Nu Porneste. Martor Bujii Aprins. Ecm/pcm Processor Fault In Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Porneste. Martor Bujii Aprins. Ecm/pcm Processor Fault In Ddt2000

    Salutare. Am o mica-mare problema. Este prima oara cand postez. Am cercetat forumul insa n.am gasit un raspuns lamuritor. Sambata am curățat egr. A mers bine dupa aceea. Cateva opriri si porniri normale. Duminica dupa.amiaza nu a mai pornit. Învârte normal dar nu porneste. Initial la diagnoza apareau bujiile insa le.am verificat si sunt bune. Ieri i.am pus iar calculatorul si mi.a aparut doar ecm/pcm processor in ddt2000. Distributie completa si toate filtrele schimbate cu 2 sapt in urma, aprox 300 km adica. Are 310.000 km, din 2007 fara nimic la motor schimbat. Revizii la timp. Regulatorul ce face figuri insa nu scadea sub 160 bari de vreo 2 ani.. vreo idee? Daca am omis sa spun ceva deapre masina anuntati.ma.. scriu de pe telefon momentan. Va multumesc anticipat. Inca nu am timp pentru a o duce la cineva pentru verificari insa as vrea niste sugestii despre ce problema are. Mentionrz ca de când a aparut eroarea cu ecm ramane martorul bujii aprins.. iar eroarea cu bujiile a disparut..

  • #2
    Încearcă cu alta baterie...
    Sigur este de la baterie

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
    sigpic

    Comment


    • #3
      sigur nu ai incercat sa rescrii tu calculatorul in vreun fel sa-i faci soft etc ?
      Daca nu , problema e din ECU , ori a puscat , ori ai ceva fire intrerupte...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Nu este bateria de vina.. invartea normal.. a murit bateria aproape dupa cred ca zeci de incercari si lungi si scurte de a o porni, inclusiv cu spray de pornire in speranta ca poate-poate merge..

        M-am uitat eu prin DDT2000 dar nu am incercat sa ii scriu nimic. vazusem ceva la calculatorul de injectie cu reset.. dar am cablul albastru KKL, si din cate stiu nu permite rescrierea ECU, doar citirea.. banuiam un scurt pe undeva de mult deoarece parametrii de consum, viteza medie, etc se resetau uneori.. complet aleator, dar nu in timpul mersului, plus ca atunci cand luam piciorul de pe acceleratie nu mai afisa consumul mediu si range-ul.. cand apasam acceleratia apareau la loc cum erau inainte.. posibil sa fi avut un scurt pe undeva?

        Dar martorul acela poate indica probleme la injectie? Desi nu scoteau sunete injectoarele, si masina era vioaie ca la inceput, nepierzand niciun pic de putere.

        Comment


        • #5
          Mai pune o data DDT si vezi daca ai injectoarele scrise.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            Scrise in ce sens? Codurile sunt acolo, le-am vazut. Exista vreo posibilitate ca vreo optiune din DDT sa le rescrie singur? Eu nu am suprascris codurile respective in niciun caz.

            Comment


            • #7
              DDT nu face nimic pana nu dai click, in ce zona e masina, poate gasim pe cineva pe aproape sa o vada.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Pe langa stadionul national Lia Manoliu.. eu am vorbit cu cineva si o pot duce la el undeva in Rahova sa mi-o verifice.. inclusiv ECU, a spus ca in cazul in care e ECU defect si il schimb mi-l poate programa el.. Insa am gasit si un ECU softat stage 2 deja la altcineva, tot pentru euro 4.. Insa nu sunt sigur daca cel softat pot sa-l pun .. de asta ma voi mai interesa.

                E posibil sa am scurt? Asa am pe cine sa verifice zilele astea, asteptam niste sugestii despre ce ar fi mai probabil, ECU defect sau sistemul de injectie.. sau poate altceva..

                Comment


                • #9
                  In ECU e problema, ori date corupte, ori defect fizic. Iti las in pm numarul unui amic din zona ta, suna-l si vorbeste cu el.
                  INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                  Comment


                  • #10
                    ia scoate mufa maro de la regulator si bag-o la loc. fa asta de citeva ori si apoi da la cheie.

                    Comment


                    • #11
                      Si dispare eroarea interna a ECU?
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #12
                        Mentionrz ca de când a aparut eroarea cu ecm ramane martorul bujii aprins.. iar eroarea cu bujiile a disparut..
                        -deci, ecm-ul functioneaza.
                        -martorul de bujii aprins+eroare de bujii disparuta = problema pe parte de injectie.

                        parerea mea, la ce spune ca i-a facut motorului e ca nu vine motorina la injectoare, mai inapoi-la inalta, mai inapoi regulatorul nu"cupleaza"

                        Comment


                        • #13
                          Poate functioneaza defectuos ecm-ul, daca el este de vina(e doar o presupunere), dar...

                          E posibil sa fie si regulatorul de presiune ca de mult trebuia schimbat .. totusi cum pot testa daca e regulatorul sau pompa de inalte blocata?

                          LE: Dar daca ar fi regulatorul, de ce in DDT2000 mi-arata ECM/PCM Processor Fault ? .. P0606 e eroarea in cazul in care va spune ceva.. din ce am cautat pe net codul de eroare am aflat ca e posibil sa fie defect ecu..
                          Voi face testul acela cu mufa de care mi-ai spus, meggeo, insa nu cred ca imi va disparea eroarea de ECM ..
                          Last edited by Copilu_Dement; 4 March 2014, 21:10.

                          Comment


                          • #14
                            Mda.. se pare ca nu pot da edit de doua ori asa ca imi cer scuze de post dublu insa revin cu cateva printuri de la erori.

                            In seara asta am facut ceea ce a sugerat meggeo cu mufa maro, si mi-a aparut eroare noua (si se pare ca cea de bujii revine atunci cand dau la automat) si din cate inteleg eu, din nou ceva electric..

                            De asemenea, m-am uitat pe parametrii la pornire(cand dau la automat): ea cere 355-405 bari in rampa, iar feedbackul era de 3,5 - 4 bari .. nu as vrea sa-mi spun banuiala, as vrea sa va intreb pe voi ce parere aveti, avand in vedere si erorile care-mi sunt afisate in DDT..
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              La eroarea in legatura cu ECM-ul, se pare ca acesta nu recunoaste codurile la injectoare, cel putin asa apare din ce vad la descrierea erorii respective. Eroarea de la pompa poate fi interpretata in moduri diferite: regulatorul iti face figuri ori pompa de inalta de face suficienta presiune. Te-ai uitat la datele in timp real sa vezi in ce presiune iti ramane pompa in momentul in care opresti motorul ?
                              Last edited by ady24; 5 March 2014, 00:52.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google