Nu Porneste. Martor Bujii Aprins. Ecm/pcm Processor Fault In Ddt2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mda.. codurile de la injectoare de unde le pot lua? As incerca sa le scriu eu din nou, desi in DDT mi-apar niste coduri scrise .. sunt identice la toate cele 4.

    Da, cand am citit datele, le citeam in timp real..
    In legatura cu presiunea din rampa.. problema e ca nu porneste motorul ca sa pot sa-l opresc ) dar am inteles ca presiunea in rampa, atunci cand dau la automat, trebuie sa fie undeva in jur de 250-300 bari.. sau cat cere ea.

    Regulatorul de cam 1 an face figuri.. i-am mai facut diagnoza mai demult si oscila intre 160 si 300 de bari la relanti.. dar niciodata nu depasea valorile astea..

    Comment


    • #17
      Citeste codurile de pe corpul fiecarui injector (inj 1 spre volanta - inj 4 spre distributie) si noteaza-le pe ceva .
      Ar fi bine inainte sa incepi sa le rescri sa faci un print screen la ce iti arata tie acum in ddt la c2i , codurile la injectoare nu pot fi la fel !!! , fiecare injector are un cod individual , probabil asta e si problema ca nu sunt scrise corect , daca te uiti in al doilea print screen facut de tine vei vedea ca scrie c2i not written (c2i nu este scris) deci nu vede codurile injectoarelor .

      Comment


      • #18
        Originally posted by ady24 View Post
        Eroarea de la pompa poate fi interpretata in moduri diferite: regulatorul iti face figuri ori pompa de inalta de face suficienta presiune.
        Eroarea respectiva e istorica, scrie clar open circuit, deci nu e loc de interpretare A fost memorata cand s-a scos mufa de le regulator.

        In primul rand trebuie incarcata bateria, cu 6 volti e cam greu sa pornesti masina. Apoi trebuie scrise codurile de la injectoare, cele pe care le ai acum, de forma 302040..... apar acolo pentru ca s-au pierdut cele corecte.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #19
          Bun.. bateria incarca cand i.am pus testerul, pusesem firele de la cineva ca sa nu afecteze voltajul bateriei, deci trebuie sa scot injectoarele si sa ii rescriu codurile.. apoi inseamna ca ajung de unde am plecat.. fara martor de bujii si nu porneste, iat diagnoza mentioneaza de bujii ca or fi arse desi le.am verificat, in orice caz ar trebui sa primească autorizatie de pornire.. dar in legatura cu presiunea di rampa ce o vedeam eu ca e de 4 bari? Plus ca am vazut ca cerea turatie de 1300, ceea ce am inteles ca inseamna regim de avarie.. ce parere aveti?

          Comment


          • #20
            nu scoti niciun injector , citesti codul frumos de pe ele si il scrii la locul lui.
            Numaratoarea incepe de la volanta...
            Salveaza codurile , apoi dai sa pornesti , dar tine vreo 10-20 sec la automat , ca va porni mai greu daca i-ai resetat corectiile sau dzeu stie ce ai facut acolo ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Am inteles. Cand ajung acasa voi face asta. Se poate aa fi resetat eu ceva. Dar asta imi rezolva o parte din problema.. de pornit nu va porni ca asa era inainte de a reseta eu ceva.. presiunea mica in rampa cand dau la automat e de la pompa de inalta sau de la regulator?

              Am inteles. Nu stiam ca acele coduri sunt la vedere. My bad. Dar asta va rezolva doar o parte din problema pentru ca voi reveni de unde am plecat.. porneste si nu stiu de ce, in afara de eroarea de bujii care apare numai dupa ce dau la automat (inca învăț ddt.ul si erorile). Am observat ca presiunea din rampa e de 4 bari si tot nu am primit raspuns daca inseamna ceva ( atunci cand dau la automat are valoarea asta). Mi s.a mai spus ca daca era regulatorul defect ar fi trebuit sa apara eroare.. deci.. presupun pompa blocata?.. am alimentat din acelasi loc ca de obicei. Omv.. (stiu ca poate fi un lot prost uneori). Aici as dori lamuriri.. la ce as putea sa ma uit, unde vad daca injectoarele primesc motorina..
              Last edited by Copilu_Dement; 5 March 2014, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Descarca si tu manualul asta

                4shared is a perfect place to store your pictures, documents, videos and files, so you can share them with friends, family, and the world. Claim your free 15GB now!


                dai la pagina 114 a pdf-ului si efectueaza testele de diagnoza a sistemului de injectie

                Comment


                • #23
                  Am observat ca presiunea din rampa e de 4 bari si tot nu am primit raspuns daca inseamna ceva ( atunci cand dau la automat are valoarea asta)
                  slabeste o teva de la un injector si vezi daca araunca motorina, dar cu presiune, pe acolo cind dai la automat.
                  daca iese cu presiune, schimba senzorul de pe rampa comuna.
                  daca nu iese, sau prea putin, ori regulatorul e blocat, ori o supapa de pe inalta, cea cu pastila, a ramas blocata pe deschis, datorita vre-unei mizerii.

                  iar daca vrei sa faci ceva concret, da jos o teava oarecare de la un injector, scoate senzorul de temperatura de pe pompa(cel verde) si da citeva pufuri cu un compresor bun, pina iti ies pufurile respective pe acolo de unde ai dat jos teava. dupa ce ti-a refulat pe la rampa, montezi totul la loc si dai la automat. din 2-3 automate ar trebui sa-ti porneasca.
                  succes!

                  Comment


                  • #24
                    pai si daca ecu l-ai facut praf si nu iti controleaza pompa de injectie , ce presiunea pacii vrei sa iti faca ? Rezolva porcariile care le-ai facut inainte si dup-aia vezi ce si cum ramane.In niciun caz masina nu iti pornea cu porcariile ce le-ai facut tu inainte si resetat de ECU ... Dupa ce ca lumea iti explica cum sa rezolvi o parte din prostia ce ai facut-o , tot nu esti multumit...
                    Sa nu mai vorbim ca descrii total aiurea ce s-a intamplat .Tu de fapt ai resetat ECU cu tot ce era in el , inclusiv coduri de injectoare.Cand ai intrat aici pe forum ,ai spus ca mirare , nu mai porneste si cand ai citit eroarea aveai deja ECM/PCM error ... eroare care probabil tu ai cauzat-o ... si nu exista inainte sa te pui tu cu calculatorul pe ea.
                    Ai spus ca doar eroarea aia o aveai ... acum spui ca si presiunea in rampa ...
                    Probabil , la fel presiunea in rampa e cauzata de faptul ca masina nu porneste din cauza prostiilor facute inainte si are tot legatura cu ecm/pcm error.
                    Rezolva-le una cate una ... si o sa fii uimit.Problema e , ca tu nici te organizezi in abordarea problemei si nici nu ai vreo cunostiinta sau vreun habar in ce se intampla si asa ai ajuns unde ai ajuns ...
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      Partial da. Stiu ca am resetat eu ecu, la momentul respectiv nu mi.am dat seama. Inainte sa ii pun eu calculatorul singura eroare era de bujii si atat (diagnoza facuta de cineva in domeniu). Apoi i.am pus eu calculatorul si am resetat ecu. Prostia mea. Insa repar ce am stricat si ma intorc de unde am plecat:nu porneste si nu stiu de ce, posibil sa fie mizerie doar cum a sugerat meggeo. M.ati ajutat foarte mult cu fiecare raspuns si va multumesc.

                      Comment


                      • #26
                        scrie-i injectoarele , incarca bateria ... tine ceva mai mult la automat si vezi ce si cum.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          Pentru pompa de injectie se mai scriu coduri sau pentru alte lucruri? Sa stiu la ce sa ma astept. Maine dimineata voi rescrie injectoarele ca e nebunie la mine aici cu meciul. Bateria am incarcat.o.. multumesc anticipat si scuzati.ma pentru atatea intrebari..

                          Comment


                          • #28
                            acum ca te-a mai adus pe drumul bun cristi_xp, macar vezi cu ddt-ul daca ai codurile de la injectoare memorate in calculator: "left toolbar- C2I-cele doua butoane verzi de sus play si cel rotund". daca nu le ai te chinui degeaba. ceama-l pe cel dinainte care stia cu ddt-ul sa-ti bage si softul si codurile, apoi dai la cheie...
                            pompa nu se baga in calculator.

                            Comment


                            • #29
                              Am versiunea 2.0.9.0 si nu are left toolbarul, are acel meniu Player.. pe partea de injectoare vad ceva C2I-IMA si mai jos Diesel Injector Code .. ce imi arata calculatorul momentan (nu sunt cu el la masina acum, era ceva de genul 302040... cum spuneati mai sus.. alte coduri nu-mi vedea.. dar poate nu ma uitam eu unde trebuie.

                              Momentan am rezolvat.. am scris codurile si multumesc pentru sfaturi. Am desfacut piulitele la injectoare. Am dat la para 20 minute pana s.a intarit si a iesit pe langa piulite, apoi a luat.o la a 3a cheie.. presiunea in rampa dupa pornire era buna. Eroare noua nu am.. la ce parametrii sa ma uit pentru a.mi da seama daca injectoarele merg cum trebuie? Sau poate alti parametrii pe care sa.i observ.. nu plec cu ea.. astept pana diseara sa se raceasca si o pornesc iar.. apoi maine dimineata sa vad daca iar imi face la fel ca duminica sa nu porneasca. Duminica am dat la para pana s.a intarit si tot nu pornea.. acum a vrut.. eu unul nu.mi explic.

                              In orice caz, va multumesc pentru tot ajutorul!
                              Last edited by Copilu_Dement; 6 March 2014, 14:46. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                Eroare noua nu am.. la ce parametrii sa ma uit pentru a.mi da seama daca injectoarele merg cum trebuie? Sau poate alti parametrii pe care sa.i observ.. nu plec cu ea.. astept pana diseara sa se raceasca si o pornesc iar.. apoi maine dimineata sa vad daca iar imi face la fel ca duminica sa nu porneasca. Duminica am dat la para pana s.a intarit si tot nu pornea.. acum a vrut.. eu unul nu.mi explic.
                                niciodata nu o sa inveti de pe forum ce vrei tu sa faci. mai bine canalizeaza-ti aceasta ambitie, in a invata practic, de la cineva care stie, nu un milion de intrebari aici pe forum si cind colo tu faci experiente pe ecu si pe alte componente.
                                macar invata aparatura de care tee folosesti si esti la inceputul drumului in ale mecanicii.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google