Salutare. Am cumparat recent un van cu motorul de care se vorbeste aici 1.5dci 70 cai. Masina e din 2007 si are in curand 81000 km. Am achizitionat-o de la al 3 lea (sau al doilea) proprietar intr-o stare nu f buna. Mai exact, electromotor belit, distributie neschimbata si care cam troncanea, revizie dumnezeu stie cand facuta . Ultimul proprietar om la 70 ani folosea masina sa care grane, condus f probabil la consum si oricum in zona rurala deci nu cred ca a vazut forja/viteze mari/autostrada si motorina Dumnezeu stie de unde.
Am schimbat:
Electromotor
Distributie+antigel
Kit curele agregate
Pompa apa
Componentele de la revizie normala+filtru motorina
Inainte de operatii: motor zgomotos, tacanit , pornire greoaie SI UN CONSUM PE APLICATIA TORQUE CONECTATA PRIN OBD BLUETOOTH DE 9-10%. Consumul e asa in aplicatie, el in sine e cam 6%-6+%.
Dupa operatii: motor ceva mai silentios, face in continuare zgomotul de care se plang toti intre 1500-2000 desi dupa revizie pana in primii 100 de km nu il mai facea(se auzea cam ca un mpi). CONSUMUL SURPRIZA: LA FEL ! Nu am vazut sub 8% pe obd nici sa il bati cu parul. Iar consumul in accelerare imi apare 20 si ceva in treptele 3,4 mai mult ca la benzinare vorbaia. OBD zice la fel iar REAL cam la fel poate un pic mai mare. Ciudatenia este ca obd nu e stricat de arata atat, iar masina nush ce are de consuma cam multicel ( instantul la mers 1800-2000 este de 6 si ceva pe obd si JUR NU E STRICAT OBD desi difera consumul fata de cel real).
Acuma nu vreau sfaturi de condus ca eu o conduc ca lumea(croaziera 1700-2200, schimbat cam la 2500 sau mai sus) , dar patimesc din cauza celor de dinainte.
VREAU SI EU SA IMI SPUNA CINEVA CE SA-I MAI FAC SA CONSUME MAI PUTIN(verificat/curatat egr, un drum cu mai multa motorina de autostrada mai pe la 3000 ture?). Injectoarele cica ar fi bune, asa zicea nenea la care am verificat masina cand am luat-o.
(Din experienta anterioare, 1.5 dci 65 din 2007 l-am folosit vreo 15000 de km de la 120.000 la 135.000 nu am bagat un leu in el desi troncanea huruia etc si scotea si 5% si 3 si ceva% in afara si nu facea nicio figura pe obd si masina inainte de mine fusese intretinuta cel mult mediocru-revizii cel mult. Cu toate astea avea instanturi de 2 si ceva 3 si chiar era o placere sa mergi cu consumuri minuscule.)
Am schimbat:
Electromotor
Distributie+antigel
Kit curele agregate
Pompa apa
Componentele de la revizie normala+filtru motorina
Inainte de operatii: motor zgomotos, tacanit , pornire greoaie SI UN CONSUM PE APLICATIA TORQUE CONECTATA PRIN OBD BLUETOOTH DE 9-10%. Consumul e asa in aplicatie, el in sine e cam 6%-6+%.
Dupa operatii: motor ceva mai silentios, face in continuare zgomotul de care se plang toti intre 1500-2000 desi dupa revizie pana in primii 100 de km nu il mai facea(se auzea cam ca un mpi). CONSUMUL SURPRIZA: LA FEL ! Nu am vazut sub 8% pe obd nici sa il bati cu parul. Iar consumul in accelerare imi apare 20 si ceva in treptele 3,4 mai mult ca la benzinare vorbaia. OBD zice la fel iar REAL cam la fel poate un pic mai mare. Ciudatenia este ca obd nu e stricat de arata atat, iar masina nush ce are de consuma cam multicel ( instantul la mers 1800-2000 este de 6 si ceva pe obd si JUR NU E STRICAT OBD desi difera consumul fata de cel real).
Acuma nu vreau sfaturi de condus ca eu o conduc ca lumea(croaziera 1700-2200, schimbat cam la 2500 sau mai sus) , dar patimesc din cauza celor de dinainte.
VREAU SI EU SA IMI SPUNA CINEVA CE SA-I MAI FAC SA CONSUME MAI PUTIN(verificat/curatat egr, un drum cu mai multa motorina de autostrada mai pe la 3000 ture?). Injectoarele cica ar fi bune, asa zicea nenea la care am verificat masina cand am luat-o.
(Din experienta anterioare, 1.5 dci 65 din 2007 l-am folosit vreo 15000 de km de la 120.000 la 135.000 nu am bagat un leu in el desi troncanea huruia etc si scotea si 5% si 3 si ceva% in afara si nu facea nicio figura pe obd si masina inainte de mine fusese intretinuta cel mult mediocru-revizii cel mult. Cu toate astea avea instanturi de 2 si ceva 3 si chiar era o placere sa mergi cu consumuri minuscule.)
Comment