Probleme Accelerare/decelerare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Accelerare/decelerare

    Cine poate sa-mi spuna de ce in momentul cand ciupesc acceleratia are o simptoma de a se ineca, dupa care merge normal indiferent de turatie si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie are la fel o simptoma de a se ineca. In rest motorul trage la fel de bine.

  • #2
    Cineva care stie sa foloseasca un tester stie sa-ti spuna.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Câți km are mașină este diesel da și tu ceva informatii
      I

      Comment


      • #4
        Masina are 81.500 km, reviziile facute la 10.000 km inclusiv filtru de motorina, fara nicio problema pana cand a aparut aceasta simptoma de inecare la accelerare si decelerare(cand ciupesti acceleratia si iei piciorul de pe acceleratie). Filtrele sunt toate noi, verificat modul pedala acceleratie, curatat EGR si problema tot persista. @einstein1984 are dreptate, fara un tester nu poti sa iti dai seama. Cine poate sa-mi dea sugestii mai multe?

        Comment


        • #5
          In cazul de fata o diagnoza e sfanta. Din simptome ar fi vorba de regulatorul de presiune, insa asta se poate vedea numai la citirea datelor in timp real.

          Comment


          • #6
            @ady24,cred ca ai vrut sa spui,regulator de DEBIT,iar pentru cine nu crede,sa urmareasca unitatea de masura,a ceea ce trece prin acel regulator.

            Comment


            • #7
              Regulator de debit sau regulator presiune sunt una si aceeasi piesa, numai sub o alta denumire.

              Comment


              • #8
                Regulatorul de presiune lucreaza la nivelul presiunii ce trebuie reglate,pe cind regulatorul de debit lucreaza doar la presiuni mici.Regulatorul de presiune se monteaza pe rampa comuna(inalta presiune),iar regulatorul de debit se monteaza pe pompa(circuit de joasa presiune).Nu se poate afirma ca e una si aceeasi componenta,e fals...

                Comment


                • #9
                  Dumneavoastra faceti o mare confuzie, ce se monteaza pe rampa comuna nu se este regulator de presiune ci este senzor de presiune. Rolul senzorului de presiune de pe rampa comuna este acela de a masura presiunea de combustibil cu o acuratete precisa intr-un timp foarte, fosrte scurt. Pe cand regulatorul de presiune(sau de debit) de pe pompa are rol de inchidere si deschidere a presiunii care este comandata de ECU. In fine, nu vreau deviem de la subiectul topicului, daca aveti ceva de spus, privat....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by lenush64 View Post
                    Regulatorul de presiune lucreaza la nivelul presiunii ce trebuie reglate,pe cind regulatorul de debit lucreaza doar la presiuni mici.Regulatorul de presiune se monteaza pe rampa comuna(inalta presiune),iar regulatorul de debit se monteaza pe pompa(circuit de joasa presiune).Nu se poate afirma ca e una si aceeasi componenta,e fals...
                    of doamne!!!
                    si care e cea mai mare presiune mica?
                    si de ce nu vezi ca unii incearca sa lamureasca aici pe forum iar tu te abati mereu de la subiect prin explicatii care se vad a fi ceva de genul : bagati-ma si pe mine in seama?
                    si de ce nu lasi oamenii sa discute problemele aparute , fara sa mai alergi pe cimpiile patriei?

                    adminul , please , fa ceva cu posturile care nu sunt pe tema topicului!
                    ma irita cind citesc in ultima vreme o gramada de aberatii , nu mai zic de cei care nu se pricep si cauta un sfat pertinent. oare acesti oameni inchid pagina cu o parere buna sau cu un gust amar?
                    draga lenush, acel regulator de debit oare nu se opune si presiunii create de joasa? iar daca e asa atunci adi24 , nu are dreptate?
                    revino te rog de pe cimpiile patriei , la problema lui codrini.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ady24 View Post
                      Dumneavoastra faceti o mare confuzie, ce se monteaza pe rampa comuna nu se este regulator de presiune ci este senzor de presiune.
                      @adi24,cred ca nu m-am facut inteleasa! De regula regulatorul de presiune,se monteaza pe rampa comuna,intr-un capat,iar in celalalt capat se monteaza senzorul de presiune(ma refer la sisteme ce au in componenta regulator de presiune si nu de debit).Diferenta este foatre vizibila,constatind unitatile de masura folosite,ce exprima rolul fiecarui regulator.In cazul sistemului de injectie 1,5dci,se masoara cu unitati de volum(debit),ceea ce nu lasa loc de interpretare... Cu scuzele de rigoare daca am poluat forumul,astept argumente,in ideea ca nu am dreptate!

                      Comment


                      • #12
                        Nu are rost si nu mai vreau sa intru in discutii cu dumneavoastra, o tineti una si buna va contraziceti singura... aveti un pm.

                        Comment


                        • #13
                          Ba eu spun ca trebuie sa luptati si sa va argumentati parerile. Lupta de idei, cu mijloace decente de exprimare, nu va fi niciodata descurajata; consensul in aceste situatii nu aduce progres.
                          Succes.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            "Asta e rampa de injectoare la 1.5 dci si senzorul de presiune , unde vedeti dumneavoastra un al doilea regulator???" Neavind conotatii personale,mi-am permis sa citez o intrebare a lui @ady24.Posibil ca eu sa fiu vinovata,deoarece ma fac greu inteleasa,dar paranteza folosita explica in linii mari,ca regulatorul de presiune(pe rampa comuna), e folosit la alte sisteme de injectie,nu la ale DCI,de 1,5 Delphi... Delphi 1,5 DCI,foloseste regulator de debit,pe pompa,iar rolul(functia) si denumirea tehnica sunt date de unitatile de masura folosite(volum si presiune)... Cind discutia ne priveste doar pe noi,e corect sa fie in privat...

                            Comment


                            • #15
                              Probleme Accelerare/decelerare

                              logan 1.5 dci 70cp
                              asa se numeste topicul!!! , draguta lenush. daca vrei sa-ti continui ideile fa-o in aria corespunzatoare , dar nu inainte de a studia pompa de joasa si mai ales tarseele pe care circula motorina in toata pompa de injectie , dupa care s-ar putea sa-ti schimbi parerea cu privire la denumirea regulatorului vis-a-vis de denumirea lui standard , care apropos , stii care e?
                              bafta la sudiu!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google