Cine poate sa-mi spuna de ce in momentul cand ciupesc acceleratia are o simptoma de a se ineca, dupa care merge normal indiferent de turatie si in momentul cand iau piciorul de pe acceleratie are la fel o simptoma de a se ineca. In rest motorul trage la fel de bine.
Probleme Accelerare/decelerare
Collapse
X
-
-
Masina are 81.500 km, reviziile facute la 10.000 km inclusiv filtru de motorina, fara nicio problema pana cand a aparut aceasta simptoma de inecare la accelerare si decelerare(cand ciupesti acceleratia si iei piciorul de pe acceleratie). Filtrele sunt toate noi, verificat modul pedala acceleratie, curatat EGR si problema tot persista. @einstein1984 are dreptate, fara un tester nu poti sa iti dai seama. Cine poate sa-mi dea sugestii mai multe?
Comment
-
Regulatorul de presiune lucreaza la nivelul presiunii ce trebuie reglate,pe cind regulatorul de debit lucreaza doar la presiuni mici.Regulatorul de presiune se monteaza pe rampa comuna(inalta presiune),iar regulatorul de debit se monteaza pe pompa(circuit de joasa presiune).Nu se poate afirma ca e una si aceeasi componenta,e fals...
Comment
-
Dumneavoastra faceti o mare confuzie, ce se monteaza pe rampa comuna nu se este regulator de presiune ci este senzor de presiune. Rolul senzorului de presiune de pe rampa comuna este acela de a masura presiunea de combustibil cu o acuratete precisa intr-un timp foarte, fosrte scurt. Pe cand regulatorul de presiune(sau de debit) de pe pompa are rol de inchidere si deschidere a presiunii care este comandata de ECU. In fine, nu vreau deviem de la subiectul topicului, daca aveti ceva de spus, privat....
Comment
-
Originally posted by lenush64 View PostRegulatorul de presiune lucreaza la nivelul presiunii ce trebuie reglate,pe cind regulatorul de debit lucreaza doar la presiuni mici.Regulatorul de presiune se monteaza pe rampa comuna(inalta presiune),iar regulatorul de debit se monteaza pe pompa(circuit de joasa presiune).Nu se poate afirma ca e una si aceeasi componenta,e fals...
si care e cea mai mare presiune mica?
si de ce nu vezi ca unii incearca sa lamureasca aici pe forum iar tu te abati mereu de la subiect prin explicatii care se vad a fi ceva de genul : bagati-ma si pe mine in seama?
si de ce nu lasi oamenii sa discute problemele aparute , fara sa mai alergi pe cimpiile patriei?
adminul , please , fa ceva cu posturile care nu sunt pe tema topicului!
ma irita cind citesc in ultima vreme o gramada de aberatii , nu mai zic de cei care nu se pricep si cauta un sfat pertinent. oare acesti oameni inchid pagina cu o parere buna sau cu un gust amar?
draga lenush, acel regulator de debit oare nu se opune si presiunii create de joasa? iar daca e asa atunci adi24 , nu are dreptate?
revino te rog de pe cimpiile patriei , la problema lui codrini.
Comment
-
Originally posted by ady24 View PostDumneavoastra faceti o mare confuzie, ce se monteaza pe rampa comuna nu se este regulator de presiune ci este senzor de presiune.
Comment
-
Ba eu spun ca trebuie sa luptati si sa va argumentati parerile. Lupta de idei, cu mijloace decente de exprimare, nu va fi niciodata descurajata; consensul in aceste situatii nu aduce progres.
Succes.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
"Asta e rampa de injectoare la 1.5 dci si senzorul de presiune , unde vedeti dumneavoastra un al doilea regulator???" Neavind conotatii personale,mi-am permis sa citez o intrebare a lui @ady24.Posibil ca eu sa fiu vinovata,deoarece ma fac greu inteleasa,dar paranteza folosita explica in linii mari,ca regulatorul de presiune(pe rampa comuna), e folosit la alte sisteme de injectie,nu la ale DCI,de 1,5 Delphi... Delphi 1,5 DCI,foloseste regulator de debit,pe pompa,iar rolul(functia) si denumirea tehnica sunt date de unitatile de masura folosite(volum si presiune)... Cind discutia ne priveste doar pe noi,e corect sa fie in privat...
Comment
-
Probleme Accelerare/decelerare
logan 1.5 dci 70cp
bafta la sudiu!
Comment
Comment