Culoare Ulei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    valva EGR, nu vana , fara suparare

    Comment


    • #17
      cati litri de ulei sunt necesari pt un schimb?am auzit ca 6

      Comment


      • #18
        La benzinar 3 si un pic

        Comment


        • #19
          4 si un pic 4.1 mai exact
          sigpicMy ride

          Comment


          • #20
            @lord_wader: Pentru motorizare ta, 1,4 MPI, sunt necesari 3,3 litri de ulei.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Uleiul care se inegreste repede este un ulei foarte bun pentru ca are solventi chimici de curatare a diverselor mizerii ce ni se depun prin motoare.Uleiul care nu se inegreste nu este bun de lauda asa ca"don-t worry be hapy"

              Comment


              • #22
                Si crezi ca daca bagi un ulei prost nu se innegreste la fel de repede sau chiar mai repede?
                Tot negru se face si ala in primii km de la schimb.

                Comment


                • #23
                  Am vrut sa subliniez ca este bine sa se inegreasca si este si normal.

                  Comment


                  • #24
                    parerea mea e ca nu conteaza daca e negru sau nu important e sa nu-l consume.nu stiu daca e adevarat sau nu dar am auzit ca daca uleiul e naspa scade nivelul repede daca e bun nu.eu am facut skimbul anul trecut in iulie inainte sa vin in tara,locuiesc la roma, si n u stiu ce ulei au pus astia ca mi-a consumat nu mult dar oricum...am facut iar skimbul in tara pana sa ma intorc si am pus castrol nu mi-a consumat un gram si am vreo 13000km cu uleiul

                    Comment


                    • #25
                      In luna martie am pus ulei de motor Texaco Havoline Diesel Extra 10w40 (5L).
                      De atunci si pana acum s au adunat cam 7.000km.E cazul sa il schimb la 7.500?Am vazut conditiile de schimb sugerate de Dacia dar ele se refera mai mult la mersul in oras,taxi,viteza mica,din aproape in aproape,praf excesiv etc. Ori eu merg cam 3sferturi din timp intre localitati si restul in oras.Dar totusi ma gandeam sa l schimb pt ca texaco nu e asa un ulei extraordinar.Ce parere aveti?
                      Si ce as putea baga? ELF,mobil 1?sau tot texaco?

                      Comment


                      • #26
                        Baga altceva, ca Havoline-ul asta e mineral, nici macar semisintetic.

                        Comment


                        • #27
                          La 1.5 dci nu intra 5l de ulei, ci 4,1 max 4,2 l. Verifica pe joja sa nu fie peste semnul de maxim ca sa nu ai surprize.
                          La mine, la ultima revizie i-am pus fix 4l desi am rezerva in portbagaj permanent un bidon de 1 l. Nivelul este cu 6-7 mm sub nivelul de maxim de cand l-am pus, iar pana acum am cam 6000Km cu el.
                          sigpic
                          Ambition 1.5 dc

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by lord_wader View Post
                            In luna martie am pus ulei de motor Texaco Havoline Diesel Extra 10w40 (5L).
                            De atunci si pana acum s au adunat cam 7.000km.E cazul sa il schimb la 7.500?.Dar totusi ma gandeam sa l schimb pt ca texaco nu e asa un ulei extraordinar.Ce parere aveti?
                            Si ce as putea baga? ELF,mobil 1?sau tot texaco?
                            Daca ar fi de ales, as alege fara sa stau prea mult pe ganduri, gama Valvoline, verificat personal pe mai multe motoare performante, find net superior celui Havoline!
                            Eu il consider ca fiind uleiuk ideal pentru cineva care uita cand trebuie schimbat uluiul sau crede ca e cam stramtorat la punga pentru un schimb la 8-10.000 km....merge cu succes si fara probleme, pana la 20.000.
                            Totusi, tipul de ulei ales din gama Valvoline, trebuie sa tina cont si de gradul de uzura al motorului, pentru a evita folosirea unui ulei recomandat motoarelor relativ noi, la motoare obosite.
                            Daca ati ales din greseala un ulei pentru motoare diesel cu uzura pronuntata si doriti sa-l folositi la motoare relativ sub 3oooo km. fiti siguri ca nu ati comis o greseala, ci mai degraba, o placuta surpriza motorului, care va savura cu placere din meniul uleiului imbogatit cu stimulenti!
                            Pentru motoare relativ noi, merge un Valvoline MAX LIFE 10W40!
                            La motoare greu incercate de vreme si sofer, se potriveste Valvoline DURABLEND DIESEL 10w40!
                            Pentru a usura recunoasterea si caracteristicile uleiurilor mentionate, incerc sa caut si ceva imagini.

                            P.S. Culoarea uleiului se poate schimba indiferent de uzura motorului dar importante, sunt mai mult cresterile sau scaderile de nivel...6-7mm. sub nivel, inseamna pe putin 5-600gr. ulei si pare cam mult la un motor nou, cu schimb la 7.000km. Daca nu e vorba de pierderi, posibil sa fie vorba de segmentii de ungere. Pentru un motor peste 60.000 km. e super normal.
                            Zic, nu dau cu bata!
                            Attached Files
                            Last edited by angel; 9 August 2009, 11:45.


                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by dani030669 View Post
                              La 1.5 dci nu intra 5l de ulei, ci 4,1 max 4,2 l. Verifica pe joja sa nu fie peste semnul de maxim ca sa nu ai surprize.
                              La mine, la ultima revizie i-am pus fix 4l desi am rezerva in portbagaj permanent un bidon de 1 l. Nivelul este cu 6-7 mm sub nivelul de maxim de cand l-am pus, iar pana acum am cam 6000Km cu el.
                              aaa,nu 5l a bagat "mecanicu" ci vreo 4.4 ca mi a mai ramas 500ml + ce a mai ramas prin bidon. 5l avea bidonul + filtru ulei ala de la oferta de prin magazine

                              Comment


                              • #30
                                Doamne, ce imprastiat sunt! Cum naiba, de n-am vazut din prima!? ...am inversat din greseala si la repezeala, tipurile de ulei si ma simt obligat, sa cer scuze pentru punerea in deruta!

                                Recomandarea corecta la post-ul #28:
                                Pentru motoare relativ noi, merge un Valvoline DURABLEND DIESEL 10w40!
                                La motoare greu incercate de vreme si sofer, se potriveste Valvoline MAX LIFE 10W40!
                                Last edited by angel; 9 August 2009, 22:10.


                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google