valva EGR, nu vana , fara suparare
Culoare Ulei
Collapse
X
-
@lord_wader: Pentru motorizare ta, 1,4 MPI, sunt necesari 3,3 litri de ulei.
Comment
-
parerea mea e ca nu conteaza daca e negru sau nu important e sa nu-l consume.nu stiu daca e adevarat sau nu dar am auzit ca daca uleiul e naspa scade nivelul repede daca e bun nu.eu am facut skimbul anul trecut in iulie inainte sa vin in tara,locuiesc la roma, si n u stiu ce ulei au pus astia ca mi-a consumat nu mult dar oricum...am facut iar skimbul in tara pana sa ma intorc si am pus castrol nu mi-a consumat un gram si am vreo 13000km cu uleiul
Comment
-
In luna martie am pus ulei de motor Texaco Havoline Diesel Extra 10w40 (5L).
De atunci si pana acum s au adunat cam 7.000km.E cazul sa il schimb la 7.500?Am vazut conditiile de schimb sugerate de Dacia dar ele se refera mai mult la mersul in oras,taxi,viteza mica,din aproape in aproape,praf excesiv etc. Ori eu merg cam 3sferturi din timp intre localitati si restul in oras.Dar totusi ma gandeam sa l schimb pt ca texaco nu e asa un ulei extraordinar.Ce parere aveti?
Si ce as putea baga? ELF,mobil 1?sau tot texaco?
Comment
-
La 1.5 dci nu intra 5l de ulei, ci 4,1 max 4,2 l. Verifica pe joja sa nu fie peste semnul de maxim ca sa nu ai surprize.
La mine, la ultima revizie i-am pus fix 4l desi am rezerva in portbagaj permanent un bidon de 1 l. Nivelul este cu 6-7 mm sub nivelul de maxim de cand l-am pus, iar pana acum am cam 6000Km cu el.sigpic
Ambition 1.5 dc
Comment
-
Originally posted by lord_wader View PostIn luna martie am pus ulei de motor Texaco Havoline Diesel Extra 10w40 (5L).
De atunci si pana acum s au adunat cam 7.000km.E cazul sa il schimb la 7.500?.Dar totusi ma gandeam sa l schimb pt ca texaco nu e asa un ulei extraordinar.Ce parere aveti?
Si ce as putea baga? ELF,mobil 1?sau tot texaco?
Eu il consider ca fiind uleiuk ideal pentru cineva care uita cand trebuie schimbat uluiul sau crede ca e cam stramtorat la punga pentru un schimb la 8-10.000 km....merge cu succes si fara probleme, pana la 20.000.
Totusi, tipul de ulei ales din gama Valvoline, trebuie sa tina cont si de gradul de uzura al motorului, pentru a evita folosirea unui ulei recomandat motoarelor relativ noi, la motoare obosite.
Daca ati ales din greseala un ulei pentru motoare diesel cu uzura pronuntata si doriti sa-l folositi la motoare relativ sub 3oooo km. fiti siguri ca nu ati comis o greseala, ci mai degraba, o placuta surpriza motorului, care va savura cu placere din meniul uleiului imbogatit cu stimulenti!
Pentru motoare relativ noi, merge un Valvoline MAX LIFE 10W40!
La motoare greu incercate de vreme si sofer, se potriveste Valvoline DURABLEND DIESEL 10w40!
Pentru a usura recunoasterea si caracteristicile uleiurilor mentionate, incerc sa caut si ceva imagini.
P.S. Culoarea uleiului se poate schimba indiferent de uzura motorului dar importante, sunt mai mult cresterile sau scaderile de nivel...6-7mm. sub nivel, inseamna pe putin 5-600gr. ulei si pare cam mult la un motor nou, cu schimb la 7.000km. Daca nu e vorba de pierderi, posibil sa fie vorba de segmentii de ungere. Pentru un motor peste 60.000 km. e super normal.
Zic, nu dau cu bata!Last edited by angel; 9 August 2009, 11:45.
sigpic
Comment
-
Originally posted by dani030669 View PostLa 1.5 dci nu intra 5l de ulei, ci 4,1 max 4,2 l. Verifica pe joja sa nu fie peste semnul de maxim ca sa nu ai surprize.
La mine, la ultima revizie i-am pus fix 4l desi am rezerva in portbagaj permanent un bidon de 1 l. Nivelul este cu 6-7 mm sub nivelul de maxim de cand l-am pus, iar pana acum am cam 6000Km cu el.
Comment
-
Doamne, ce imprastiat sunt! Cum naiba, de n-am vazut din prima!? ...am inversat din greseala si la repezeala, tipurile de ulei si ma simt obligat, sa cer scuze pentru punerea in deruta!
Recomandarea corecta la post-ul #28:
Pentru motoare relativ noi, merge un Valvoline DURABLEND DIESEL 10w40!
La motoare greu incercate de vreme si sofer, se potriveste Valvoline MAX LIFE 10W40!Last edited by angel; 9 August 2009, 22:10.
sigpic
Comment
Comment