Probleme Retur Pompa Injectie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Retur Pompa Injectie.

    Salutare. De vreo 2 zile am probleme cu pornirea la rece, in sensul ca porneste greu. Ma gandeam ca e de la injectoare pentru ca de curand am reconditionat injectorul 1 si 4 iar pe 2 am pus unul reconditionat. Scot furtunasele de retur injectoare sa vad daca da mult. Toate injectoarele da, ochiometric vorbind, bine pe retur, in schimb vine multa motorina din teava in care vine furtunasul de retur de la injectoare in pompa de injectie.
    Imi cer scuze ca postez, dar am cautat pe forum si nu am gasit problema. Logan mcv 50 kw, 2007, 253000 km.

  • #2
    si intrebarea e ?
    e normal sa dea pe retur. daca presiune in rampa scade prea mult (din cauza injectoarelor) porneste greu la rece. e ceva normal.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Scuze. Nu m-am exprimat cum trebuie. deci daca scot furtunasul de retur al injectoarelor din pompa de injectie iese multa motorina din pompa de injectie. In mod continuu. E normal? Eu cred ca totusi e o problema. A mai patit cineva asa ceva? Maine o sa filmez si o sa postez.

      Comment


      • #4
        problema nu e pompa. e normal ca motorina in plus sa se intoarca pe retur in pompa. is injectoarele care scapa pe retur (daca nu porneste la rece). fa un test de injectoare (care pierde pe retur) si vezi care e cu probleme.
        in cel mai rau caz pompa face span si strica injectoarele. atunci trebuie schimbata.
        Last edited by Costi-bc; 9 October 2017, 17:47.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Salut. Scuze de intarziere. Am reusit sa filmez problema. Imediat cum scot furtunasul jetul este mult mai mare. Cam de 5 cm. Si pe parcurs se micsoreaza. Ca in filmare.

          Comment


          • #6
            E normal sa fie jetul mare la inceput..dci-urile asta au injectie moderna de tip common reil...lucrează cu presiune mare în rampă. Motorul mi s-a parut ca suna destul de rotund... Cred ca ori ai problema la injectoare..ori bujii..sau vreun senzor

            Comment


            • #7
              Nu vreau sa va contrazic. Nu sunt mare expert mecanic, insa, gandind-o logic, pe teava respectiva se intoarce motorina din injectoare. De ce ar iesi motorina din pompa?

              Comment


              • #8
                pompa merge incontinuu ca sa faca presiune in rampa si in injectoarele comandate electronic.
                motorina care nu e injectata in motor de injectoare se reintoarce in pompa. e normal.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  Salutare! Revin cu un nou filmulet. Sper sa fie mai evident. Va rog urmariti teava din care scot furtunasul.


                  Eu cred ca nu e normal ce se intampla. Ma gandesc ca poate e vre-o supapa de sens in pompa care s-a defectat.

                  Comment


                  • #10
                    Nu e anormal deloc nu înţelegi ca tipul ăsta de injectie diesel common rail functionează la o presiune mare în circuit...? De aia ţâşneşte motorina aşa iniţial..

                    Prezentare manometru 2500 bar pentru sistemele de injectie Common Rail.Magazin online: http://www.sculeauto.comTe ajuta sa verifici pompa de inalta presiune ...

                    Comment


                    • #11
                      16bit se refera la faptul ca din furtunasul de retur curge motorina, desi fluxul ar trebui sa fie CATRE pompa. Nu se refera la motorina care tasneste din conducta de retur.

                      Comment


                      • #12
                        Problema rezolvata. Era infundat filtrul de motorina. Mai exact acea supapa de pe filtru. Multumesc de ajutor !

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google