Scoatere Motorina Din Rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    stai linistit, a fost vina mea ca am folosit motorina "de la preteni", "intelelgi"? care de fapt s-a constatat ca era de fapt combustibil M.
    am rezolvat-o si pe asta cu mult stres. am mai zis si pe alt thread, nu folositi decat motorina de la pompa si cereti bonul. daca se intampla ceva aveti dovada si se pot face controale la acea benzinarie.
    daca esti cuminte nu si sa patesti nimic. nu sunt chiar asa proaste loganurile (ma refer la motor in general)

    acum alimentez numai de la Petrom. si nu mai am treaba.

    toate bune
    Last edited by darksid3; 16 April 2009, 11:50.

    Comment


    • #32
      ai grija de Petrom daca gasesti unul ca-n kitila esti facut!

      cum e bine sa fie intotdeauna rezervorul plin ?in special iarna ,sau sa mergem cu el mai mult gol!

      calculatorul loganului este bun!dar are multe scapari in program! va intreb,pot regla injectia sa am un consum mic?dar fara sa-i umblu in program? ptr ca am auzit ca se poate,ceva printr-o resetare.cine a incercat sa-mi spuna!
      Last edited by vasvis; 16 April 2009, 16:07. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        In primul rand care e problema la Petrom-ul din Chitila? E destul de ok, parerea mea.
        Nu are nici o treaba rezervorul plin, la Logan oricum are o "cocoasa", asa ca, daca e sa se faca condens se face acolo.
        CB e foarte bun si nu are scapari, depinde despre ce vorbesti. Sa scoti un consum mai mic se poate, printr-o remapare, dar scad drastic performantele.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          daca zici ca ai schimbat injectoarele si totusi se infunda trebuie schimbata toata instalatia de injectie.

          nu am schimbat injectoarele le am doar pregatite si nu le schimb pina nu sint sigur si de pompa de presiune ca nu da pilitura, la tester au spus ca baga presiune cit trebuie dar nu poate sa-mi spuna ca nu cumva o sa bage pilitura.
          am bagat motorina de la peco dar era intr-un bidon cu mizerie pe fund

          Comment


          • #35
            Am lasat masina la service cateva zile (7) pt ceruire si revopsire muchii aripi. Rezervorul era plin, adica imi indica toate liniile pline. Dupa ce am luat-o, lipseau primele 2 linii, ceea ce inseamna aprox. 10 l, dar nu mi-a stat capul sa intreb pe nimeni nimic, ca eram satul de cat a stat masina la ei si de mers cu autobuzu'.Kilomoetrajul il verificasem si avea vreo 2,1 km facuti in plus. Dupa vreo 3 zile am ridicat capota si am observat ca pe unul dintre conductele ce ies din filtru si intra in motor(cel mai din stanga) erau urme de motorina. Deci pe aici s-a "evaporat".
            Tind sa cred ca furtunul ala e turul, iar acum ma intreb cum s-a procedat? Au scos turul si apoi??? au dat la automat?? Se poate asa? Au amorsat para aia pana a iesit motorina?..... ceea ce cam dureaza, nu prea cred. Nu imi este de motorina, ci de faptul ca s-a suprasolicitat ceva ..... va rog sa ma lamuriti. Multumesc

            Comment


            • #36
              auziti da eu la mcv sub care bancheta am acel capac ``magic``???

              sigpic

              Comment


              • #37
                cel mai usor se scoate prin fata de la retur

                Comment


                • #38
                  Eu cand am fost la service cu masina si nu am lasat-o la ei a venit unul de la birou si a scris in procesul verbal nivleul de combustibil in rezervor si ce am in masina am ramas masca cand am vazut cat de pusi la punct sunt!

                  Comment


                  • #39
                    De desfacut acel capac de la rezervor e simplu, am facut si eu lucrul asta. Problema a fost cind a trebuit sa-l pun inapoi. Nu am reusit. Adica nu mai reuseam sa-l string atit cit trebuia. Baietii la service-ul unde am fost au reusit imediat, aveau o cheie speciala!!!

                    Comment


                    • #40
                      @SoNyKeL: Tu ai capacul sub al doilea rand de scaune.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Am revenit cu poze. Ei au scos probabil pe la furtunasul din stanga cel cu verde in capat. Ala e turul sau returul?
                        Attached Files
                        Last edited by gigiman; 12 May 2009, 07:04.

                        Comment


                        • #42
                          turul e cel cu negru returul e cel cu verde cu mufa tip scoti mufa de acolo bagi un furtunas si pornesti merge masina pana nu mai ai nimik in rezervor si bine inteles scoti si motorina la un bidon de 20 l dureaza cam 10 minute zic eu

                          Comment


                          • #43
                            aha, deci ala cu verde e returul, ma gandeam sa nu fie turul si sa fi facut aia vreo combinatie si sa mi se buleasca ceva in timp .... daca au scos pe retur nu e nici o pb ....

                            Comment


                            • #44
                              Poate va e de ajutor
                              Attached Files
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment


                              • #45
                                fanelutzu, deci dupa cum ai facut tu sagetile e invers, turul e cel cu verde, deci mie mi-au scos motorina pe tur? cum au procedat? au dat de para aia?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google