Scoatere Motorina Din Rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut

    eu as dori sa imi spuneti exact cum se monteaza garnitura de la capac. Se pune in capac sau pe rezervor? am desfacut capacul si am curatat rezervorul, apoi am montat toate la loc, numai ca atunci cand am facut plinul, am gasit umed de motorina pe langa capac. cauza care cred ca e este ca nu cred ca am montat corespunzator garnitura. apropo... eu am reusit sa fac o cheie pt desfacerea capacului

    Comment


    • #77
      Am citit tot topicul ...si nici unde nu vad o explicatie concreta . Daca tot s-o deschis acest topic ....se putea discuta si despre variantele pe benzina . Eu as dori sa scot benzina.
      Cu ajutorul lui Cristi Streulea ...am facut tutoriale care sa fie benefice si sa vada toata lumea ...dar aici nu se risca nimeni sa filmeze o astfel de operatiune . Daca e cineva care o facut la benzinar ...il rog sa dea mai multe detalii .
      sigpic

      Comment


      • #78
        Scoti turul din rampa si suntezi releul pompei de benzina.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #79
          salut,am si eu un logan pe benzina,am auzit ca ar merge sa scoti direct pe la pompa cu contactu pus..stiti careva dak merge asa?

          Comment


          • #80
            Scoti turul din rampa si suntezi releul pompei de benzina.a zis foarte bine einstein1984

            Comment


            • #81
              precizare

              Originally posted by nikuniku View Post
              Scoti turul din rampa si suntezi releul pompei de benzina.a zis foarte bine einstein1984
              Prin prisma,practici,n-a prea zis-o bine.Ce vas incape in spatiul de linga rampa?E vorba si de lungimea conductei.Daca vrei sa scoti intr-un pet,nu se poate din cauza dimensiunilor cuplei.Mult mai practica este ideea scoaterii pe la pompa,folosind un furtun de 1,5-2 metri si grosime interioara adaptata la stutul de plastic al pompei de benzina,folosind un colier de fixare.Cind totul este pregatit,se sunteaza releul pompei de benzina si se scoate cit e nevoie sau se goleste total. Nu ma credeti? Verificati-o practic!

              Comment


              • #82
                O intrebare pentru cei care au reusit sa curete rezervorul, Este suficienta curatirea acestuia cu carpe sau lavete? Acel sorb e pozitionat intr-un punc mai jos in asa fel incat toata mizeria sa se adune acolo? Eu ma gandeam la scoaterea rezervorului afara, clatire + curatarea acestuia dar nu stiu sigur cum e posibil scoaterea acestuia.

                Comment


                • #83
                  salut

                  dupa ce scoti motorina din rezervor in caz ca are mizerie cu ce solutie se curata?si se curata asa pe masina sau se da jos cumva?e greu de curatat?multumesc!

                  Comment


                  • #84
                    Geoadi eu am curatat rezervorul pe masina...am scos sorbul afara suflat frumos,am scos motorina afara si m am apucat de sters peste tot unde cu o carpa imbibata in benzina apoi cu servetele am sters peste tot.masina avea 3,5 ani cand am facut operatiunea.
                    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by FLR View Post
                      Geoadi eu am curatat rezervorul pe masina...am scos sorbul afara suflat frumos,am scos motorina afara si m am apucat de sters peste tot unde cu o carpa imbibata in benzina apoi cu servetele am sters peste tot.masina avea 3,5 ani cand am facut operatiunea.
                      multumesc pt detalii si mai as avea o intrebare!pe furtune bag aer cu presiune sau cum fac ca sa curat tot pana in fata?ca s-au stricat doua injectoare si acum ii bag duze noi la toate inj si deaia vreau sa stiu ce fac ca sa nu se strice intr.o luna si astea!ms

                      Comment


                      • #86
                        Dar pompa ai verificat-o? Zic si eu...

                        Comment


                        • #87
                          eu am dat rezervorul jos de tot si l-am spalat e un pic de munca dar macar vezi ce e in el si sincer nu prea am gasit balauri doar mici inpuritati ceea ce e normal,am suflat conductele am schi si filtru de mot ptr ca nu imi pornea si am verif de la rezervor pana la inject

                          Comment


                          • #88
                            Astazi am scos 35 litri de motorina, dintr-un Logan 1.5 din 2007, motor euro 4.
                            Se scoate mufa verde de la pompa de motorina(se apasa cele 2 clipsuri), apoi se monteaza un furtun la diametrul tevii(am cumparat din piata 2m si m-a costat 3 lei), apoi il fixati in bidon, porniti masina si o lasati la relanti.
                            Timp estimat:45 min.
                            Bafta!

                            Comment


                            • #89
                              pai si pompa aia cu ce se unge in 45 de min ?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by fullspy View Post
                                Astazi am scos 35 litri de motorina, dintr-un Logan 1.5 din 2007, motor euro 4.
                                Se scoate mufa verde de la pompa de motorina(se apasa cele 2 clipsuri), apoi se monteaza un furtun la diametrul tevii(am cumparat din piata 2m si m-a costat 3 lei), apoi il fixati in bidon, porniti masina si o lasati la relanti.
                                Timp estimat:45 min.
                                Bafta!
                                si acum ciupeste-te. te vei trezi! cel putin din vis.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google