Scoatere Motorina Din Rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    bancheta se scoate usor?

    Comment


    • #62
      am curatat si eu astazi rezervorul pe la capacul de sub bancheta, e drept ca avea ceva mizerii motorina .Masina fiind pe rosu de aproximativ 15 km, s-au scos din rezervor aproximativ 6 litri, cu un furtun ; motorina avea destule impuritati.

      dupa cum spunea si rcostin prin topicul acesta, aveti grija ca puteti rupe acei pini sau gheare cum spune rcostin, de la primul capac (vedeti prima poza)

      am postat aici in speranta de a ajuta in vre-un fel acest post :P
      ps. ce se vede in poza 3 este motorina pe care nu am mai reusit sa o scot cu furtunul
      Pentru cei interesati am atasat si cateva poze(le las sa vorbeasca pt mine).
      Attached Files
      Last edited by justkta; 25 September 2010, 23:19.

      Comment


      • #63
        help

        am nevoie de mufa(cupla cea cu albastru") de retur de la pompa de injectie la dci ,stie cineva unde po gasi in bucuresti?

        Comment


        • #64
          Incearca la dezmembrari...sau daca nu la magazin(reprezentante dacia).

          Comment


          • #65
            in primul rind salut la toata lumea ,am si eu un logan 1,5dci 70cp si am aer pe conductele de motorina ,pina dimineata a douazi returul de motorina cel cu albastru se goleste,care ar ficauza?

            Comment


            • #66
              posibil sa fie fisurat pe undeva pe sub masina ... si picura pe acolo pe undeva(verificati daca sunt picaturi de motorina pe sub masina)... sau ,e fisurat pe undeva in compartimentul motor si trage aer pe acolo(posibil chiar si de la mufa, sa traga aier pe langa) motorina ducanduse in rezervor.

              Comment


              • #67
                am sa ma uit azi pe sub masina la furtune pentru ca nu am rezolvat cu aerul pe conducte ,am inlocuit para aea de cauciuc si parca si motorul merge un pic mai bine,aproape de usa din fata ,cam prin dreptul stilpului sub masina este un scut mic prins in 3 piulite care acopera furtunele ,stie cineva ce se afla sub acel scut?piesa aceea din rezervor ar trebui sa aibe osupapa de sens pe retur? stiee cineva,ca furtunasul de retur tot mi sr goleste

                Comment


                • #68
                  salutare

                  am incercat si eu la un benzinar sa scot benzina pe sub bancheta din spate dar nu reusesc deloc sa desfac acel al doilea capac, cel direct de pe rezervor, mi-a cam fost teama sa il fortez dupa ce am rupt si 1 piciorus de la primul capac. stie cineva la benzina 1.4 unde e returul la motor ?? multumesc anticipat

                  Comment


                  • #69
                    golire rezervor logan.
                    1. scoatere bancheta spate
                    2.scoatere capacil de plastic in care intra firul electric (rasucire si tragere)
                    3.scoatere furtun alimentare prin declipsare
                    4. scoatere mufa electrica prin declipsare cu o surubenita cu tija scurta si gura dreapta
                    5. scoatere capac (fara bataie, prin desurubare, de preferat sa folositi 2 tije metalice care sa prinda capacul in parti opuse)
                    atentie sub sorb e o garnitura care trebuie pozitionata la remontare
                    daca a facut cineva o cheie sau sistem pentru defiletat capacul sunt doritor sa il vad

                    Comment


                    • #70
                      Eu am bagat un furtunas mic exact in tevile alea mici si am tras cu gura,nu conteaza care daca e tur s-au retur si a mers am scos toata motorina asa.
                      _

                      Comment


                      • #71
                        am mai pus intrebarea daca stie cineva de ce se goleste conducta de retur ,am pus si supa de sens pe retur la iesire din pompa si tot se goleste,stie cineva daca ar avea vreo legatura sorbul din rezervor cu treaba asta,pe la mufe ,filtru si tot ce inseamna conducte,nu amgasit nimic ,daca am pus supapa imediat la iesirea din returul pompei, zic eu ca am eliminat probabilitatea de a prinde aer prin pompa sau injectoare,chiar nu stiu ce sai mai fac,si nici bani cu ea la service nu am sa o duc ,masina are 50 000km si merge impecabil atit cind se goleste returul trbuie sa dau la para de 2-3 ori ca sa o ia la sfert,altfel invirte mai mult,pe conducta tur nu am nici o bula de aer si nici nu se goleste.

                        Comment


                        • #72
                          Si daca masian este VAN si nu are nici o bancheta sau un capac magic?
                          Chiar nu merge varianta cu un furtun?

                          Pentru carcotasi: la firma mea am inchiriat 7 loganuri timp de 1 an. Ele ne-au fost livrate cu 3 litrii de motorina in fiecare (cat sa ajungem pana la primul peco) iar in 5 zile trebuiesc predate si mai toate au peste jumatate rezervoarele. De asemena e exclusa si varianta cu turul de la motor.

                          Nu am firma atat de mare incat sa arunc cel putin 200 l de motorina.

                          Comment


                          • #73
                            Returul din filtru in bidon pana se opreste apoi bagi 3 litri inapoi si amorsezi.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #74
                              eu cred ca threadul asta a fost deschis pt a se specializa unii cum se fura motorina din logan(si nu fac misto cand zic asta)!

                              Comment


                              • #75
                                Ca greu o fi sa faci si asta. Daca nu aflau de aci aflau din alta parte.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google