If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Si la benzinare e la fel capacul ala acolo sub bancheta? Eu m-am chinuit odata sa scot benzina pentru un scuter cu un furtun pe la buson si nu am reusit deloc. A intrat furtunu mult dar degeaba. Si era destula benzina in rezervor.
Nu-i greu de desfacut un capac, dar daca cineva a facut treaba asta era bine sa dea detalii, cum se desface (insurubare, tragere), merge usor? etc etc.
Eu doar as fi curios sa vad ce se afla pe fundu rezervorului, daca e sau nu mizerie. (sa nu incercati la benzinare sa vedeti treaba asta cu o bricheta)
Multumim de poza.
Dar te intreb: tu l-ai desfacut ca spui ca nu-i greu? Deci chiar l-ai desfacut sau banuiesti ca nu-i greu??
Dupa cum se vede clar in poza, aia o numesc ei o ''trapa'', nu e capacul propriu zis, adica nu il desfaci si gata, ai acces la fundu rezervorului, dupa ce se da capacu/trapa asta jos, acolo mai trebuie demontata pompa sau ce se vede acolo (alt capac?).
Asa ca nu e chiar asa de banal cum ti se pare (daca n-ai umblat niciodata acolo)
eu din curiozitate am desfacut capacul din plastic situat sub bancheta, fara sa stiu ca prima data "se rasuceste" eu am tras de el, si s-au rupt 2 din cele 3 picioruse din plastic, de stiut pentru cei ce vor sa faca treaba asta pe viitor
Se vorbeste de Logan nu de fiat Punto... pe membrii ii intereseaza cum sa scoata din rezervorul de logan..
Ai si tu dreptate. La Logan nu are cum sa fie acelasi principiu. Cred ca iti trebuie facultate cu specializare in desfacut capacul la rezervorul de Logan.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Pai nu inteleg ce e asa de greu in a desface un capac, a baga un furtun si a scoate motorina. Ce ar putea sa te impiedice in treaba asta?
dau QUOTE... daca mai este ceva sub capacul ala esti impiedicat... nimieni nu spune clar: "desfaci capacul ala prin rasucire si vezi motorina" sau il desfaci si mai ai de luat ceva de pe acolo ca sa ajungi sa poti baga furtunul sau sa vezi fundul rezervorului! sau sa zica cineva: "DA eu am facut! si asa se face"
Are dreptate Andrei dai capacul la o parte si "intri direct an rezervor".La logan van este an carlinga sub izolatia aia de plastic sau cum naiba ai spune .cam la treisfertul masinii
Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.
am desfacut eu la logan mcv diesel, sub bancheta din mijloc e un capac mare din plastic care se invirte un pic si iese, dupa care ajungi la rezervor nu la motorina , mai departe desfaci si capacul rezervorului cu conducte si mecanismul care iti arata cit combustibil ai in rezervor si abia acum dai de motorina, dupa care e simplu bagi un furtun nici prea subtire nici prea gros si scoti intr-un vas . la urma mai ramin niste urme de motorina eu le-am scos cu un maieu de bumbac nou facut laveta ,am frecat cu el cit am putut suprafata interioara a rezervorului. din pacate nu e suficient trebuie desfacut si filtru de motorina( schimbat) suflate cu compresorul de aer toate conductele si cele de la rezervor la filtru si mai departe de la filtru la pompa si probabil de la pompa la injectoare evident dupa ce le demontezi inainte . problema mea e ca nu stiu unde sa merg sa aflu daca pompa nu cumva da pilitura ca-i schimb injectoarele degeaba se vor infunda iar daca stiti pe undeva vreun meserias capabil va rog sa-mi spuneti si mie. multumesc!
on topic: ai dreptate adisor35
off topic: adisor35 daca zici ca ai schimbat injectoarele si totusi se infunda trebuie schimbata toata instalatia de injectie. eu asa am facut (mai bine zis baietii de la service). pompa baga pilitura si nu ai cum sa scoti toata pilitura aceea afara. asa ca au schimbat tot absolut, incepand de la rezervor pana la injectoare. merge brici de 40000 km. aacum am 61000.
adiss cum ai reusit sa ai pilitura in instalatie la numai 20K ?????? ma iau cu mainile de cap cand vad atatea cazuri de pilitura sau injectoare stricate din cauza motorinei de peco noname. ma gandesc serios sa renunt la motorina si sa iau gpl .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment