Achizitionare Logan Dci 70cp SH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitionare Logan Dci 70cp SH

    salutare tuturor de pe acest forum descoperit recent!

    zilele urmatoare doresc sa cumpar un logan 1.5Dci de 70 cp din 2006/70mii km bord.
    nu vreau sa "iau teapa" asa ca v -as fi recunoscator daca mi -ati da niste sfaturi utile. nu ma intereseaza prea mult dotarile ci mai mult faptul ca dieselul are un consum redus asta e scopul principal(un diesel),ca sa nu mai vorbesc la la 3500-4000E nu prea poti avea mari cerinte/pretentii privind dotarile.

    Deci vreau o masina care sa mearga,sa fie functionala(doar prin intretinere normala si schimbat consumabile) si peste 2-3 ani. Nu vreau imediat dupa ce o cumpara sa se defecteze o piesa sau alta.

    Asa ca marea mea rugaminte/intrebare este sa mi ziceti LA CE ANUME SA FIU ATENT CAND O CUMPAR? CE ANUME TREBUIE VAZUT/VERIFICAT LA PRIMA VEDERE? nu stiu daca o sa existe posibilitatea unei verificari service,dar omul spune ca masina are carnet service fiind cumparata in leasing(achitat)

    se discuta doar de un test de drum(20-30km) + o evaluare la prima vedere,nu cunosc proprietaru si nu e din localitatea mea.
    Multumesc! anticipal pentru eventualele raspunsuri(chiar am nevoie de sfatul vostru)
    Last edited by lord_wader; 27 February 2009, 15:37.

  • #2
    trebuie sa o duci la un mecanic/tinichigiu ca sa se uite la ea, daca tu nu ai XP. si alegi tu mecanicul/tinichigiul. nu il lasa pe proietar.

    sa se uite daca a fost lovita, cat de rau a fost lovita, ce bate, ce troncane, sa se uite de rugina la aripi si in portbagaj si pe sub chedere (adica pe unde apare rugina la logan)

    sa se uite daca scapa ulei pe la distibutie.

    tu vrei sa dai 3500-4000 euro?! nu cred ca gasesti, mai ales pe motorina
    Last edited by bogdan_1984; 27 February 2009, 15:46.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Eu am fost pe loc la un service, a ridicat-o pe elevator, a pus-o pe calculator si a fost ok, m-a costat 40 lei dar au meritat. Incearca si tu sa faci la fel, sus pe elevator se vade totul, urme de lovituri, suruburi lipsa - semn ca s-a umblat la ea. In 20 minute era gata. Cauta un meserias daca nu, ca ala are ochiul format si stie unde sa se uite. Trebuie sa ai vre-un cunoscut mecanic auto sau de la vre-un service.

      Comment


      • #4
        Originally posted by bogdan_1984 View Post
        trebuie sa o duci la un mecanic/tinichigiu ca sa se uite la ea, daca tu nu ai XP. si alegi tu mecanicul/tinichigiul. nu il lasa pe proietar.

        sa se uite daca a fost lovita, cat de rau a fost lovita, ce bate, ce troncane, sa se uite de rugina la aripi si in portbagaj si pe sub chedere (adica pe unde apare rugina la logan)

        tu vrei sa dai 3500-4000 euro?! nu cred ca gasesti, mai ales pe motorina

        multumesc de sfaturi. sunt destule anunturi pe net cu logan diesel la ~ 3600-4200E negociabil.in general la peste 60mii km din 2006 cam asa se vand acum(e criza ) ce e drept masinile nu prea au dotari fiind mai mult varianta de baza,dar eu am scris ca nu dotarile ma intereseaza ci sa mearga.

        apropo pompa de injectie si turbina se pot strica frecvent?

        Comment


        • #5
          De ce neaparat diesel? Are ceva km la bord si te poti astepta sa pice ceva oricand (sau poate nu, depinde de noroc). Dar punand raul inainte, in general piesele pentru diesel sunt mai scumpe decat pentru benzinar.
          Din punctul meu de vedere, la kilometrii astia nu mi-as lua diesel, chiar daca are consum mai mic, apoi zici ca dotarile nu te intereseaza, dar cred ca aerul conditionat trebuie sa fie principala dotare, cu verile pe care le avem acum.
          Bafta!
          Zambeste, maine poate fi mai rau!

          Comment


          • #6
            Alta problema des intalnita la acest nr de km: infundarea injectoarelor, ce presupune schimbarea lor = 6000 ron.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cory View Post
              De ce neaparat diesel? Are ceva km la bord si te poti astepta sa pice ceva oricand (sau poate nu, depinde de noroc). Dar punand raul inainte, in general piesele pentru diesel sunt mai scumpe decat pentru benzinar.
              Din punctul meu de vedere, la kilometrii astia nu mi-as lua diesel, chiar daca are consum mai mic, apoi zici ca dotarile nu te intereseaza, dar cred ca aerul conditionat trebuie sa fie principala dotare, cu verile pe care le avem acum.
              Bafta!
              e neaparat sa fie diesel,am posibilitatea sa achizitionez motorina subventionata(de la orice peco) de asta e musai sa fie diesel.

              Comment


              • #8
                Asta cu motorina e un amanunt minor, zic eu, poate la anu' nu o sa mai ai posibilitatea asta. Apoi, daca ai de gand sa-i bagi motorina de la nea Gicu din coltul strazii, mai bine nu iti mai lua.
                Zambeste, maine poate fi mai rau!

                Comment


                • #9
                  In cazul asta presupunem ca sti ce inseamna diesel, si cum se intretine un diesel. Verifica daca i s-a schimbat kitul de distributie, sau orice alta interventie la sistemul de injectie , si ambreiaj . Fa un drive test, si atunci vezi cum se comporta masina :frane, directie,suspensie, motor. Si apropo de dotari, ar fi o prostie sa nu-ti iei o masina cu dotari .
                  Cu stima, FLO.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #10
                    dizalurile sunt fiabile daca le respecti pretentiile.
                    altfel, te storc de bani: distributie, injectoare, dar daca ai acces la motorina de calitate e ok, daca nu, mai gandeste-te.
                    a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                    Comment


                    • #11
                      eu zic ca ai facut alegerea cea mai buna. diesel se merita oricand. da, are cam multi km la bord, insa daca stam sa ne gandim, la pretul asta, nu ai ce pretentii sa faci. am vorbit cu cineva care a avut un dci, a facut 80k km intr-un an fara probleme, nici distributie nu schimbase inca pt ca era ok. am avut benzinar inainte si nu imi mai doresc vreodata benzinar.
                      @ cory, consumul nu e deloc un amanunt minor. unul din avantajele dieselului este consumul redus, iar acum diferenta de pret dintre motorina si benzina e foarte mica, deci se merita cu mult mai mult. si inca ceva; omul a zis ca ia motorina de la peco cu subventie, nu zice nimic de nea gicu`!
                      1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                      Comment


                      • #12
                        daca cautai putin pe forum are andrei un topic.. cu absolut toate lucrurile care trebuie verificate.. cand cumparati o masina.
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #13
                          Treaba asta cu motorina nu o sa tina o vesnicie mai ales la ce pret este,toate fabricile sau firmele tin cu dinti de consum poate numai daca lucrezi in agricultura si ai motorina cu suventie ca in zona aia este cam mult pamant si acuma se lucreaza mecanizat spor la afacere!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by radu2008 View Post
                            numai daca lucrezi in agricultura si ai motorina cu suventie ca in zona aia este cam mult pamant si acuma se lucreaza mecanizat spor la afacere!
                            asta e ideea. daca nu o sa mai fiu la respectiva firma,voi pune motorina normala de peco nu de la nea gica din tractor
                            trecand peste acest amanunt tin sa multumesc tuturor pt raspunsuri,mai mult conteaza sa nu "iau teapa" , sa fie masina buna, ca restul vine de la sine(utilizarea ulterioara si buna intretinere)

                            Comment


                            • #15
                              Unii dintre antescriitorii mei au pus punctul pe I.
                              La pretul acesta, pare o oferta atractiva; eu unul, stiind ce probleme ar putea aparea la acest tip de motoare, din varii motive (stil de rulaj, tip de carburant, istoric defectiuni, pe care nu prea ai cum sa il cunosti, real!)...as fi cam circumspect, suspicios.
                              Aici ai topicul la care s-a referit @KeanuRev.
                              Asadar, ca sfat: casca ochii, caci apoi se poate lasa cu "cascatul pungii"
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google