Achizitionare Logan Dci 70cp SH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    astazi am vazut masina,la modul general:aspect interior si exterior,motor,si o scurta pornire de dimineata(desi omul stia ca o sa vin asa ca probabil a fost pornita cu vreo ora inainte). arata ingrijita,iar motorul pare a functiona la relanti in mod adecvat(dupa spusele celui cu care am mers sa o vad)
    nu am facut proba de drum pt ca nu era cazul(eu am fost astazi mai mult pt a vedea aspectul exterior si a cunoaste proprietarul),dar in 3 4 zile o sa fiu pregatit pt respectiva proba.nici proprietarul nu a insistat pt ca stia de la mine ca "ma mai gandesc la suma ceruta de el".
    masina e diesel 70cp, preference. aici am o nelamurire(pe care nu am inteles -o nici din datele de pe net) care mi a scapat(adica am uitat sa intreb omul) radio-casetofnul 2x15 este un simplu casetofon cu casete de alea vechi asa cum ii zice si numele sau e radio-casetof+CD.
    pt ca nu prea ma incanta idea unui casetofon simplu , cu casete(care se mai gasesc doar prin bazar ) si numai manele ),as putea cred negocia cu omul sa i ramana lui ,eu sa caut unul dupa placul meu .

    va multumesc inca odata pt sprijinul acordat nd si sper sa intru cat de repede in aceasta comunitate, "pe bune" de data asta cu un logan nu cu o dacie 1400 )

    Comment


    • #17
      Da, e vorba de casetofon cu casete, dar oricum se gasesc radio-cd-mp3 la preturi mai mult decat decente. Bafta!
      Zambeste, maine poate fi mai rau!

      Comment


      • #18
        Singura problema sa doar radio-casetofon care este nesemnificatica poti folosi un modulator fm cu memorie interna care costa intre 60-120 ron si ai scapat de problema cd.

        Comment


        • #19
          Asa-i, tot ce tine de sonorizare in masina, poate sa lipseasca cu desavarsire. Mai tarziu daca te hotarasti sa iei masina, o sa-ti pui tu "muzica" dupa bunul plac.
          Sa ne mai ti la curent cu noutatile,
          , sunt cu ochii pe voi !
          :thumbsup:

          Comment


          • #20
            si din cate vad si pe site u principal pretul unuia este astronomic,774RON in magazine ceva similar(sony,etc) e cam 350RON

            Comment


            • #21
              salut lord ...
              scuze pentru intarzierea reply ului
              vad ca te-ai descurcat cu topic ul , ti-a raspuns multa lume...
              cred ca acum stii, aproximativ , cam tot ce trebuie sa stii in privinta achizitionarii Dci ului .
              M-ai intrebat in PM de injectoare si pompa de injectie... asta e simplu, stabileste o zi cu proprietarul , cand sa mergi , sa-i dai o cheie cand motorul e rece *acum e si bine ca vine si caldura, si poti vedea exact ce iese pe teava de esapament , noxe/aburi . Cand e frig frig afara , incalzeste de 2/3x bujiile , apoi dai cheia, vezi daca spoiler ul e innegrit " de la fum" *aia prevesteste caderea injectoarelor...
              ce sa mai zic ..."inafara de ce au mai spus colegii mai sus ... nu prea este
              cat despre peturile injectoarelor si pompei de injectie ... stai linistit , s-au mai micsorat, au aparut diferse bancuri ... nu mai vorbim de sume de 6000 ron...
              cam atat ... noroc , si *in caz ca ai luat masina ... *drumuri bune, si fara probleme* noroc ... "in caz de ceva ..da-mi pm , sau pune pe forum ... si dupa cum vezi ...toti profesionisti ... te vom ajuta ;) .noroc
              sigpicSa traiasca urile , si

              Comment


              • #22
                vorbeste cu baietii de la lg club vaslui (parca) du-te la o intalnire si roaga pe unu cu diesel sa mearga cu tine la proba
                daca n-ai pe cineva care are log diesel si se pricepe
                gasesti baieti destepti sigur acolo
                BAFTA
                ps.dieselul nu-i rau am si eu tot sh si sunt multumit

                Comment


                • #23
                  din experienta iti zic ca motorizare sunt ok dar daca nu le intreti ai probleme mari cu ele si credema piesele sunt mult mai scumpe ca la benzinar si la bani aia nu cred ca ai sa gasesti tu logan disel in stare buna eu pe al meu vreau sa il dau aceiasi km da nici decum la bani aia e ceva suspect cu masina care vrei tu sa o cumperi

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cIuFuLiCi99 View Post
                    din experienta iti zic ca motorizare sunt ok dar daca nu le intreti ai probleme mari cu ele si credema piesele sunt mult mai scumpe ca la benzinar si la bani aia nu cred ca ai sa gasesti tu logan disel in stare buna eu pe al meu vreau sa il dau aceiasi km da nici decum la bani aia e ceva suspect cu masina care vrei tu sa o cumperi
                    fara suparare dar cred ca nu ai mai verificat demult anunturile din ziare si de pe net sa vezi ca o solenza diesel in stare f buna se vinde la 2800 maxim 3000E,iar o super nova aproape full cu maxim 80milioane. evident prost e cel ce cumpara la un pret mare nu cel ce vinde nu?
                    eu am avut de ales cam intre 10 masini( si timp de vreo 2 luni am dat telefoane si am verificat site urile de specialitate) toate cu 50-100mii km model 2005-2006 ambiance sau preferance si pret variabil in f de km in general pornind de la 3400E pana la 4200E-4500maxim. cat crezi tu ca ar face o masina in stare buna cumparata acum 3 4 ani? crezi ca a 2a zi cand o iei din fabrica iti cineva mai mult de 85% din pret?
                    normal ca sunt si care iti cer pe o masina 5500-6000E dar alea sunt tinute prin garaj,au AC,au 30-40mii km,sunt sunt minim din 2007 dar in aceste vremuri de criza... cine iti mai da o "carutza de bani" si mai ales pe o masina SH?

                    ca o paranteza iti zic ca un prieten de al meu si a luat matiz nou in 2006 in iarna cu fix 210milioane lei iar in primavara 2006 a vandut o si nu pt ca avea nevoie de bani,ca bani avea el ci pt a -si lua o octavia SH si stii ca a primit in primavara ? fix 155milioane!si fiind cea mai mare oferta prompta/cash a dat-o
                    e 5000E o benzinara noua la programul rabla ce naiba!

                    apropo de masini vechi daca intereseaza pe cineva pt piese de schimb sau pt rabla o dacie 1310(1400) din 91 functionala inca, sa ma contacteze,ca vreau sa scap de ea
                    Last edited by lord_wader; 15 March 2009, 20:20. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Salut! Am cumparat si eu un logan din aprilie 2007 cu 30.000km efectuati si se pare ca nu am fost foarte atent cand am achizitionat-o. Dupa o zi m-au lasat franele , am verificat recipientul ci lichid de frane si era aproape gol . Nu stiu pe unde anume s-a scurs insa cand am testat-o era totul in regula , martorul "!" s-a aprins dar nu mi-am dat seama ce semnifica si am mers cu masina pana am ramas fara frane(cam 20km).

                      Apoi am verificat joja de ulei (aceasta fiind din plastic) si era ondulata , nu era dreapta cum consider ca ar trebuii, v-as ruga pe cei care mai aveti logan asemanator cu al meu sa imi spuneti daca si la voi joja de ulei este la fel si daca nu din ce cauza a mea este ondulata.

                      Deocamdata nu mi s-a mai intamplat nimic dar sper sa nu ajung la concluzia ca m-am grabit in privinta masinii, totul este functional. Daca aveti sfaturi ce ar mai trebui sa verific va rog sa postati. Multumesc anticipat

                      Comment


                      • #26
                        Este ondulata joja,ca sfaturi; las-o incet pina se incalzeste doua liniute si dupa aceea poti sa-i dai iar cel mai important,sa nu mergi prea mult cu motorul sub 2000 de ture.

                        Comment


                        • #27
                          fiind din plastic normal ca se va ondula,asta daca nu cumva e din fabrica "ondulata".la alte masini e din tabla.despre frane,cred ca nu i asa o mare problema pana la urma,chiar si daca ar avea ceva probleme,nu cred ca te costa asa mult la service.dar nu ai zis in cele din urma daca era de la lipsa lichidului sau vreo problema.
                          pixmas ai uitat sa mai dai niste detalii despre masina,sunt curios ce model e si mai ales cat te a costat

                          Comment


                          • #28
                            La cei 70000 km cit spui ca are cere-i factura cu rev. la 60000 sa vezi daca a schimbat distributia,in rest ce sa-ti spun,ar fi bine sa mergi la verificat masina cu cineva care are ureche la dciu-l de1.5 verifica eventual si nivelul de uleisa nu fie scazut mai mult de 3-4 mm pe joja,care te asigur,are forma ondulata.In orice caz daca nu a facut probleme pina la70000 inseamna ca o fi in regula.Eu am cu a mea 54000 in doi ani si doua luni si nu am avut nici un fel de problema,asa ca iti urez succes.

                            Comment


                            • #29
                              Si eu sunt interesat in achizitionarea unui 1,5 dci si rog posesorii de 1,5 dci sa imi de-a unele pareri despre cum se comporta dci-ul,ce probleme apar,daca la cele de dupa 2005 s-a rezolvat problema cu pompa de injectie,injectoare,etc..si cat mai multe sfaturi.Momentan am 1,4 mpi insa km care ii fac zilnic ma cam ingroapa,si chiar mi se renteaza dci pentru consum.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google