If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
am mers recent cu un mcv de 90 cai. 88 sau 89 daca socotim dupa certificat. era aproape nou 10k km si pot sa zic ca nu mi-a dat senzatia de 90 de cai care mi-o da focusul de 90 de cai sau octavia tot de 90. nu mai socotim ca au aceeasi greutate . am pus "feelingul" pe seama cutiei ...
la ce turatii are caii aia? si cuplul la cat ?
Alea de 75 si de 90 CP, la fel sunt identice dpdv al sistemului de injectie Are tot injectie DELPHI. Am intalnit si la aceste motoare pompe blocate din cauza combustibilului.
Practic sunt vechile motoare transformate in EURO 5. 70 in 75 si respectiv 85 in 90 CP. Le-au marit puterea datorita introducerea filtrului de particule. Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 75 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm.[/QUOTE]
Te inseli inca o data !
Cel de 75cp are cuplul de 180 Nm, iar diferentele de putere intre cel de 75cp si cel de 90cp, chiar se simt !
Scuze, am vrut sa zic " Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 85 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm"
Da Costi ... e asemanator zgomotul ... inca nu m-a sunat sa-mi spuna ce e inauntru ... astept telefonul si cum am sa-l primesc am sa postez probleme :|
in ce s-a transformat postu meu :| in sfarsit am gasit cauza bataii ... AX CAME TORSIONAT , FULIE AX DISTRUSA (polizata pe interior) maine o sa-mi ajunga axul ... si daca si acum o sa mai am probleme ... promit o stire frumoasa la televizor si un filmulet interesant " Logan 1.5 in fire "
sigpic
"NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?
Diselu de la 100 de mii in sus intra in moarte clinica ...
Sef tu citesti ceea ce tastezi? De la 100mii in sus poti spune ca i-ai facut rodajul.
Astia cu tirurie sau locomotivele ce fac care au milionul de Km?
Se stie ca Reanault nu a nimerit aceste motoare dci, iar benzinarele 1.4 si 1.6 mpi sunt rudimentare, ceva de genul 1310 pe injectie si ceva senzori ici colo.
Mai bine vinde masina unui doritor de dci by Renault.
in ce s-a transformat postu meu :| in sfarsit am gasit cauza bataii ... AX CAME TORSIONAT , FULIE AX DISTRUSA (polizata pe interior) maine o sa-mi ajunga axul ... si daca si acum o sa mai am probleme ... promit o stire frumoasa la televizor si un filmulet interesant " Logan 1.5 in fire "
Sa faci ca la reclama cu Renault Fluence .Fac cinste cu 2 litrii de benzina .
Last edited by cosmindan; 7 February 2012, 13:26.
Reason: Automerged Doublepost
e usor sa vorbesti tu care ai 1.9 tdi, despre dizelare renault
si eu am in familie motorul 1.9 dar pe skoda. e diferenta de la cer la pamant intre asta si un 1.5 logan (am avut logan dci si pe la obzeci si ceva de mii kaput pompa). tind sa-i dau dreptate celui care a spus ca pe la 100 mii dizelurile de pe logan incep sa aiba din ce in ce mai multe probleme, dar iti dau si tie dreptate ca la motoarele vw 1.9, 100 mii e doar rodajul.
pe de alta parte, motoarele 2.0 vw (si anumite serii sunt puse si pe audi) sunt niste troace ca si alea au probleme cu injectoarele siemens mai rau ca cele de logan.
deci nu orice diesel e motor de locomotiva.
ehehe....am revenit si sunt foarte fericit ...dar oarecum si dezamagit....
Reparatia , am schimbat asa: para de amorsare , ax came , 4 supape , rola intinzatoare la cureaua alternatorului , kit distributie ... "Blestemata" merge iar
Dar vorbind cu mecanicul mi-a spus o treaba ...si am ramas asa un pic pe ganduri ... cand mi sa dus turbo in baie mi-a mai ramas doar 1 L ulei ... El mi-a spus ca sunt uzati cuzinetii ... cum , de unde , stie ...nu stiu ! Voi ce parere aveti ? Nu am chef sa pice iar ... ma bate gandu sa vand masina
sigpic
"NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?
cam asa-i. de asta credeam ca bataia-i din arbore. cat is de uzati nu-si poate da seama nimeni . oricum baza nu mai ai pe motor , poate incepe sa bata oricand dar poate sa te mai tina sute de mii de km...
cuzinetii au o pelicula foarte fina de protectie anti-frecare. daca aceasta se duce datorita lipsei ungerii si datorita temperaturii in timp se vor uza si vor aparea jocuri intre arbore si cuzineti (adica batai). reparatia e foarte costisitoare si din pacate nu prea de durata din cauza pieselor de calitate indoielnica.
Ar trebui sase stinga martoru la ulei mai greu dupa pornire daca este uzura la cuzineti,sau poate a gasit ceva compozitie din cuzineti cind a dat drumul la ulei din baie.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment