Probleme NoN-Stop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    citeste aici. cred ca despre el e vorba:

    internal combustionizer

    Comment


    • #47
      ) ha ha tot bibi e baza in DCI bv lui.
      http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

      Comment


      • #48
        Originally posted by Mitza26 View Post
        Da Costi ... e asemanator zgomotul ... inca nu m-a sunat sa-mi spuna ce e inauntru ... astept telefonul si cum am sa-l primesc am sa postez probleme :|

        uite ...acesta este zgomotul mai exact... si din cate vad ce spune cel care a postat filmul , a fost un piston topit ... cam aceeasi problema care mi-a spuso si mecanicul ...

        http://www.youtube.com/watch?v=3uayn...eature=related
        pare a fi bataie de piston asta sau cuzinet fara ungere dar mai putin probabil cea din urma

        Comment


        • #49
          inca 6000 km fericiti ...pana cand? pana acum o ora , cand merg in garaj , ma urc in masina , dau cheie ....si invarte...si invarte...siiiiiiiiiii...invaaaaarte ...si nimic... nu mai porneste am amorasat , am dat la automat pana am terminat bateria acum am puso la incarcat si am luat un spray de ajutat la pornire ....astept 3 ore sa se incarce putin bateria , si sa vedem ce zice ? voi ce ziceti ...care ar fi cauza? precizez ca ieri am umblat cu masina ...aseara pe la 22:00 cand am venit acasa la o pornire a invartit putin mai mult ca de obicei sa porneasca,dar a pornit bine ....acum o ora NIMIC !!!
          sigpic
          "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
          Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

          Comment


          • #50
            am incercat si cu spray de ajutat la pornire...si nimic incercand sa vad cat scoate injectoarele pe retur , am rupt un "teu" (cel in forma de L din partea dreapta) iar acum nu stiu ce sa fac...nu gasesc la niciunde second daca ma poate ajuta cineva i'as fi recunoscator

            am incercat si cu spray de ajutat la pornire...si nimic incercand sa vad cat scoate injectoarele pe retur , am rupt un "teu" (cel in forma de L din partea dreapta) iar acum nu stiu ce sa fac...nu gasesc la niciunde second daca ma poate ajuta cineva i'as fi recunoscator
            Last edited by Mitza26; 29 February 2012, 22:36. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic
            "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
            Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

            Comment


            • #51
              Auzi, tu degeaba vi si te vaiti pe aici si strigi cat tine gura de mare ca motorul e praf. Greseala ta cea mai mare este ca ai fost la tot felul de mecanici, ce si-au dat cu parerea si mai mult au facut practica pe masina ta. Trebuie sa mergi la un service bun sau un mecanic bun, si sa-ti faca o verificare completa a intregului sistem de injectie. Sprayul nu este o solutie.

              Comment


              • #52
                daca nu sti nu vorbi ;) masina a fost reparata doar in service ... o singura data a fost la alt mecanic ...asa ca n-ai de unde sa sti tu ca motorul meu e praf , pentru ca nu e o problema mecanica ... cea mai mare prostie a mea a fost sa-mi iau diesel , dar asta este.... eu ceream o parere sau o mana de ajutor , nu un fel de bataie de joc din partea ta ! dar mersi oricum de ea . MULTUMESC
                sigpic
                "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                Comment


                • #53
                  Problema cu rampa de retur o poti rezolva in 2 feluri : 1 temporara mergi la service si cauti un L dinala si in pui ala temporar si a 2 a schimbi rampa de retur ii 50 de ron una in dezmembrari. poate si mai ieftina daca stii unde sa cauti
                  LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                  Enter the Matrix

                  Comment


                  • #54
                    Se vede ca ai 18 ani si esti la inceputul vietii. Dupa cum vorbesti. Eu nu am adus nicio jignire, si nu am absolut nimic cu tine. Problema este ca daca cineva citeste acest forum, o sa creada ca 1.5 dci este o panarama de motor, si crede-me, nu este. Este montat pe qashqai, laguna3 , megane 3 si alte masini. Am vazut multiple masini chiar cu 440000K, fara probleme. Marea problema a acestor motoare, dupa cum am mai zis-o in alte topicuri, este ca vrea doar motorina, nu si alte panarame de combustibili.

                    Comment


                    • #55
                      adica ce vrei sa spui ??? ca Petrom si Rompetrol au panarama de motorina ??? am mai mult de 18 multi inainte si tie , dar crede-ma , motorul in sine e bun, inafara ca daca ti se duce ceva si trebuie sa iei piesa originala te cam sperie pretul . Am un Sprinter si totusi ...e Mercedes ... si preturile cam se "apropie" (sa zic asa) ... cat despre injectoarele delphi , TOTAL dezamagit poate , sunt .... unele bune (si eu am vazut vw cu 980 000 , fara probleme , si schimbat doar ce e cam de schimbat ...bucse, capeti de bara , filtre , ulei , cam mare suma / iti vine sa crezi ? ) ... dar cum spunea si cineva pe aici prin topic , cam totul e o loterie :P


                      si eu n-am venit sa ma plang de motor .... dar e prea de tot ... cum sa cada toate asa odata ???
                      sigpic
                      "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                      Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                      Comment


                      • #56
                        Motorul asta , dupa cum sti este common rail. Daca vrei sa compari cu o alta masina, compara cu acelasi tip de motor. Crede-ma, toate motoarele (absolut toate) common rail, (bosch, delphi, continental, denso), sunt foarte sensibile la motorina. Din experienta mea, In Romania, rompetrol si mol, au cea mai buna motorina. Petromul, blocheaz apompele. Cat despre piese, cum poti zice asa ceva, La dacia cu 1000 lei iti iei un injector nou. Mergi la VW si vezi cat e unul, e vreo 2500 lei (common rail). Si inca o chestie, nu compara piesele de origine de la Dacia cu cele non origine de la Sprinter. Cu siguranta asa ai facut acum.

                        Comment


                        • #57
                          Am trecut iarna (cea mai joasă temperatură a fost de - 21 grade Celsius) cu motorină de la Petrom şi nu mi s-a blocat nicio pompă !

                          Comment


                          • #58
                            aha ... si cati km are masina ? inca e in garantie nu ? mai treci vre-o 4-5 ierni si 100-2 de mii de km si vorbim ... atunci devine fiabila.

                            @adicata2003 - ultimul post e complet adevarat
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • #59
                              Pe ce vă bazaţi afirmaţiile cum că motorina cea mai bună din România este cea de la Mol şi Rompetrol ? Aţi făcut vreo testare într-un laborator specializat ? Daca da, cât v-a costat analiza şi cât de complexă a fost ?

                              Cei care susţin că au alimentat numai de la Rompetrol şi Mol şi că nu au avut niciodată probleme, le-aţi verificat voi bonurile si alimentările, adică aţi fost de faţă de fiecare dată cand au alimentat ?

                              Dacă aveţi răspunsurile la aceste întrebari şi le şi puteţi argumenta, atunci vă cred pe cuvânt !

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Ampt View Post
                                Pe ce vă bazaţi afirmaţiile cum că motorina cea mai bună din România este cea de la Mol şi Rompetrol ? Aţi făcut vreo testare într-un laborator specializat ? Daca da, cât v-a costat analiza şi cât de complexă a fost ?


                                Dacă aveţi răspunsurile la aceste întrebari şi le şi puteţi argumenta, atunci vă cred pe cuvânt !
                                Originally posted by adicata2003 View Post
                                . Din experienta mea, In Romania, rompetrol si mol, au cea mai buna motorina.
                                Eu n-am inteles ca cineva ar fi facut o analiza in laborator a motorinei.
                                Se vorbea pur si simplu de o oarecare experienta; atat.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google