Probleme NoN-Stop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme NoN-Stop

    Toata povestea incepe undeva spre sfarsitul verii 2011 , cand tatal meu intorcanduse de la Ramnicu Valcea , are marea surpriza .... masina incepe sa scoata un fum negru gros , nu mai trage , iar dupa cativa km se opreste .... 3 luni mai tarziu cauza problemei a fost turbo = axul rupt ... injectoare blocat , unul s-a dus de tot , toata reparatia ridicandu-se la nici mai mult nici mai putin de 4000 Ron in cap si-n coada ( turbo , 3 injectoare deblocate , 1 reconditionat , filtre , kit distributie , ulei )

    acum revin cu alta problema ... am 3000 de km , masina la turatie mica , a inceput sa-si dea in nas , si chiar sa se opreasca .... numai bine ca sa oprit odata ...si asa a si ramas.... ce-ar putea fi ...inainte de a se opri a carait ceva ... ma incercat so pornesc dar cand da sa porneasca bate ceva ... precizez ca , cureaua de distributie nu e rupta ... daca ar fi sarita de la punct , care ar fi probleme care le-ar fi putut cauza ?
    Last edited by Mitza26; 31 January 2012, 21:12. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic
    "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
    Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

  • #2
    Parerea mea e sa treci , la benzina ...urasc diselu , clio symbol 1.5 dci 85 120 de mii km , motorina numai de la petrom , probleme la injectoare, pilitura in rezervor.
    http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

    Comment


    • #3
      masina nu este in garantie??? daca ai zis ca ai 3000 km...
      MY CLA

      Comment


      • #4
        3000 de km , de cand a reparato , probabil....
        http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

        Comment


        • #5
          masina are 134 000 km fara alte antecedente ...astea sunt primele ...doar ca deja ma seaca si 3000 km de cand am reparat-o :|

          Am vorbit cu mecanicul si a spus sa cumpar tot kitul de distributie si cureaua la alternator... dar intrebarea mea e.... daca in motor batea ceva nu e riscul sa se fi indoit nimic? Baga bani in ea ca spartu si ajung sa iau alt motor pana la urma ?!
          sigpic
          "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
          Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

          Comment


          • #6
            nu poti sa-ti dai seama ce are fara sa te uiti la ea si s-o desfaci.
            du-te la cel ce ti-a schimbat alea acum 3000 km si sigur iti da o garantie la distributie macar.
            tine-ne la curent ...
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • #7
              am vorbit cu mecanicul si deseara o voi auzi la prima cheie...daca bate motorul e nasolie mare ... revin cu o problema veche si care persista in ultimul timp ... pe furtunul care intra in pompa de injectie apareau foarte multe bule de aer... si banana se dezamorsa si devenea foarte moale in maxim 2 minute :| am citit la versiunea de 65 cp problema asemanatoare... parerile ar fi impartite si aici... dar cu filtru nou , conducte noi ... tot apar bulele
              sigpic
              "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
              Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

              Comment


              • #8
                Injectoarele erau infundate? Pompa de inalta a fost schimbata? Daca nu, e posibil sa fie de acolo, daca baga pilitura, poti sa schimbi 100 de injectoare ca le infunda pe toate, iar in final, pica pompa de tot. Kit-ul de distributie ar mai fi o cazua, sa nu fi fost montat adecvat si sa fi sarit de la punct.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Motorul a pornit ... dar bate pfff.... nici nu stiu ce sa fac ... am vb-it cu mecanicul si a spus ca il desface... cam in 2 ore imi spune rezultatul final ... ce poate sa fie rup , spart ,indoit ...

                  @darksid3 : rezervorul a fost curatat... nu sunt injectoare infundare , nu e pilitura :|

                  inca ceva.... acea pana de pe fulie ... e pur si simplu polizata :| ce parere imi dati ? alt motor sau reparatie daca nu e ft mare cheltuiala ? Deja am bagat 1000 E in el

                  Si pt curiozitatea mea... cat m-ar costa omologarea altui motor mai mare ? se poate pune un motor de 1.9 de pe un golf 4 ?????
                  Last edited by Mitza26; 1 February 2012, 18:21. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic
                  "NU SE POATE ,SA NU SE POATA "
                  Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?

                  Comment


                  • #10
                    nu se poate pune. defapt nu se omologheaza chiar daca ar fi tehnic posibil. Ce_trebuie_sa_fac_daca_doresc_sa_schimb_motorul_ve hiculului

                    daca prima data a ramas fara ulei sau in cantitate insuficienta din cauza turbinei atunci bate linia. e foarte grav ...

                    PS: daca se confirma nu-i vina mecanicului , e vina soferului ca a mers asa cu el desi si-a dat seama ca-i o problema
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      masina incepe sa scoata un fum negru gros , nu mai trage , iar dupa cativa km se opreste .... 3 luni mai tarziu cauza problemei a fost turbo = axul rupt ... injectoare blocat , unul s-a dus de tot , toata reparatia ridicandu-se la nici mai mult nici mai putin de 4000 Ron in cap si-n coada ( turbo , 3 injectoare deblocate , 1 reconditionat , filtre , kit distributie , ulei )
                      masina are 134 000 km fara alte antecedente ...astea sunt primele ...doar ca deja ma seaca si 3000 km de cand am reparat-o :|
                      3000km de cind ai bagat 40 de milioane?
                      in aia 40mil ai spus ca ti-au facut si turbo?
                      trebuia sa te mai tina cel putin 50 000 de km.
                      in fine, tre sa-ti spuna mecanicul ce piese sunt stricate, dar cu exactitate, si apoi poti sa primesti oarece sfaturi bune

                      Comment


                      • #12
                        Diselu de la 100 de mii in sus intra in moarte clinica ...
                        http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                        Comment


                        • #13
                          totusi e motorul de 75 cp sau cel de 70? nu de alta dar astea noi sunt facute ceva mai bine, chit ca-s tot cu delphi.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #14
                            Bine , motoarele poate ca nu sunt cele mai bune , dar am uitat sa precizez , ca noi avem motorina cea mai proasta...
                            http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                            Comment


                            • #15
                              motoarele is foarte bune. sistemul de injectie si turbina nu ...

                              nici soferii nu-s cei mai staluciti . cum sa vezi pomul de Craciun in bord , masina sa nu traga si tu sa mergi in continuare ?
                              Originally posted by Mitza26 View Post
                              Toata povestea incepe undeva spre sfarsitul verii 2011 , cand tatal meu intorcanduse de la Ramnicu Valcea , are marea surpriza .... masina incepe sa scoata un fum negru gros , nu mai trage , iar dupa cativa km se opreste ....
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google