Asta e problema domnul Costi-bc ... nu a fost nici un pom de craciun ... a crezut ca poate a prins apa in motorina ... nu si-a dat seama ... am avut inante un mercedes 200d (cobra) ... avea motoru asta 760000 :| n-a schimbat absolut in el ....a tras de masina asta in ultimu hal ...si asta ca am tinut-o pentru fam , in jur la 100 000 cade :|
Probleme NoN-Stop
Collapse
X
-
asa se intampla cand tii la niste fiare. si eu am patit ...
imi pare rau pt tine. fiarele astea moderne is facute sa le iei cu platforma daca se aprinde un bec ...
ce ti-a zis mecanicul ? arbore , cuzineti ...
http://www.youtube.com/watch?v=Zb6fo...eature=related asa bate nu ?o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Da Costi ... e asemanator zgomotul ... inca nu m-a sunat sa-mi spuna ce e inauntru ... astept telefonul si cum am sa-l primesc am sa postez probleme :|
uite ...acesta este zgomotul mai exact... si din cate vad ce spune cel care a postat filmul , a fost un piston topit ... cam aceeasi problema care mi-a spuso si mecanicul ...
sigpic"NU SE POATE ,SA NU SE POATA "Dacă oamenii ţi-ar face dreptate, Dumnezeu cum te-ar mai răsplăti?
Comment
-
Originally posted by Mariusrs View PostDiselu de la 100 de mii in sus intra in moarte clinica ...
Apropo, azi a sosit iar masina in service si avea 420.000Km.
Isi bat toti joc de masini, apoi zic ca-s proaste.Attached Files
Comment
-
adi asta e benzinar sau diesel?ca nu am fost atent.
Comment
-
unele tin, altele nu. e atat de simplu, chiar daca unii au grija de ele si altii nu prea. asta nu inseamna ca toti care au avut probleme cu diesel, nu l-au intretinut sau ca toate trebuie sa tina peste 400 mii sau ca toate sunt proaste si nu tin 100 mii. loterie.
@Mitza26 nu ai spus ce motor e. 70 sau 75 de cai. intreb asta pt ca aici e rubrica de 75 si astea-s motoare care nu ar trebui sa mai faca probleme. teoretic.
la 100 mii cred ca tu ai cel de 70 si la alea s-au mai auzit de astfel de probleme.Last edited by zeegermans; 4 February 2012, 02:07.internal combustionizer
Comment
-
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostNu exista logan cu motor 1.5 dci de 75 CP
Sunt doar 3 modele. De 65 CP - Euro 3
Si de 70 CP respectiv 85 CP Euro 4.
Acestea din urma sunt identice din punct de vedere am mecanicii motorului. Turbina difera. Sistemul de injectie este identic.
Comment
-
Asa e, dar alea sunt Euro 5.
Alea de 75 si de 90 CP, la fel sunt identice dpdv al sistemului de injectie Are tot injectie DELPHI. Am intalnit si la aceste motoare pompe blocate din cauza combustibilului.
Practic sunt vechile motoare transformate in EURO 5. 70 in 75 si respectiv 85 in 90 CP. Le-au marit puterea datorita introducerea filtrului de particule. Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 75 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm.Last edited by adicata2003; 4 February 2012, 20:23.
Comment
-
Stii cu ce seamana postu' asta nea Adi? Cu bancul ala care se termina cu ....''si piramidele? -niste curve''
Comment
-
[QUOTE=adicata2003;1175099]Asa e, dar alea sunt Euro 5.
Alea de 75 si de 90 CP, la fel sunt identice dpdv al sistemului de injectie Are tot injectie DELPHI. Am intalnit si la aceste motoare pompe blocate din cauza combustibilului.
Practic sunt vechile motoare transformate in EURO 5. 70 in 75 si respectiv 85 in 90 CP. Le-au marit puterea datorita introducerea filtrului de particule. Practic nu simti nicio diferenta intre 90 si cel de 75 de cai datorita faptului ca ambele au 200 Nm.[/QUOTE]
Te inseli inca o data !
Cel de 75cp are cuplul de 180 Nm, iar diferentele de putere intre cel de 75cp si cel de 90cp, chiar se simt !
Comment
Comment