If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca tot as vrea sa poluez industrial, as anula si vana EGR din soft. Mai mult aer proaspat, mai putine particule care sa colmateze filtrul, insa mai mult NOx.
As avea eu cateva de zis "poluatorilor" insa nu e frumos sa o fac pe forum.
Da, de acord, daca se scoate DPF e bine sa fie eliminat si EGR. Oricum cine face chestia asta profi iti propune la pachet eliminare DPF + EGR , pretul e la fel, oricum resoftarea se face pentru ambele eliminate DPF si EGR.
Despre poze vorbeam.
...
In fine sa continuam sa vorbim despre filtru de particule; anularea lui nu cred ca e o metoda de intretinere si corecta exploatere.
Ca bine zici.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Eu zic ca ar trebui sa le spui ceva de bine celor de la Dacia-Renault ca nu investesc mai mult in motorizari benzina si promoveaza mai mult dieselul.
Nu este neaparat nevoie sa anulezi EGR-ul cand dai jos dpf-ul. Nu este o regula. El poate functiona bine mersi pe masina dupa aceasta operatiune, fiind mai putin "stresat" atunci cand nu exista regenerarile.
Insa, daca la o masina nu functioneaza EGR-ul, sensori (temperatura sau presiune), bujii incandescente sau clapete atunci filtrul de particule nu se mai regenereaza si se colmateaza. Deci mare atentie la defectiuni aparute la aceste componente.
Doc, cred ca orice producator auto fabrica ce se vinde. In nici un caz nu dau ei dieseluri mai ieftine si benzinare mai scumpe ca sa compenseze prin facturile din service dupa aia.
Daca am avea legislatie ca in Grecia da, s-ar promova benzina la masinile mici. Altfel, un singur productor generalist nu o sa reuseasca altceva decat sa iasa de pe piata vansand doar benzinare .
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Totul este un joc de culise si cei care pierd sunt consumatorii. Fiecare tara insa are dreptul sa functioneze dupa propriile reguli si guvernantii ar trebuie sa lucreze in interesul cetateanului. Dar bineinteles, noi traim in Romania si o sa vedem la pastele cailor legii ce respecta cetateanul care ii voteaza.
da.
trebuie incalzite si turate bine motoarele inainte de proba , dar ies perfect noxele. ca idee , ce este peste euro 3 , cu sau fara filtru fap is incadrate la fel , <1.5 opacitate. adica chiar daca ai euro4 fara fap sau euro6 cu fap daca opacitatea gazelor nu depaseste 1.5 noxele sunt in parametrii.
indoieste te cat vrei. iti zic ce fac zilnic. daca nu ma uit atent sa vad sudura nici nu mi dau seama cand le masor. azi la un euro 5 cu filtru fap a iesit 0.01 opacitate medie, adica din 3 incercari reusite. chiar daca iesea 1.49 il treceam ...
Depinde de motorizari. Unele se pot incadra in normele de euro4, altele nu. Totusi nu toate motorizarile Euro5 ies la noxe dupa eliminarea filtrului de particule. Nivelul pentru EURO 5 este mai jos decat EURO 4.
De asemenea, unele masini cu dpf au trecut pe caroserie nivelul de noxe (la capota sau pe stalpul usii). RAR-ul cere verificarea acestui abţibild pentru nivelul de noxe la testele ITP, dar stim foarte bine ca se poate indeparta usor si atunci nu ii mai intereseaza.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment