Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Castigul prin inlocuirea filtrului il constituie, tocmai grija de care scapi, ca acesta nu se poate regenera la timp, datorita conditiilor de rulare in special; de aici intreaga poveste cu regenararea fortata la service samd. In alta ordine trebuie stiut faptul ca acest filtru aduce si cheltuieli utilizatorului masinii odata cu reducerea gradului de poluare.
    Foarte corect gandit. De aceea se recomanda ca cei care fac drumuri scurte , trafic urban , etc sa cumpere benzinare , eventual gpl.
    Problema e cu cei care si cumpara sh uri si nici nu mai au multi bani de reparatii.
    Sa va zic un secret. Nici la RAR nu se masoara particulele , mg/km decat foarte rar cu un aparat special. Se iau pur si simplu datele date de producator si se trec in acte , apoi se fac aceleasi teste ca la ITP. Deci astfel de ciururi de lux se inmatriculeaza zilnic in RO.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • @ Iancu sigur as fi observat, se aprindea martorul in bord. Masina o conduc doar eu, era foarte putin probabil sa nu observ.Nu merg la "consum", stiu ca acest regim de condus scurteaza viata unui diesel.
      O sa pun clip-ul pe masina, sunt curios daca arata ceva referitor la nr de regenerari
      My Ride sigpic

      Comment


      • Îţi va arăta când s-a făcut ultima regenerare (în ore de funcţionare a motorului) şi dacă au fost încercări de regenerare eşuate.

        Comment


        • Este vreun martor in bord la Logan, care indica inceputul procesului de regenerare?
          Eu la M3 nu am asa ceva.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Din păcate nu există niciun fel de martor, care să semnaleze începerea procesului de regenerare.

            Comment


            • Imi amintesc ca am citit despre asta in cartea masinii si scria ca se aprinde martorul in bord. O sa ma uit maine, chiar sunt curios
              My Ride sigpic

              Comment


              • În manualul ediție 09/2012 ai doar ce se vede în poză
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  ...........
                  Segmentul de care vorbesti si care face 70.000km pe an, trebuie sa-si permita; km. aia nu-i faci ducandu-te la servici, la market sau in concediu; nu mai spun de firme.
                  Octaviane, daca ai ajuns la 170-180.000km cu un filtru, nu-ti mai pui problema curatirii.
                  LE.
                  ................. Nu te poti baza la nesfarsit pe ...manarii, iar eu sunt printre cei ce nu agreeaza asa ceva.
                  What???? Sa iti permiti sa schimbi ceva ce NU ar trebui schimbat? Adica se numeste ca am bani de filtru odata la 1-2 ani ca fac 60000 km pe an...?
                  Nu mi se pare deloc ok ce spui.

                  N-ai vrea sa stii cata bataie de cap a fost pana la 170000 km, ca doar n-a picat asa dintr-o data, ci s-a mers pana la km aia, s-a facut curatare fortata, s-afacut curatare la cuptor, masina luata din DE cu 95000 reali (din reprezentanta Audi) revizii la zi, la vremea aia in RO aceeasi masina costa 10-12000 Euro, in Germania costa ~15000 Euro... ))

                  Nici eu nu sunt de acord cu manariile, dar la capitolul filtru particule e o mizerie, ceva incorect pt utilizator. Nu e vina mea ca motorina nu e la fel de buna ca dincolo, ca nu avem drumuri adevarate si ca pica chiar daca utilizez cat mai corect motorul...chiar si dincolo.

                  NU iti doresc, dar sunt curios ce ai face daca va trebui sa scoti din buzunar un 1000 Euro (minim in reprezentanta, ai incredere in atelierele de la colt??) pt ceva ce nu stii cat va merge, sau ca va avea aceeasi soarta, poate mai repede ca prima data...

                  Oricum am luat-o razna cu poluarea, mi se pare OK sa penalizezi/sa scoti din circulatie fumegatoarele care sunt in mod evident bulite. Dar pt un nerorocit de filtru sa ai asemenea probleme existentiale?
                  Devine un E4, ce mare tam tam?

                  Mai am in ograda E2 care nu fumega si nu manca ulei cu 450000 km la bord si mai am un E3 tractoru personal, astea pot circula bine mersi dar un E5 dus la E4 nu mai poate...ca fentam legea.

                  O fentam cat merge, si va merge mult si bine.
                  Sper sa apuc ziua aia in RO cand nici o statie ITP nu va fi patata (never ever) atunci de drag imi vand si mobila din sufragerie, imi amanetez (definitiv) soacra doar sa schimb filtru... daca n-am ani.

                  ...si daca am tot o amanetez.

                  Comment


                  • O sa ma uit maine de curiozitate, mi-e lene sa ma duc acum in garaj
                    Azi am fost la Meridian vest. Mi-am amintit ca la receptie service era un panou cu explicarea martorilor luminosi, unde aparea si cel de dpf. E posibil sa existe la versiunile mai noi?
                    My Ride sigpic

                    Comment


                    • Cel puțin la X52 nu.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Eu nu am auzit la vreun diesel cu DPF, sa aiba martor pentru regenerare.. Daca se aprinde ceva, e doar ca sa semnalizeze anomalii si defectiuni.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Pe vremea Lagunei 2 exista unu care te anunta sa-i dai blana ca sa se regenereze. Nu mai e.
                          Octavian, daca platesti o taxa de inmatriculare la nivel de euro 5, pai mentine tata masina la nivel euro5. Daca nu scoate banu.
                          Am vazut si eu scenic luat de nou care tot facea regenerari fortate. Propietarul mergea 5 km pana la un restaurant chinezesc, apoi inca 3 pana la al doilea. Solutia a fost simpla: s-a constata ca pe autostrada masina regenera si nu afcea funingine in plus fata de cat trebuia si apoi cumparata masina inapoi la buy back si oferit una pe benzina.
                          Daca ar fi vreo legislatie europeana care sa oblige vanzatorul sa informeze despre regimul de utilizare al masinii (la fiatul de 1.3 jtd am inteles ca filtrul se colmateaza si in 300 km urban si se regenereaza la peste 3500 tr/min in sarcina....) ar fi mai putini din astia.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Originally posted by einstein1984 View Post
                            Daca ar fi vreo legislatie europeana care sa oblige vanzatorul sa informeze despre regimul de utilizare al masinii...
                            Aici ai punctat perfect.

                            Comment


                            • Originally posted by einstein1984 View Post
                              ...
                              Daca ar fi vreo legislatie europeana care sa oblige vanzatorul sa informeze despre regimul de utilizare al masinii (la fiatul de 1.3 jtd am inteles ca filtrul se colmateaza si in 300 km urban si se regenereaza la peste 3500 tr/min in sarcina....) ar fi mai putini din astia.
                              De ce se intimpla asta, acum serios intreb, de ce se colmateaza in asa putini km de regim urban ? Datorita turatiilor joase, opriri frecvente, daca trebuie tinut mai sus in ture se poate si la mers urban, mers decit I-a, a II-a cel mult...
                              Serios ma pune pe ginduri treaba asta, voiam sa ma bag pe un dizel pentru mers preponderent urban, pentru extraurban merg cu k4m ca crosetez mai bine cu el ...

                              Comment


                              • Asta cu dieselul și cu benzinarul e la fel ca jocul la bursă sau creditul în franci elvețieni - nu ai fost obligat să-ti cumperi diesel, tu ai vrut deci înseamnă că te-ai informat, ai făcut calcule(sper că ai calculat și costul pieselor ce pot pica la un diesel nu numai prețul motorinei și autonomia) și a ieșit diesel - mai câștigi sau mai pierzi: ghinion.

                                Postul e o opinie, nu e pentru cineva anume.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google