Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nu e o noutate.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #47
      Piromane, scoate o laie, poate doar opacitatea fumului iese la nivel de euro 4, ca la ITP nu se masoara NOx pe cand la omologare da!
      E si normal ca dieselurile ar trebui sa ramana la LGVuri, dieselul scoate mai putin CO2 insa e mult mai greu/costisitor de depoluat decat un motor otto. In plus, din 1 l de titei iese un raport finit de benzina/motorina, daca toata lumea ar arde motorina ce naiba facem cu fractiile usoare din petrol, gaz lampant?
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #48
        Originally posted by Ampt View Post
        Impresii şi consideraţii referitoare la regenerarea DPF-ului, de la colegii posesori de Duster.

        "Am avut un duster nou 110cp/4x4 din 10.2010 si acum am un sh aceiasi putere tot4x4 din 06.2010. la ambele am avut si am aceiasi problema. Circul numai in Bucuresti la ore de virf si dupa 5000-6000 Km se aprinde martorul la dpf, dau fuga pun clipu-l si gasesc 4-5 tentative de regenerare esuate si ulei diluat pe scala aparatului de masura de la 1 la 6. Acum de ex am 4 liniute la diluare ulei, mai pot merge aprox 1000-1500 km. practic la 7500Km musai sa fac schimbul! Mai departe tu hotarasti."
        Foarte interesanta partea cu rosu. Practic iti poti da seama de calitatea uleiului din motor cu un test CLIP? Ce inseamna diluarea uleiului?

        Comment


        • #49
          @madhorsefuzzy: Citeşte aici, ca să înţelegi mai bine despre ce este vorba.

          Comment


          • #50
            Inseamna ca la regenrare bagi motorina in prostie ca sa creasca temmperatura esapamentului si sa arfi funinginea din filtru. Nu toata motorina arde, mai ajunge si in uleiul motor. Ulei motor+ motorina= nu unge cum trebuie si trebuie schimbat.
            Daca ai regenrari dese (mers in roas, ralaneti mult etc) se dilueaza repede. Daca mergi extraurban, sarcina constanta etc nu produci asa multa funingine si deci regenerari rare si diluare mai slaba a uleiului.
            calculatoprul d einejctie stie cate regenrari ai avut, ce regim de mers etc si deci poate calcula dilutia uleiului cu un algoritm specific. Cand trece de prag, apinde cheia in bord.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #51
              @madhorsefuzzy: Colegul @einstein1984 a fost amabil şi ţi-a oferit explicaţia simplificată a diluţiei de ulei în cazul unui motor Diesel echipat cu DPF.

              Comment


              • #52
                Am inteles ca Renault foloseste sistemul cu al 5 lea injector, unde motorina este pulverizata pe circuitul de evacuare, deci nu are ce cauta in baia de ulei.
                In cazul sistemului postinjectie, motorina nu se aprinde in cilindri ci este de asemeni pulverizata pe evacuare, unde se autoaprinde marind temperatura gazelor de ardere; aici se pun oarecari probleme.
                Probleme mai apar in cazul regenerarii fortate, in service, situatie in care e indicat sa inlocuiesti si uleiul.
                Last edited by IancuMIC; 12 January 2015, 14:53.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #53
                  Renault a folosit SI al 5lea injector (nu peste tot), acuma parca au cam renuntat la el in favoarea postinjectiei (mai ieftina). La regenerare fortata se si coxeaza uleiul in turbina de la temperaturile mai ridicate decat de obicei si indica CLIPul schimbarea.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    Intrebare simpla

                    Originally posted by einstein1984 View Post
                    Nu toata motorina arde, mai ajunge si in uleiul motor.
                    Cum ajunge motorina in uleiul de motor (mai exact pe unde), daca motorul functioneaza corect si nu este uzat? Dar atunci cand motorul este vechi?

                    Comment


                    • #55
                      Eh cum durerea mea sa ajunga, de pe peretii cilindrului.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Am inteles ca Renault foloseste sistemul cu al 5 lea injector, unde motorina este pulverizata pe circuitul de evacuare, deci nu are ce cauta in baia de ulei.
                        Am găsit aici un document de la Renault în care se confirmă existenţa celui de-al V-lea injector folosit special pentru regenerarea filtrului de particule (DPF).

                        Comment


                        • #57
                          Dacia foloseste al 5-lea injector pentru regenerare. Asta nu inseamna ca va scapa de probleme. Daca ati cumparat diesel sa mergeti zilnic 8-10km prin oras, n-ati facut o alegere inspirata. Indiferent de natura filtrului de particule, distantele scurte pe care le parcurgeti cu masina sau opririle dese vor duce la colmatarea filtrului de particule mai repede decat estimeaza fabricantul.

                          De vreo 3 ani m-am specializat in anularea filtrelor de particule la motoarele turbodiesel, iar de vreun an am inceput sa elimin si la modele Dacia. Am intalnit cazuri cu dpf infundat si la 13.000km, chiar la un model Dacia Sandero s-a infundat filtrul la 18.000km. Sunt oameni care folosesc aceste masini doar pentru a se deplasa la munca sau pentru a duce copiii la gradinita sau scoala.

                          Atunci cand masina este garantie, poti apela la dealerul auto pentru regenerare sau inlocuire dpf. Dar cateodata, nici aceaste solutii nu sunt prietenoase pentru buzunarele noastre. Regenerarile fortate (statice) nu sunt deloc prietenoase cu motorul si turbina. Cu cat se fac mai putine, cu atat va protejati mai mult motorul. Am eliminat fitre de particule la masini in garantie, chiar la cererea dealerului. Pur si simplu, nu aveau ce sa le mai faca. La 300-400 km aveau nevoie de regenerare fortata.

                          Deci, parerea mea ar fi sa va cumparati masini cu motorizari pe benzina sau orice alta alternativa care nu foloseste filtru de particule.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • #58
                            In CIV, se scrie clar undeva in subsolul paginii; filtru de particule.
                            Cum se impaca treaba asta, cu eliminarea filtrului?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              pana la urma care sunt avantajele reale ptr. masina ale filtrului de particule?
                              le excludem aici pe cele de tip eco ptr. mediu inconjurator si alte balarii de genu'.
                              Last edited by Kojak; 19 January 2015, 20:50.

                              Comment


                              • #60
                                La masinile euro 4 nu este momentan o problema sa elimini filtrul de particule. Chiar si cu el scos se incadreaza la noxe. Atata timp cat pana la inceputul anului 2011 dealeri de masini au avut voie sa vanda masini fara filtru de particule, nu au cum sa interzica variantele fara dpf.

                                Problema apare insa la modele Euro 5, care nu pot indeplini aceasta norma decat daca au dpf. Daca il elimini filtrul de particule, automat scade la euro 4. In cazul acesta, eliminarea dpf-ul v-a ramane la alegerea utilizatorului.

                                LE: Nu exista niciun avantaj real pentru masina si utilizator. bAFiltrul de particule a fost inventat doar pentru mediu. Ba mai mult este un consumator de resurse (combustibil, putere si piese). Atunci cand se infunda si nu este inlocuit la timp, produce pagube materiale.
                                Last edited by Doc; 19 January 2015, 20:55.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google