Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cu alte cuvinte, la euro 5, ramane doar problema ITP-ului, sau apar si alte inconveniente?

    Comment


    • #62
      Tu crezi ca e cineva care alege o masina sa aiba filtru de particule?
      In schimb alegi un diesel de generatie mai noua, care are norma de poluare E5, pentru a plati taxa de mediu ~38-40 euro, care are in mod automat FAP; asta daca optezi pentru tractoras. Daca vrei diesel fara filtru, cu euro4, trebuie sa fii pregatit sa ei si o masina mai veche, la care sa platesti, in cazul cel mai fericit, 1000E taxa de poluare.
      LE.
      Filtrul de particule a aparut ca o necesitate, in vederea obtinerii normei E5.
      Eliminarea filtrului, la o masina cu norma E5, inseamna retrogradarea in norma inferioara, vizita si taxa la RAR, adica reomologare individuala, basca taxa de mediu; nu mai vorbim despre pretul pentru eliminarea fizica si din soft. Una peste alta te duci cu pretul catre un filtru nou. Lumea recomanda, dar trebuie chibzuite foarte bine costurile.
      @kojak
      Probleme apar si la revanzarea masinii.
      Daca ii vinzi cuiva o masina cu filtru eliminat, dar consemnat in CIV, atunci esti cel mai mare ticalos de pe lumea asta.
      Last edited by IancuMIC; 19 January 2015, 21:17.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Kojak View Post
        pana la urma care sunt avantajele reale ptr. masina ale filtrului de particule?
        Pentru maşină, niciunul.

        Comment


        • #64
          Doar la ITP apar inconveniente. Ca si idee, pe cei de la RAR ii doare in paispe de filtru de particule. Am mai stat de vorba cu unul sau altul de pe acolo si imi spuneau ca toata lumea era disperata sa treaca in CIV ca masina are dpf pentru taxa, chiar si cei care nu aveau, iar acum se inghesuie sa le scoata de pe masini.

          Sa o luam logic. O masina sh adusa de afara cu dpf are taxa mai mica cu cateva sute de euro , dar un filtru de particule nou costa intre 800-1800 euro. Ce mare avantaj ai daca dupa ce ai platit taxa de inmatriculare la masina sh dupa 2-3 luni afli ca trebuie sa inlocuiesti dpf-ul uzat care costa de 2 ori mai mult decat taxa.

          Daca urmariti lucrarile pe care le-am postat pe blog, majoritatea masinilor la care am anulat filtrul de particule sunt aduse din afara. Strainii vand masinile cand trebuie sa faca reparatii costisitoare, printre ele se afla si dpf-ul. Noi le cumparat ca ni se par ieftine si nu luam in calcul ca dupa achizititie pe langa taxa de inmatriculare mai trebuie sa punem cel putin 2000 euro peste suma de achizitie ca sa remediem defectiuni sau reviziile de intretinere.

          Eu va recomand sa va luati Dacia benzina. Economia de carburant este nesemnificativa in raport cu cheltuielile ulterioare pentru un motor turbo diesel euro 5. Dacia a fost o masina fiabila pentru a folosit tehnolgie invechita din anii 2000, dar o data ce s-a aliniat cu normele actuale va avea parte de aceleasi probleme.
          Last edited by Doc; 19 January 2015, 21:14.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • #65
            Până acum (61.600 kilometri efectuaţi) totul este în regulă, să vedem mai departe cum se va comporta "minunăţia" de filtru de particule.

            Comment


            • #66
              Daca ai grija de el, ar trebui sa te tina peste 100.000km. Mare atentie la frecventa regenerarilor si din cand in cand sa mai iesi la un drum lung unde sa mergi constant cu 2000-2500rpm.

              Voi stiati ca astia de la DACIA s-au zgarcit asa de mult incat nu au pus o flansa sau colier intre dpf si restul evacuarii?

              Cam asa arata filtrul de particule la DACIA LOGAN 1.5dci euro 5:







              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • #67
                Originally posted by Doc View Post
                Mare atentie la frecventa regenerarilor si din cand in cand sa mai iesi la un drum lung unde sa mergi constant cu 2000-2500rpm.
                Aici oricum sunt maniac (muţumesc frumos pentru recomandări).

                Comment


                • #68
                  Cu cat ii acorzi mai multa atentie, cu atat te tine mai mult. Asta este inca unul din dezavantaje, sa ai tot timpul grija filtrului de particule. Sa nu opresti motorul cand face regenerare, sa nu incalzesti motorul pe loc, sa iesi o data pe saptamana in afara orasului, sa fii atent la nivelul de ulei, sa nu-ti ia foc masina, sa schimbi turbina, egr-ul si alti sensori mai des etc.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #69
                    Am senzatia ca deja suntem in fata unei reclame usor mascate.
                    ...
                    Rog pe colegul @Doc sa-si prezinte oficial oferta; in felul acesta stim exact costurile unei anulari a filtrului, cu tot ceea ce inseamna acesta operatiune si nici nu se aduce atingere Regulamentului.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #70
                      Exista arie speciala unde postez ofertele de tuning sau anulare dpf. Aici nu am postat nicio oferta, doar poze cu filtrul de particule de pe blog.

                      Pana acum nu am scris despre filtrul de particule pe forumul logan pentru ca efectiv nu au fost probleme cu ele. Dacia Logan euro 5 sunt modele noi, cumparate direct de la dealer si inca nu au suficienti km sa faca probleme cu dpf-ul.

                      In ultima vreme, am primit cereri de anulare dpf si la modele Dacia Logan si Duster. Au fost masini cu peste 100.000km in bord. Surprinzator, un model Dacia Duster 1.5dCi la care am anulat dpf-ul avea peste 350.000km. Functiona in regim de taxi pentru aeroport. Aducea si ducea clienti din provincie la aeroport in Bucuresti.
                      Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                      Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                      www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Doc View Post
                        Surprinzator, un model Dacia Duster 1.5dCi la care am anulat dpf-ul avea peste 350.000km. Functiona in regim de taxi pentru aeroport. Aducea si ducea clienti din provincie la aeroport in Bucuresti.
                        La astfel de drumuri lungi se simte în largul lui motorul Diesel.

                        Comment


                        • #72
                          Pe ei nu ii condamn ca si-au luat diesel. Dar sa iei ultimul racnet de motor diesel cu dpf si sa-l plimbi 3-4km prin oras mi se blasfemie.
                          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                          Comment


                          • #73
                            Despre poze vorbeam.
                            ...
                            In fine sa continuam sa vorbim despre filtru de particule; anularea lui nu cred ca e o metoda de intretinere si corecta exploatere.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #74
                              350.000 sunt multi km! Care ar fi perioada medie de rezistenta a acestui filtru?
                              I-ai zis lui Ampt ca il va tine peste 100.000 km. Daca filtrul de pe acel duster a apucat atatia km, sigur ampt nu va avea probleme, el chiar are grija de masina
                              sigpic
                              !

                              Comment


                              • #75
                                Intre 120.000-180.000km ar trebui sa stea un filtru de particule pe masina.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google