Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu n-am spus ca Dacia Logan euro 5 va trece testul de noxe pentru euro 5. Norma de 1.50 este pentru euro 4.
    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • #92
      Originally posted by Madutzu25 View Post
      Voi vreti sa spuneti ca la diesel euro 5, noxele raman in parametri dupa indepartarea dpf? Ma indoiesc
      Nu raman la fel, dar trece ITP-ul...

      Comment


      • #93
        Originally posted by Doc View Post
        Intre 120.000-180.000km ar trebui sa stea un filtru de particule pe masina.
        Am vazut Duster cu ~200.000 km la care s-a schimbat DPF-ul in reprezentanta dupa mai multe incercari de regenerare fortata esuate. In sensul in care regenerarea s-a facut dar dupa cateva sute de km iar se aprindea becul de eroare.
        Originally posted by Costi-bc View Post
        haideti sa va zic ceva.
        ies noxele la itp chiar daca ai filtrul fap anulat.

        deci daca ai filtru fap care face probleme cel mai simplu e sa l scoti si sa l anulezi din soft.
        Eu cand ziceam ca ies noxele si ca nu masoara nimeni, NOx-ul nu m-a crezut nimeni.
        Originally posted by Costi-bc View Post
        indoieste te cat vrei. iti zic ce fac zilnic. daca nu ma uit atent sa vad sudura nici nu mi dau seama cand le masor. azi la un euro 5 cu filtru fap a iesit 0.01 opacitate medie, adica din 3 incercari reusite. chiar daca iesea 1.49 il treceam ...
        Daca iese 0 din prima la ce bun sa il mai blanuiesti aiurea inca de 2 ori? Daca iese cu 0.5 mai putin decat limita nu mai trebuie turat de mai multe ori. Am vazut dieseluri euro 3 care scot la prima accelerare valori cu mult sub 1,5 cat e la euro 4 si 5.
        Originally posted by Doc View Post
        Depinde de motorizari. Unele se pot incadra in normele de euro4, altele nu. Totusi nu toate motorizarile Euro5 ies la noxe dupa eliminarea filtrului de particule. Nivelul pentru EURO 5 este mai jos decat EURO 4.

        De asemenea, unele masini cu dpf au trecut pe caroserie nivelul de noxe (la capota sau pe stalpul usii). RAR-ul cere verificarea acestui abţibild pentru nivelul de noxe la testele ITP, dar stim foarte bine ca se poate indeparta usor si atunci nu ii mai intereseaza.
        Presupun ca ramane un catalizator in evacuare chiar daca se scoate dpf-ul, daca da atunci trebuie sa iasa si noxele fara mari batai de cap.

        Din cate stiu eu nici registrul auto nu masoara NOx-ul din gazele de evacuare. Filtrele de particule si EGR-urile au fost introduse tocmai pentru a satisface aceste norme euro de depoluare. La fel ca si gramele de co2 nu le masoara nimeni. Producatorul le stabileste si face niste masuratori in procesul de testare si cand noul "produs" este omologat. Odata omologat si aprobat intra in productie. La aparitia unui model nou sau imbunatatit se face o noua omologare.
        Last edited by piroman22; 24 January 2015, 21:54.

        Comment


        • #94
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #95
            Si asta spune tot. Euro 4 nu este acelasi lucru cu Euro 5 la nivel de testare si noxe.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • #96
              "norma Euro 6 se aplică de la 1 septembrie 2014 în ceea ce priveşte omologarea de tip şi va fi aplicabilă de la 1 ianuarie 2015 în ceea ce priveşte înmatricularea şi comercializarea noilor tipuri de vehicule."

              Cred ca intre timp s-a aplicat o derogare de la aceste termene limita.

              "Pe lângă respectarea valorilor-limită ale emisiilor menţionate anterior, producătorii trebuie să garanteze durabilitatea dispozitivelor de control al poluării pentru 160 000 km."

              Adica filtrul de particule trebuie sa tina ~ 200 000 Km.
              Last edited by abc; 25 January 2015, 11:25. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #97
                Asta e legislatia dupa care trebuie sa se conformeze producatorii. Bun, dar in ceea ce priveste testarea noxelor spune-mi si mie cine iti masoara tie cate grame de CO2 / km scoate masina ta pe teava? Hai sa fim seriosi. In rntr - legislatia cu privire la desfasurarea ITP scrie clar care sunt normele si ce anume se masoara, si anume opacitatea fumului care are limita 1,5 m-1 pt tot ceeea ce inseamna motor diesel de la euro 4 inclusiv in sus, deci poate fi si euro 6.
                La benzinare se masoara valorile pt CO, Hidrocarburi si la cele cu catalizator tricomponent si sonda lambda se masoara valoarea lambda.
                Revenind la filtrul de particule. Teoretic un diesel chiar si cu filtrul de particule scos ar trebui sa treaca testul de noxe. Problema este ca el apare trcut in CIV dar nu mai exista pe masina.

                Comment


                • #98
                  Si daca apare in CIV la ce bun ? Cine controleaza existenta fizica a DPF pe masina ? Cind vinzi masina si stii ca ai scos DPF crezi ca verifica asta la autentificarea la RAR ? Acolo verifica seriile sa fie corespunzatoare, nu existenta DPF.

                  Comment


                  • #99
                    Daca cineva poate sa-mi argumenteze ca opacitatea gazelor pentru un motor E4 este aceiasi cu un E5, atunci pot sa fiu de acord cu cei ce sustin ca poti trece acest test cu ocazia inspectiei periodice; norme si reglementari, scrise nu invocate.
                    In alta ordine de ideii, lipsa filtruluisau mai degraba, interventia la carcasa acestuia, se poate observa cu ocazia inspectiei tehnice. Numai cine nu vrea, nu observa sudura, in urma eliminarii fizice a filtrului.
                    Asa cum aminteam pe CIV este trecut expres, faptul ca acea masina este echipata cu filtru de particule; ma gandesc ca orice autoritate competenta stie ce implica asta, nu doar o carcasa metalica.
                    Cu alte cuvinte, anularea filtrului implica destule probleme; in momentul in care incurajati astfel de practici, e bine sa vorbiti exact si despre aceste riscuri. in acest sens aprob pozitia lui @Doc care avertizeaza despre acest lucru.
                    Originally posted by Doc View Post
                    Doar la ITP apar inconveniente.
                    Attached Files
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • eu am masina de 10.000 de km si nu am simtit deloc cand intra filtrul si nu sunt deloc neatent la anumite detalii ale sunetului motorului. La ce ar trebui sa fiu mai atent? Cu toate ca stiu ca s-a tot discutat, dar nu mi dau seama.
                      laureate 1.5l, albastru marin

                      Comment


                      • Cand se regenereaza, adica.
                        Nu te stresa; lasa sistemul sa-si faca treaba ca o face bine. Respecta particularitatile de exploatare a unui diesel si nu ai de ca sa-ti faci atatea griji.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • cred ca ai dreptate
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • Originally posted by IancuMIC View Post
                            Daca cineva poate sa-mi argumenteze ca opacitatea gazelor pentru un motor E4 este aceiasi cu un E5, atunci pot sa fiu de acord cu cei ce sustin ca poti trece acest test cu ocazia inspectiei periodice; norme si reglementari, scrise nu invocate.
                            In alta ordine de ideii, lipsa filtruluisau mai degraba, interventia la carcasa acestuia, se poate observa cu ocazia inspectiei tehnice. Numai cine nu vrea, nu observa sudura, in urma eliminarii fizice a filtrului.
                            Asa cum aminteam pe CIV este trecut expres, faptul ca acea masina este echipata cu filtru de particule; ma gandesc ca orice autoritate competenta stie ce implica asta, nu doar o carcasa metalica.
                            Cu alte cuvinte, anularea filtrului implica destule probleme; in momentul in care incurajati astfel de practici, e bine sa vorbiti exact si despre aceste riscuri. in acest sens aprob pozitia lui @Doc care avertizeaza despre acest lucru.
                            Ai perfecta dreptate
                            Nu va trece niciodata ITP-ul o masina la care s-a scos dpf. Cel mai bun argument e urmatorul pasaj din lege: "
                            particule: 5 mg/km (adică o reducere cu 80 % a emisiilor faţă de norma Euro 4);
                            My Ride sigpic

                            Comment


                            • Va trece sa nu va trece testul ITP, stim foarte bine ca este relativ. Cred ca un sfert din cei care sunt prezenti pe forum si-au modificat masinile si, in mod normal, n-ar trece unul inspectia tehnica. Dar traim in Romania si cel putin 10 de ani de acum incolo se vor gasi solutii.

                              Eu ofer o rezolvare celor care au probleme cu filtrul de particule si nu dispun de bani pentru inlocuirea lui. De fapt, cine cumpara o masina sh de 3000-4000 euro cu siguranta nu va scoate din buzunar 1000-1200 euro pentru inlocuirea filtrului de particule.
                              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                              Comment


                              • Daca tot vorbim despre situatiile in care filtrul de particule nu mai poate fi utilizat putem sa optam pentru;
                                1 curatare cu demontare (nu spalare)
                                2. inlocuire cu unul sh sau aftermatket
                                3. eliminare totala
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google