Cand ajung la mine unii dintre clienti au incercat si variantele propuse de tine. Au incercare toate variantele de curatar, inlocuirea cu un filtru de particule aftermarket nu are aceeasi durata de viata si proprietati si sh nu este o solutie sigura. Poti foarte bine sa iei un filtru de particule cu aceeasi problema. Este ca si cu ai pune placute de frana sh.
Despre Filtrul De Particule DPF
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Originally posted by IancuMIC View PostDaca cineva poate sa-mi argumenteze ca opacitatea gazelor pentru un motor E4 este aceiasi cu un E5, atunci pot sa fiu de acord cu cei ce sustin ca poti trece acest test cu ocazia inspectiei periodice; norme si reglementari, scrise nu invocate.
In alta ordine de ideii, lipsa filtruluisau mai degraba, interventia la carcasa acestuia, se poate observa cu ocazia inspectiei tehnice. Numai cine nu vrea, nu observa sudura, in urma eliminarii fizice a filtrului.
Asa cum aminteam pe CIV este trecut expres, faptul ca acea masina este echipata cu filtru de particule; ma gandesc ca orice autoritate competenta stie ce implica asta, nu doar o carcasa metalica.
Cu alte cuvinte, anularea filtrului implica destule probleme; in momentul in care incurajati astfel de practici, e bine sa vorbiti exact si despre aceste riscuri. in acest sens aprob pozitia lui @Doc care avertizeaza despre acest lucru.
2.4.1. nivelul opacităţii nu trebuie să depăşească valorile limită ale indicelui de opacitate
(coeficientului de absorbţie), care sunt următoarele:
Indice de opacitate (coeficient de absorbţie) maxim pentru:
a) mac cu aspiraţie naturală: 2,5 m-1;
b) mac cu turbocompresor: 3 m-1;
c) o limită de 1,5 m-1 se aplică următoarelor autovehicule omologate conform valorilor limită
indicate:
i) la linia B a tabelului din secţiunea 5.3.1.4. a anexei I la Directiva 70/220/CEE,
modificată prin Directiva 98/69/CE (autovehicule EURO 4 din categoria M1, N1, M2 sau N2);
ii) la linia B1 a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată
prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule EURO IV din categoria M2, N2, M3 sau N3);
iii) la linia B2 a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată
prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule EURO V din categoria M2, N2, M3 sau N3);
iv) la linia C a tabelelor din secţiunea 6.2.1 a anexei I la Directiva 88/77/CEE, modificată
prin Directiva 1999/96/CE (autovehicule EEV din categoria M2, N2, M3 sau N3);
v) în Regulamentul (CE) nr. 715/2007 (autovehicule Euro 5 sau Euro 6 sau ulterior din
categoria M1, N1, M2 ori N2);
vi) în Regulamentul (CE) nr. 595/2009 (autovehicule Euro VI sau ulterior din categoria
M2, N2, M3 sau N3).
Daca e sudata toba nu inseamna neaparat ca s-a scos dpf-ul...
Comment
-
Oricum sudurile nu se vad daca sunt facute de un meserias.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by Doc View PostCand ajung la mine unii dintre clienti au incercat si variantele propuse de tine. Au incercare toate variantele de curatar, inlocuirea cu un filtru de particule aftermarket nu are aceeasi durata de viata si proprietati si sh nu este o solutie sigura. Poti foarte bine sa iei un filtru de particule cu aceeasi problema. Este ca si cu ai pune placute de frana sh.
Un filtru aftermarchet, am vazut ca e intre 400-600E; daca tine pe jumatate cat tine unul OM, e destul de ok; parerea mea.
Daca ai avea o firma de curatare a filtrelor, ce metoda ai sustine?
Originally posted by piroman22 View Post2.4. Valori limită
2.4.1. nivelul opacităţii nu trebuie să depăşească valorile limită ale indicelui de opacitate
(coeficientului de absorbţie), care sunt următoarele:
Indice de opacitate (coeficient de absorbţie) maxim pentru....
Daca e sudata toba nu inseamna neaparat ca s-a scos dpf-ul...Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Nu trebuie sa ai firma de curatat sau nici nu este greu sa faci una. Orice service poate demonta un filtru de particule si il poate trimite la curatat. Chiar si de la noi din service au plecat la curatat la cererea clientului, dar rezultatul a fost pentru fix doua saptamani. Problema a revenit, rezolvare pentru client zero. Chiar daca este in garantie si poate fi retrimis, costurile de demontat/montat le suporta clientul.
Un filtru de particule tine cam un sfert din cel oem.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Masina in cauza este un VW Polo 1.6TDi fara nicio alta problema in afara de dpf. Nu are cipcirip, totul functioneaza in parametri si este masina de companie. Merge foarte mult in oras. Chiar si cu filtru de particule nou, problema lui ar fi aceeasi.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
In jur de 130.000km. Am intalnit Sandero cu 18.000km si probleme pe dpf. Masina face 3-4 km pe zi (dus-adus copii de la scoala). L-am trimis la garantie sa schimbe dpf-ul.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Originally posted by piroman22 View PostIn rntr - legislatia cu privire la desfasurarea ITP scrie clar care sunt normele si ce anume se masoara, si anume opacitatea fumului care are limita 1,5 m-1 pt tot ceeea ce inseamna motor diesel de la euro 4 inclusiv in sus, deci poate fi si euro 6.Originally posted by IancuMIC View PostSursa ?
Da, da; mai sunt si unii care taie carcasa filtrului doar pentru a vedea ce-i inauntru?
Dupa cum am mai spus, problema ar fi lipsa filtrului cu care masina a fost dotata de producator. Dar cum la ITP se apreciaza starea tehnica fara demontare nu prea ai cum sa demonstrezi daca dpf-ul mai exista sau nu. Daca iese opacitatea fumului e buna, daca nu asta e... Daca e esapamentul sudat nu inseamna ca s-a sos filtrul, poate s-a curatat sau s-a inlocuit, sau tubulatura de esapament prezenta fisuri/sparturi care au fost reparate prin sudare. Cum zicea si colegul Doc, daca sudurile sunt facute de un meserias nici nu se observa...
Comment
-
De curiozitate, care ar fi castigul real din scoatere filtrului? Asta tinand cont ca operatia in sine costa, din ce am inteles de pe aici, undeva la 1200 ron
Care este intervalul de regenerare? Stiu ca asta tine de stilul de condus si mai ales de tipul de deplasari, oras/ drumuri lungi. Intreb pt ca la mine nu s-a regenerat inca si am 26k kmMy Ride sigpic
Comment
-
Nu exista un interval anume, cand filtrul de particule isi face regenerarea; totul depinde de gradul de incarcare al acestuia, iar acumularea particulelor in filtru depinde de modul de exploatare al motorului. In general, in cazul folosirii autovehicului de distante relativ scurte, filtrul se va incarca mai repede; cu particule nu cu...gaze.
In mod sigur ai filtrul de pe masina ta are cateva zeci de regenerari; ca n-ai observat acest lucru, e alta poveste si poate e mai bine, ca sa nu devii scavul filtrului.
Castigul prin inlocuirea filtrului il constituie, tocmai grija de care scapi, ca acesta nu se poate regenera la timp, datorita conditiilor de rulare in special; de aici intreaga poveste cu regenararea fortata la service samd. In alta ordine trebuie stiut faptul ca acest filtru aduce si cheltuieli utilizatorului masinii odata cu reducerea gradului de poluare.
Una peste alta, la un diesel nu numai filtrul este principala preocupare; nu trebuiesc uitate din vedere turbina, injectoarele.
LE.
Multumesc Costi-bc.Last edited by IancuMIC; 26 January 2015, 20:58.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostNu sunt propunerile mele, sunt alternativele cunoscute; nu eu le-am inventat.
Un filtru aftermarchet, am vazut ca e intre 400-600E; daca tine pe jumatate cat tine unul OM, e destul de ok; parerea mea.
.........................
Am acasa TDI 2.0, demontat si curatat in cuptor profesional si tot la anulare s-a ajuns (undeva la 170000 km)
Nu mi se pare deloc ok sa dai 500 Euro si peste 70-100000 km sa ai aceeasi soarta, ce faci? Mai scoti un 500-600 Euro?
Sa nu uitam si manopera.
Sunt oameni care circula serios cu dizalu (60-70000 km/an, pt RO e mult), nu poti odata la 1 an-doi ani sa faci inlocuire, chiar daca ai de gand sa tii masina 4-5 ani...
Originally posted by IancuMIC View PostDaca cineva poate sa-mi argumenteze ca opacitatea gazelor pentru un motor E4 este aceiasi cu un E5, atunci pot sa fiu de acord cu cei ce sustin ca poti trece acest test cu ocazia inspectiei periodice; norme si reglementari, scrise nu invocate.
......................
Si situatia nu se va schimba peste noapte, cel putin la capitolul asta e ok pt ca mi se pare cea mai mare mizerie inventata.
Comment
-
Doc nu vorbeste de inlocuire; el se ocupa de anulare.Eu ofer o rezolvare celor care au probleme cu filtrul de particule si nu dispun de bani pentru inlocuirea lui
Segmentul de care vorbesti si care face 70.000km pe an, trebuie sa-si permita; km. aia nu-i faci ducandu-te la servici, la market sau in concediu; nu mai spun de firme.
Octaviane, daca ai ajuns la 170-180.000km cu un filtru, nu-ti mai pui problema curatirii.
LE.
Nu am cerut nimanui sa dea in scris...voiam o sursa credibila.
Eu vorbesc de trecerea unui test de noxe in conditii normale si legale, cred ca-ti dai seama. Nu te poti baza la nesfarsit pe ...manarii, iar eu sunt printre cei ce nu agreeaza asa ceva.Last edited by IancuMIC; 26 January 2015, 22:39.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment