Despre Filtrul De Particule DPF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Madutzu25 View Post
    Primul lucru ar trebui citit manualul de utilizare al masinii...
    Tocmai "abundenţa" de informaţii din manualul de utilizare la care faci referire m-a determinat să creez acest topic.

    Comment


    • Manualul de utilizare nu prea are voie sa scrie: mergi pe sosea si da-i blana, ca ia unu amenda de viteza si da vina pe renault. Aveam unul saracu cu un garaj la munte, a zis ca face 50 de km pana la prima autostrada ca sa poata face regenerare, nu avea timp sa mearga pana acolo sa se plimbe "pana la km 36".
      DPFul deranjeaza pe aia care fac drumuri scurte in oras+ pe aia cu masinile defecte.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        Manualul de utilizare nu prea are voie sa scrie: mergi pe sosea si da-i blana,
        DPFul deranjeaza pe aia care fac drumuri scurte in oras...
        Nu trebuie să mergi şi să-i dai "blană", ca să se facă regenerarea filtrului de particule.
        Exact această recomandare ar fi fost normal să se regăsească în manualul de utilizare.

        Comment


        • trebuie sa mergi intre 2000-2500RPM in treapta 4 sau 5 constant ca sa faca regenerare corect. Mersul in blana poate intrerupe regenerarea sau distruge motorul si turbina.
          Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
          Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
          www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

          Comment


          • de ce in treapta 4 sau 5 ? poti sa mergi pe un drum mai putin circulat cu a 2a la 2500-3000 constant si regenerarea va fi facuta corect. nu depasesti 60km/h...
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Pentru ca in a 2-a la 2500 nu ai sarcina pe motor, de aia.
              AMpt, DOC, ala trebuia sa ruleze cu peste 100 la ora intr-o zona cu Dnuri practic si limite de 80 la ora. De viraje nu mai zic, nu avea unde sa faca regenerare.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • trebuie sarcina ca sa faci presiune in filtru , dar te asigur ca la 2500 de ture ai suficienta presiune . doar daca stai pe loc si o turezi in gol nu e suficienta presiunea. pune testerul pe un 1.5dci si observa singur , apoi ma contrazici.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • Colegu, nu trebuie presiune ca sa cureti filtru, trebuie caldura, ca arzi funinginea nu o sufli. Ca sa faci temperatura in evacuare trebuie sarcina, sa arzi motorina in motor (daca nu ai injector in esapament). La regenerare fortata pornesc toti consumatorii electrici ca sa incarce alternatorul etc.
                  Ca sa nu ia foc masina trebuie si curent de aer pe sub masina sa raceasca linia de esapament, deci si viteza vehicul.
                  Deci de aia se face in a 4a. Daca tot ai tester, vezi tu daca lansezi rege in a 2-a la 2500 rot/min si ne zici si noua.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Deci solutia e cea care ziceam mai inainte : suprimare DPF FARA REGRETE !!!

                    si EGR , na !

                    Comment


                    • Dacă nu te împaci cu gândul că ai aşa ceva pe maşină, soluţia cea mai bună este să-ţi cumperi o motorizare pe benzină.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        ..................
                        Octavian, daca platesti o taxa de inmatriculare la nivel de euro 5, pai mentine tata masina la nivel euro5. Daca nu scoate banu.
                        ......................
                        Scot banu tata, anulez filtrul si merg in continuare cu E5 in acte si cu ITP-urile la zi!
                        Si fac asta cat se poate (la noi se va putea la infinit) pt ca e o mizerie care nu tine de mine 100% ca se strica prematur, nu sunt eu vinovatul principal pt o inventie mizerabila care te si conditioneaza cum sa mergi cu masina.

                        Nu eu am vrut sa aibe filtru de particule, ca cerinte asta s-a gasit si nu sunt singurul in cazu asta, adica sa-mi iau una mai veche ca sa n-am parte de belele cu filtru, defapt mai veche pt ca dupa judecata ta si a colegului Iancu, n-am bani sa o intretin, adica sa schimb o mizerie de filtru care e din start gresit conceput.
                        Buna judecata...fara suparare.
                        Asa ganditi si despre cei cu Logan ?
                        Adica nu au vrut un Haudi A4 sau un Passat E4 si de smecheri ce sunt si de bani multi ce au si-au luat Logan E5...

                        Comment


                        • Pai uite din cauza lui Octavian interzic francezii dieselurile de tot, grecii le interzisesera in anii 90 in Atena si le-au permis cand au aparut astea mai curate.
                          Daca nu esti in stare sa nu poluezi, nu circuli si punct. In germania iei o amenda functie de cati km ai facut cu becul MIL aprins in bord. Dar, nah, la noi e smecherie. De ce sa tragem toti in piept poluarea catorva "smecheri" care nu au bani de benzina?
                          Filtrul e gandit in limitele tehnologiei, atat stie sa faca azi, ca nu doar ale renaultului sau ale Fiatului se infuinda.
                          Last edited by einstein1984; 29 January 2015, 14:15.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Eu sunt nemulţumit de faptul că legislaţia în vigoare, nu obligă producătorii să informeze corect cumpărătorii despre ce presupune exploatarea corespunzătoare a acestui tip de motor şi la ce riscuri (a se citi costuri) se expun în caz de nerespectare a acestora (vezi pachetele de ţigări ca exemplu). Toţi se feresc de acest lucru, de parcă toată lumea ar avea cunoştiinţe sau ar lucra în domeniul Auto. Din punctul meu de vedere, se numeşte inducere în eroare a consumatorului.

                            Este dacă vreţi, aceiaşi neinformare de care dau dovadă toţii producătorii în ceea ce priveşte consumul real de carburant. Altfel pentru legiuitor suntem buni din postura de plătitori de taxe şi impozite...

                            Comment


                            • Eu v-as amenda sanatos de tot pe astia cu filtru anulat ... Imi poluati mie aerul si asa infect... Sper sa fie inchise itp-urile care va dau voua astia smecheri itp-ul.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Poti incepe cu producatorii auto pentru miile de tzepe date cumparatorilor.
                                P-aia sa-i amendezi ca sa tai raul de la radacina, altfel fiecare conduce ce masina isi permite. Toti care au dpf, indiferent de masina, hulesc rahatul ala de filtru, tocmai 3 care au masini pe benzina ( ainstain, mumus si iancu ) se gasesc sa fie lupi moralisti. Pai mai ainstaine, ia aliniaza tu la normele euro6 mpiul tau euro3, daca tot vrei sa nu poluezi.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google