De unde ai cumpărat filtrul de ulei cu probleme (garnitură ruptă) şi unde l-ai schimbat?
Curge Ulei Din Motor Garla
Collapse
X
-
ulei
Originally posted by ohamoha View PostAm uitat sa scriu. Inainte sa mai dau o cheie am turnat ulei in motor, cat sa ma asigur ca de acolo este problema.
Garnitura de la filtrul de ulei era rupta. Am pus alt filtru si am completat cu ulei nou cate putin. Am mai oprit si pornit motorul de cateva ori si totul pare in regula. Am gasit la cineva o cheie de filtru si l-am strans cum trebuie.
Multumesc inca o data pentru sfaturi.
Comment
-
Originally posted by sorin1983 View Postde ce e nasol? se duce da 10 lei si schimba filtrul...
dar sa nu fie si altceva cum s-a zis si mai sus... citeste si aici:
http://www.loganclub.ro/forum/curge_...ta-t31829.html
nu stiu ce e ala termoflot, nu am citit in niciun manual de service termenul asta.
una e sa iti picure ulei si alta e sa iti goleasca instant in 4 metri motorul!!!
pentru cel care are problema la masina - sterge bine filtrul de ulei de pe masina si pune o poza cu el aici. iti spun daca e ceva grav sau nu.Last edited by skd_ozenel; 31 December 2014, 21:38.
Comment
-
@skd_ozenel: Din ce am discutat prin Service, la Duster cel puţin, problemele cu balta de ulei sub maşină au fost provocate de pompa de ulei.
Se pare că atunci când se defectează, pompa generează o presiune de ulei mult mai mare decât de obicei, lucrul acesta provocând "umflarea" filtrului de ulei şi deplasarea acestuia de la locul său.
Comment
Comment