cum adica daca bag 5w 40 si merg cu 170 se duce???
Fiabilitate
Collapse
X
-
nu mai tine cont de toate parerile ei vorbesc si cand colo nu au dci numai din auzite vorbesc..adevarul ca daca i bagi motorina la galeata ai mari sanse sa pice injectoarele sau pompa..eu numai mol si petrom bag fara probleme 18.000si fara aditivi doar mai bag cateodata motorina aditivata..dute undeva la 2500 rotati si nu ai probleme.
Comment
-
eu am 23k acum de la 7000km remapat si de la 15k tratat...acum merg numai cu aditiv in motorina...si vreau sa zic ca e alta masina...silentioasa si nu se mai aude dimineatza acel zgomot de injectoare.Daca am avea si noi motorina buna si am stii sa mergem bine si cum trebuie cu ele...chiar ca nu am avea probleme.
Comment
-
Salut,
Eu am avut un Megane cu acelasi motor ca al vostru. l-am folosit doi ani, vandut unui vecin care la randul lui este foarte multumit de motor.
Un motor cuminte si economic. Eu acum am un Golf 6 (benzina), dar cu siguranta urmatoarea masina va fi un logan 1.5 dci.
Iar daca considerati ca injectoarele+poma+rampa = 5000 ron = scump, atunci hai sa va spun ca un injector de golf 5 2.0 tdi costa vreo 3700-3800 ron, iar daca i-l duci pe ala vechi la schimb, atunci platesti numai vreo 1400 ron.
Apropo de turatii, cand aveam megane diesel schimbam vitezele pe la 2700 rpm in ciuda protestelor unui amic care avea Clio cu acelasi motor (1.5/85cp).
Zicea ca schimb de parca e pe benzina...acum, la vreo 90000 km, el deja a schimbat injectoarele.
Comment
-
Nu va mai luati dupa carcotasi(care in mod sigur sunt benzinari care regreta consumul mic de la diesel).
Eu am dci de 70cp resoftat la 90cp(de la 15000km), iar in prezent cu aproape 43000km si merge excelent.
De cand am masina doar sonda de marsarier sa defectat,atat.
Motorina am folosit din prima zi si pana in prezent doar de la statiile peco oficiale Rompetrol si ulei schimbat la fiecare 10000km doar Castrol Magnatec Diesel 5W-40.
La diesel cel mai mult afecteaza condusul in mod subturat(sub 2000rpm)...indicat e odata pe saptamana sau macar odata/luna sa mai schimbi in limitare treptele 2 sau 3(acolo unde ai si spatiu) in felul asta facand o autocuratare pe turbina,esapament,etc.
Comment
-
@Mario unde ai vazut combinatia de injectoare+pompa+rampa la 5000 RON (noi toate)? Nici macar reconditionate nu costa atat, si chiar daca gasesti "reparatia" la costul asta, mai mult decat "buleala" nu ai cum sa primesti! Prietenul cu DCI (65CP) 350.000km+, are un MCV 85 CP luat cu 70.000 km (Sh) si acum are 190.000 fara absolut nici o interventie, merge foarte mult in afara tarii, la drum intins, cam asta este viata "buna" a motorului DCI, drumul lung.
Comment
-
I-mi cer scuze daca am scris prostii, atat auzisem ca costa. Inteleg ca este eronat, atunci care este pretul lor?
Si legat de fiabilitate, am un frate care are masina de serviciu un Logan de 70 cp. Pana sa i-o bage firma pe gat, nici nu vroia sa auda de Logan. Acum dupa ce a facut muuuulti km. cu masina + o iesire pe aratura, in urma careia masina a plecat pe rotile ei si nu a necesitat nici o reparatie, si-a cam schimbat parerea.
Asa ca bucurati-va de ele asa cum le aveti, ca sunt masini fiabile. nu va uitati cu invidie la cei cu Haudi si Martane; multe nici macar nu sunt ale lor!
Comment
-
lasa-i sa vorbeasca! 1.5? e super! economie tata, tine cu buzunarul iar daca pui motorina si filtrata...sa ai tu un filtru facut misto de manutza ta...pt.a nu intra mizerie...etc nu o sa ai probleme. Dar problema e cu apa care se pune in motorina, aici vine a 2-a nenorocire.lipsa text
Comment
-
Originally posted by tufa mihaita View PostSunt curios care este cel mai mare numar de kilometri parcursi cu un dci de 85 cp fara nici cea mai mica problema (de motor ),Last edited by Rouge de Feu; 12 April 2010, 14:09.sigpic
Comment
Comment