lasa @vasile nu mai vb u de DCI pana nu ai stai u linistit la MPI tau..si lasa baietii cu diesel sa vb despre masinile lor..si cand ai u consum de 4 la MPI sa mai vb...
Fiabilitate
Collapse
X
-
-
Pai eu chiar stau linistit cu MPI-ul, nu-i nici pe deparate o referinta in ce priveste consumul dar de fiabilitate nu o sa ma indoiesc niciodata. Oricum, puteti spune orice despre DCI Logan (consum, cuplu etc...), dar nu-l puteti asocia cu termenul de fiabilitate mai ales in regin intraurban.
Comment
-
se transforma discutia din nou in diesel vs benzina...fiecare cu optiunea lui, dar dupa toate graficele prezentate in forum 1,6 mpi te costa cel mai mult ca intretinere...eu am diesel de 85 cp si is fff multumit intra si extraurban..n-am auzit pana acum sa cada injectoare la cele de 85 cp; iar de cei care ai auzit tu ca le-au cazut mai mult ca sigur nu stiu sa mearga cu un diesel (adica subturat si motorina de pe la camionagii)..tata are de 65 cp de vreo 4 ani si fara probleme, iar km vreo 110.000...am vazut injectoare picate si la masini mai de seama la km putini (bmw, audi)..etc, as putea continua la nesfarsit, dar nu are rost, oricum nu putem ajunge la un punct comun...numai bine
Comment
-
Eu totusi raman la aceeasi parere,ca cei pe benzina se oftica din cauza consumului de la dizal,nu de fiabilitate,nu de cuplu,nu de altele.La cum a sarit tva-ul acum , si a tras dupa el si pretul carburantilor in primul rand,nu disperati voi astia pe benzina , exista si pt voi o optiune de consum mic.Se cheama GPL.Nu vreau sa se transforme thread-ul asta in benzina vs dizal.Fara Semnatura.
Comment
-
@blaxter eu nu vreau diesel vs benzina, eu nu vreau decat sa expun faptul ca daca la 200.000 km unui DCI ii pica injectoarele sau turbina, atunci investitia in acel motor si economia rezultata din consum, practic nu te avantajeaza deloc, ba chiar ai cheltuiala mai mare de timp si de bani! "EU NU AM SPUS CA PICA, EU AM SPUS DACA PICA" , degeaba i-mi spui ca ai 100.000 km fara probleme, daca la 199.000 km i-ti pica injectoarele si le schimbi ca la carte, deja investitia ta este anulata! Studiind totusi acest forum de unde ne informam toti, constatam ca sunt mai multe probleme la Dci a caror rezolvare necesita un aport financiar crescut decat la MPI!
Comment
-
@blaxter cunosc multi oamenii care-si aduc masini din germania cu 200.000 km in bord, de ce sa dai loganul la casat?
@vily, stima pentru onestitate, Dci-ul duce foarte multi km cu revizii la timp si mers 90% extraurban. Prietenul meu cu DCI 65 cp a ajuns cam pe la 450.000 km cu injectoare schimbate la 80.000 km, dar face numai curse exterioare cu ea.
Comment
-
am vorbit cu unul care e pe taxiu ! si culmea are 1,5 dci 85 cp ,l-am intrebat cum merge masina si a zis foarte bine motorul merge perfect intrebarea mea cea mare care i-am adresat-o a fost cati km are masina? mi-a aratat 110 mii ! a fost in special mers cu ea in oras odata ce este taxiu! deci conteaza si cel care o conduce ! spunea ca in oras merge subturat insa zicea ca din cand in cand ii mai da forja ! deci conteaza si soferul si cat plus de asta pe unde mergi cu ea !
Comment
-
Prietene eu vorbesc de kilometri reali, si nu am zis ca masina SH e mai buna ca aia noua, totusi o masina cu 200.000km reali din Germania nu se poate compara niciodata cu una avand acelas numar de km din Romania. Da tu Loganul la rabla cand face 200.000 daca esti asa de mofturos!
Comment
-
Originally posted by Carmeloa View PostEu totusi raman la aceeasi parere,ca cei pe benzina se oftica din cauza consumului de la dizal,nu de fiabilitate,nu de cuplu,nu de altele.La cum a sarit tva-ul acum , si a tras dupa el si pretul carburantilor in primul rand,nu disperati voi astia pe benzina , exista si pt voi o optiune de consum mic.Se cheama GPL.Nu vreau sa se transforme thread-ul asta in benzina vs dizal.
Hai sa revenim la topic si sa lasam gargara ieftina.
PS: da, am mpi si mor de ciuda
Comment
-
@vasile: "prietene" nemtii de ce le dau la 200.000 km?
raspuns : pt ca nu vor sa bage bani in ele, las ca baga fraierii!! nu-i suport pe cei care isi iau bmw din '94 cu 130.000 km ) (cica reali) si umbla cu ele de zici ca au maybach, iar din cei 100 cp la fabricatiei mai au 60..punem punct discutiei pt ca nu ajungem la un consens si revenim la topic!!
ps : daca ai citit presa de specialitate nemtii si francezii lauda loganurile la fiabilitate
Comment
-
@Blaxter, ori nu intelegi ceva din ce scriu eu ori esti obisnuit sa te pui contra degeaba?
Nemtii dau masinile la 200.000 km pentru ca i-si permit, si nu conteaza neaparat kilometri cat si uzura morala, o masina din '94 este "uzata" indiferent de numarul de kilometri!
Repet totusi, prefer o masina SH din Germania din ' 95 cu 200.000 km in bord, decat aceasi masina din romania cu tot atatia kilometri dar din '99!
Comment
Comment