nemtii fac 200.000 km si in 4 ani, deci lejer, parerea mea, e uzata moral si o masina din 2005, merg cu viteza pe autostrada (nu au limita), scot untu' din ele..am stat mult si m-am gandit sa iau sh sau logan nou, iar cand am vazut cate pica la ele, bineninteles majoritatea cu km dati inapoi, am ales logan pt garantie si mai mult ca sigur voi face 150.000 km fara prb...
Fiabilitate
Collapse
X
-
-
Nu-i obligatoriu ce ai spus tu, daca nu au limitare pe autostrazi nu inseamna ca nemtii tin pedala de acceleratie apasata la maxim. Plus ca nu stii cine a folosit masina si in ce scop, nu au nemtii nici o lege care sa-i oblige sa faca 200.000 km/an.
I-ti pare tie DCi-ul Logan cea mai adevarata masina si te excita "senzatia" de putere oferita de DCI... ai tot dreptul sa-i fii fan, doar e masina ta!
Comment
-
fiecare cu masinile lor....noi cu dci iar voi cu mpi...fiecare e pt el cea mai buna masina...cat am garantie no stress iar pe urma o vand si iau alt dci nou.
Comment
-
am 60 k km in 2 ani cu dizelachele meu. forja la greu in oras si in afara- nici o problema, nu scoate fum, nu consuma ulei. merg pe principiul nici o zi fara 5ooo ( ture)... merge masina super tare.
moarte sitemului de injectie este mersul subturat si motorina proasta.
sunt povesti la ca 40 k schimbi injectia... asta paote s-a intamplat la cativa care merg batraneste - de schimba la 1500 de ture.
dupa ce ca e un motor economic vrei si mai multa economie- asta e prea de tot. daca ii dai un pic mai tare - ce se intampla creste consumul cu 0,5 l % asta inseaman la 400 km 2 l in plus (9 lei) sa fim seriosi este o prostie sa mergi la 1500 ca sa econimisesti 2 litri la 400 km1.5 dc
Comment
-
Scuze nu am amai intrat de mult pe threat-ul asta, sa-ti pot raspunde.
Originally posted by maistoru View Postsi cand o sa iti scoti banii dati in plus pe dci ???
trebuia sa faci minim 26000km pe an.
Eu socotesc ca, castigul mare - si concret - la diesel este ca datorita consumului mic, nu trebuie umblat asa des la buzunar, adica cu aproximativ aceeasi suma de bani se pot face mai multi km ca un benzinar (vorba aia - am si uitat cand am alimentat ultima data). Si cred ca la asta se refera toti cei care "lauda" asa mult consumul de la diesel. Asta este marele avantaj. Eu am facut si taxi cu "batrana Dacia" si la inceput nu am avut GPL pe ea si am mers doar cu benzina o perioada. Pai diferenta a fost enorma, dupa ce am apucat sa-i pun instalatie de gaz - nu datorita consumului, ci datorita pretului mai scazut la gaz. Cam aproape asta este diferenta intre motoarele pe benzina si cele pe motorina - de data asta, datorita consumului si nu datorita pretului la carburant - minus problemele care au tot aparut la instalatia de gaz - ca sa inchei parta asta cu off topic.sigpic
Comment
-
Intre 12 si 16 000 iesi in pierdere rau de tot cu dCi-ul. Banii dati in plus ii scoti cam in 100 000 km, asta luand in calcul si costul reviziilor si intervalul de schimb, deci dupa 100 000 km (asta daca nu iti pica nimic la el) esti pe 0, banii dati in plus la achizitionare ii scoti din consum. Merita ? Daca faci 20 000 pe an ii scoti in 5 ani cand probabil masina e deja vanduta. Asta cu consumul este o amagire fiindca de banii dati in plus te plimbi de iti sar capacele, asta fara sa iti troncane motorul, fara sa "scoata limba" la 4500 RPM, fara sa stai o gramada iarna pana baga cald si asa mai departe dar fiecare cu damblalele lui.
Pentru multi dCi-ul nu ar fi o optiune nici daca ar costa la fel ca benzinarul, eu cel putin nu as renunta la benzina nici batut, indiferent ca vorbim de Logan sau de orice alta masina.Last edited by Shakar; 21 July 2010, 16:02.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Ceva interesant luat de pe net:
http://*********.tehnoplus.net/*****...dCi%2085cp.jpg
http://*********.tehnoplus.net/*********/Logan/Diverse/
Studiu Comparativ intre motorizarile Logan v6.zip
Se pot trage niste concluzii foarte folositoare despre cum trebuie condus un DCI diagrama este graitoare dupa 3000 de ture cuplul scade rau de tot e aproape ca la 1500
Turatie Moment
1000 100 40
1250 140 30
1500 170 25
1750 195 4
2000 199 -1
2250 198 -1
2500 197 -1
2750 196 -8
3000 188 -8
3250 180 -10
3500 170 -8
3750 162 -12
4000 150 -15
4250 135 -15
4500 120 -120
4750 0 0
5000 0 0
5250 0 0
5500 0 0
5750 0 0
6000 0 0Last edited by tedugoromania; 21 July 2010, 21:58.
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostBanii dati in plus ii scoti cam in 100 000 km, asta luand in calcul si costul reviziilor si intervalul de schimb, deci dupa 100 000 km (asta daca nu iti pica nimic la el) esti pe 0, banii dati in plus la achizitionare ii scoti din consum. Merita ? Daca faci 20 000 pe an ii scoti in 5 ani cand probabil masina e deja vanduta...
Originally posted by Shakar View Post...Asta cu consumul este o amagire fiindca de banii dati in plus te plimbi de iti sar capacele, asta fara sa iti troncane motorul, fara sa "scoata limba" la 4500 RPM, fara sa stai o gramada iarna pana baga cald si asa mai departe dar fiecare cu damblalele lui.
Originally posted by Shakar View PostPentru multi dCi-ul nu ar fi o optiune nici daca ar costa la fel ca benzinarul, eu cel putin nu as renunta la benzina nici batut, indiferent ca vorbim de Logan sau de orice alta masina.sigpic
Comment
-
Diagrama%20cuplu-putere%20motor%201,5dCi%2085cp.jpgNoutati
cu privire la raportul putere turatie cuplu foarte interesant eu nu am facut decit sa colorez putin pentru a scoate in evidenta niste parametrii
Concluzie in mers niciodata sub 1500, de la 1750 intri in parametrii normali pina la 2750, mai mult de 3000 nu are rost sa turezi ca deja scade drastic cuplul la 3750 ai puterea maxima iar la 4750 se taie macaroanaLast edited by tedugoromania; 23 July 2010, 09:40.
Comment
Comment