Fiabilitate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    off topic:asta o rezolvati usor.e un baiat pe aici pe forum care face foliile alea din bord si va face zonele alea asa cum vreti.
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #77
      Un nou tabel mult mai edificator.
      Corelat turație - cuplu motor - putere
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Diesel-uri ceva mai mari, a se vedea bordul foarte interesant

        ca si tot situl, pentru cei pasionati de diesel si camioane
        Attached Files
        Last edited by tedugoromania; 17 August 2010, 10:33.

        Comment


        • #79
          Tedugoromania e foarte faina toata masina(camionul).Nu cred ca tre sa fii pasionat de dieseluri sa-ti placa asa un mertan.E mult mai frumos interiorul ca la multe mesini mici.

          Comment


          • #80
            Salut,

            sper ca motorasul meu sa nu aiba probleme prea curand, reteta pe care o aplic este compusa din motorina rompetrol alto 55 + ulei Castrol Edge 5W40 + schimbat exclusiv peste 2500 ture + post si rugaciune

            P.S. am la munca un coleg care vine cu tramvaiul de cateva saptamani si are Passat din 2008 in parcare pentru ca i-a picat un injector. Un alt coleg a schimbat saptamana asta injectoarele la un Astra GTC. Partea amuzanta e ca ei fac misto de cazanul meu, dar stau in soare asteptand RATB-ul si cu masinile stricate...
            Last edited by ausland3r; 19 August 2010, 20:07.

            Comment


            • #81
              Cu passatul nu prea stiu dar cu opelul mai vechi au fost mari probleme la diesel . Stiu pe cineva care sa jurat ca din cauza lui nu o sa-si mai cumpere pe motorina .

              Comment


              • #82
                Am o intrebare mare si suna asa sunt probleme cu injectoarele si pompa de inalta la modelul 85 cai si si la precedentele????
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #83
                  nsh ce sa zic or mai cadea si la 85.daca bagi din pompa ''no name'' dar daca bagi motorina buna condus bun schimburi la timp..nu cad..
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by tvstar1 View Post
                    Am o intrebare mare si suna asa sunt probleme cu injectoarele si pompa de inalta la modelul 85 cai si si la precedentele????
                    Nu e chiar asa,depinde foarte mult de unde alimentezi cu motorina(sa fie de peco)...si stilul de condus.
                    Eu am modelul de 70cp si am 61000 fara absolut nici o problema pana acum...doar motorina buna,ulei de calitate(Castrol 5W-40) schimbat la timp,filtre,purjat filtrul de motorina cat mai des...si in rest forja cat mai multa ca asa 'place' la turbina.

                    Comment


                    • #85
                      Eu am intrebat ca vreau sa cumpar un logan 1,5 dci 85 cai E4,dar mai am 1 Kangoo 1,5 dci din 3 bucati 2 de 70 cai si unul de 82 cai asa zisul acum de 85 cai E3 ,aceste 3 masini mau distrus atat fizic cat si financiar si am mers cu ele mai turate si alimentate doar de la OMV PETROM PERTOMV ROMPETROL deci de la fireme consacrate varza cu injectoarele dupa ce au ajuns in romania nu au fost cumparate noi una de (82 cp 93000)
                      (70cp 120000) (70cp 150000) dupa un an prin tara noastra sau dus la dracu injectoarele .Deci de asta intreb credeam ca E4 85cp de la logan sunt mai fiabile dar este cu semnul ???????????????????????????????????????
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #86
                        Statistic se pare ca Dci-urile de 85 cp sunt mai fiabile la capitolul injectie...cat despre companiile de carburant, nu exista nici o garantie ca au motorina mai de calitate decat X si Y pentru ca, intervine foarte mult si factorul Placebo.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #87
                          Si eu tind sa cred ca cele de 85cp sunt mai bune,oricum acum e si pacat sa nu iei de 85cp...din cate stiu diferenta e foarte mica de doar 500 euro fata de cel de 70cp.

                          Comment


                          • #88
                            Toate sunt la fel de pacatoase fie ca sutn de 70 fie ca sunt 85 cp. Vi se pare ca cele de 85 cp sunt mai fiabile pt ca sunt mai putine pe strazi si implicit mai putine persoane care se plang. Au acesasi sistem de injectie singura diferenta e la duza de pulberizare a injectorului si la soft de injectie si la turbina. Sistemul de injectie tot de delfi e facut. Sfatul meu ca propietar de disel e sa va feriti de dci ca dracu de tamaie. Eu unul nu am avut probleme dar am auzit multe cazuri care au avut si mam ingrozit cand am auzit cat au costat reparatiile.

                            Comment


                            • #89
                              Din 100% e normal sa mai fie si un 5% cu defecte de fabricatie....crezi ca TDI-urile nu cad?
                              Hai sa fim seriosi...daca e sa ti se strice se strica si benzinarul,cum iti e norocul acum.
                              Eu am 61000km si nu am avut nici o problema...si nu am alimentat din peco decat vreo 30000km...la revizii m-am prezentat doar la primele 2 in rest le-am facut acasa desi aveam garantie extinsa.
                              Am vazut logan care de cand a luato acum 4 ani in urma nu a vazut niciodata peco si nu are nici o problema de motor.
                              Acum am vazut ca si injectoarele sau ieftinit sunt 500 ron/buc noi pe delphidieselpoint.ro, turbina mai devreme de 150000 km nu are cum sa cada si daca e sa cada atunci e vreo 1400 ron...si in rest pompa de injectie e ceva mai scumpa parca 2000 ron dar si aia se repara.
                              Si viitoarea mea masina tot diesel va fi...practic au prea multe avantaje ca sa renunti la o asa motorizare.
                              Last edited by SUPERCAR; 23 August 2010, 11:24.

                              Comment


                              • #90
                                dci 85 cp am parcus aproape 96000 km in 3 ani nici o problema (doar 2 peni de cauciuc)am renuntat la garantie pe la 20000 km numi convenea ce ulei bagau ....imi schimb singur in fata blocului filtrele uleiul etc..nu sunt mecanic dar la aste ma mai pricep...acuma am o "problema"trebuie sa schimb distributia ,a sosit timpul ...parca la 90000 trebuia sa o schimb...de tata asta trebuie sa ma duc in servis...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google