Turatie Mai Mare La Relanti

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    exact asa face si la mine dupa ce opresc de tot in 2 4 secunde revine la 850..inainte sa opresti alsa un pic motorul pornit nu l oprii direct ca turbina sa mearga lejer nu numai in sarcina..
    http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

    Comment


    • #17
      Asa face si a mea. Mai face asa, pe loc, la ralanti, cand pornesc ventilatorul la treapta 1, fara AC. Se tureaza putin, sta asa 5 minute, apoi scade. Am incercat in parcare, eram curios sa vad de ce se tureaza cand pornesc ventilatorul.

      Am lasat-o balta, masina e noua, garantie, etc. Sa se tureze din partea mea, eu sa fiu sanatos!

      Comment


      • #18
        la pornire AC este normal sa se tureze un pic motorul pentru a suplini consumul de putere al compresorului de AC.

        sunt sigur ca nu esteo problema si ca e normal. dar eram curios care ar fi motivul acestui fenomen.

        sunt mai multe opinii bune cea cu frana cred ca este cea mai plauzibila

        fenomenul asta se intampla pe ori ce vreme.
        1.5 dc

        Comment


        • #19
          turata pe liber

          astazi 24/09/2010 in mers cind scoteam masina din viteza (la relanti), se oprea motorul...nu de fiecare data. cineva mi-a zis... nu are aer...Am desfacut vacumul, l-am curatat bine inclusiv senzorul sau martorul cum draq se numeste care da debitul de aer l-am desfacut cu grija si l-am curatat......
          nu se mai opreste este ok problema este alta se tureaza in 2000 pe liber si kiar sare, scade la 1100, urca la 2000.......nu stiu ce draq sa-i mai fac poate stie cineva
          am un logan 1,4 din 2005...

          cablul de acceleratie este nou...
          Last edited by blackzilla79; 24 September 2010, 21:22. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            blackzila79 este de la motorina tata pai ......
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • #21
              Bună ziua.
              Eu am un Logan dci 85cp.
              Anul trecut prin vară am observat prima oară fenomenul de turație mare la ralanti după ce am venit cu mașina de la un drum lung. Am parcat mașina și am lăsat-o două minute la ralanti timp in care am observat că turația era de 1000rot/miin. Am oprit-o, iar după pornire tot același fenomen.
              După o perioadă când uitasem de problema, la oprirea la semafor iar ralantiul cu turație mare.
              Acum câteva zile am accelerat-o mai tare și fenomenul s-a repetat. Parcă și în timpul mersului, motorul nu mergea rotund.
              Are cineva vreo idee ce presupune această manifestare ?
              Mulțumesc.

              Comment


              • #22
                Posibil cablul de acceleratie murdar si se blocheaza !

                Comment


                • #23
                  La dci nu este comanda pe sufa, avem potentiometru
                  @dorudorel: ai nevoie de un tester, posibil sa fie regulatorul de presiune, trebuie verificate si cantitatile de motorina, pe retur.
                  NU schimba piese dupa ureche, fara diagnoza!
                  Last edited by 77sky; 13 October 2019, 21:15.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru sfaturi "The Man".
                    Stiam de potentiometrul de la pedala dar nu stiu unde sa merg la tester la cineva competent ca sa nu dau din lac in put.
                    Cred ca ma pandeste un injector.

                    Comment


                    • #25
                      Incearca astfel: dupa ce se incalzeste bine motorul (minim 2 pavele!), in stationare, tureaza lin pana in cca 4000 rpm.
                      Cum ai ajuns acolo, ridica piciorul brusc de pe pedala de acceleratie. Repeta de cateva ori
                      In mod normal, ajunge la relanti si nu trebuie sa fluctueze in jurul acelei turatii.

                      Alte simptome ale uzurii supapelor de retur: pornire greoaie, intarziata, motor cald!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #26
                        Mulțumesc pentru sfaturi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google