If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu stiu cum reusiti voi sa scoateti consum sub 6 in oras. Eu am reusit in weekend seara cand toate stopurile erau pe intermitent era liber si mergeam la economie. Altfel sare peste la 6,5-7 lejer
Eu am indicat consumul mixt - Bucuresti + Calarasi + extraurban.
Si, mae, se pot consuma 8 l de motorina pe 150 km etc., cum spune lars, daca mergi in afara orasului, cu motorul de 1.5 si 85cp, in treapta a 4-a sau a 5-a la 1900-2000 rpm maxim. Nu stiu insa cat de bine e pentru masinuta.
Last edited by denisa; 13 August 2008, 14:23.
Reason: Am refacut un calcul. :)
Am 75km efectuati intr-un trafic de belea: o ora si zece de la pod Otopeni la piatza 1Mai. Consumul cu care am luat-o de la dealer era de 18.2. Am reusit sa-l aduc la 7.1. Avea 4 Km facuti
salutare. Ca sa aiba un consum cat mai scazut de combustibil. Un motor diesel, trebuie tinut intr-un regim de turatie cit mai constant. Cu cit mai constant se ruleaza cu atat scade consumul. Consumul minim la diesel este undeva pe la regimul de cuplu maxim. Daca se tine constant cam intre 1900 si 2500, o sa fiti uimiti de consumurile aratate de CB.
salutare. Ca sa aiba un consum cat mai scazut de combustibil. Un motor diesel, trebuie tinut intr-un regim de turatie cit mai constant. Cu cit mai constant se ruleaza cu atat scade consumul. Consumul minim la diesel este undeva pe la regimul de cuplu maxim. Daca se tine constant cam intre 1900 si 2500, o sa fiti uimiti de consumurile aratate de CB.
Daca iti voi da 2.6 L de motorina (ce tip doresti tu), si vom avea in instalatie DOAR aceasta cantitate, vei parcurge 100 de km?
Iti permit sa folosesti cum vrei motorul, cutia.
Deci?
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Daca iti voi da 2.6 L de motorina (ce tip doresti tu), si vom avea in instalatie DOAR aceasta cantitate, vei parcurge 100 de km?
Iti permit sa folosesti cum vrei motorul, cutia.
Deci?
Drumul parcurs este facut intre Valenii de Munte si Ploiesti. Cca 30 de Km. Am rulat usor in treapta a 5-a cu cca 60 Km pe ore. Pe bord imi arata viteza medie 55 Km/h. Daca as merge, in aceleasi conditii,(turatie constanta a motorului si plecari line) cu siguranta cu 2.6l voi parcurge 100 Km.
Daca un meceveu obtine un asemenea consum mirobolant (si este mai greu cu ceva kile...) rezulta ca o berlina ajunge la vreo 2.2L, 2.4L la suta de kilometri.
Fantastic!
Ce motoare avem noi! Consum de motorete nu alta!
P.S. Mi se pare mie sau este un reply (nepermis) la un post anterior?
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
De la Valenii de Munte spre Ploiesti este si o usoara diferenta de nivel. In iulie am mers Ploiesti, Urziceni, Vadu oii, Constanta (~300Km). Consum mediu cu aerul pornit 4.5%. 60--70Km/ora in localitate, si 100--120 in afara. Mie mi se pare fantastic. Este mai mult decat multumitor.
Consumul este normal pentru conditiile prezentate de tine.
cred ca cel mai bun compormis viteza/ consum este 100-110 consum de pana in 4,5. E o viteza destul de maricica, si un consum destul de micut tinand cont ca loganul are o aerodinamica ca a unei caramide. Peste viteaza asta creste foarte mult consumul. Cam ce am observat eu daca mergi 120-130 scoti un consum de 5,3-5,5 si nu prea se merita pentru o viteza mai mare cu 10 km sa creasca consumul cu 1 litru. Motivul aceeasi aerodinamica bine studiata in fabrica de tancuri.
Rezistenta aerului creste cu patratul vitezei de deplasare, deci cu cit viteza este mai mare cu atat rezistenta aerului creste si mai mult. Ce zici tu de caramida, sa sti ca loganul are un Cx foarte bun. Parca 0.3 au zis ca e.
Pai din cate am mai citit pe net. Valoarea de 0,36 e destul de slabuta pentru o masina a mileniului 3. Skoda octavia 2 are valoarea de 0,30, espero 0,29 opel calibra are 0,26.
sa fim realisti. Voua vi se pare ca loganul ar avea o forma cat de cat aerodinamica.
chestia cu rezistenta la inaintare este ceva de genul asta
D = Cx (1/2*d*V2*A),
unde D - rezistenta aerodinamica, Cx - coeficient de aerodinamicitate, d - densitatea aerului, V - viteza vehiculului, A - aria sectiunii transversale maxime.
deci -o singura chestie se paote modifica.... Viteza care face ca aceasta rezistenta sa creasca foarte mult.
- densitatea aerului valoarea este foarte mica
- cx nu il modifica nimeni si este 0,36
- arie sectiunii transversala este destul de mare pentru ca masina este mare. Inalta. Eu am inaltimea 1,80m si cand stau in scaun mai este destul de la capul meu pana la plafon.
Cu rulota de 1Tona iasi - mangalia si aer conditionat pornit periodic 7,1l/100km cu o viteza de 90 - 110 km/h
mangalia - iasi - tg neamt si aer pornit 6,5l/100km cu o viteza de 70 - 90 km/h
tg neamt - iasi 5,6l/100km cu o viteza de 60 -80 km/h
toate drumurile sunt cu rolota agatata de 1t
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment