Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asa cum am promis revin cu poze...sunt facute cu telu dar sper sa se vada...traseul a fost zalau-cluj ...singur in masina,aseara, ploaie , ceata, mers in localitati cu 70 si afara mai mult de 100 nu se putea..am schimbat vitezele pe la 2500-2700 rpm nu am fortat..incredibil consum 3,9%, media de 64,5 km/h, distanta 81 km...cei care ma contestau acum poate ma cred.. ...la dus am fost 4 in masina si bagaj am fortat un pic 110-120km/h schimbat pe la 3000 rpm si mi-a luat 4,6%...poze nu am ca au ramas pe aparatul foto, pe sfarsitul saptamanii le am..o sa le postez
    Attached Files

    Comment


    • Daca in localitati ai avut 70 km/h, iar in afara acestora maxim 100 km/h, cum de viteza medie a fost de 64.5 km/h? Ciudat.

      Comment


      • Eu tot imi rezerv dreptul de a nu crede Aici inchei
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • stiu ca esti carcotas .. da cand esti in cluj te invit cu placere la un drive...am mers in localitati si cu 50 ca sunt camere,sau mai stai in spate la vreunu...poate nu m-am exprimat bine, dar maxim 70 si maxim 100...viteza medie am pozat-o cand am ajuns in cluj in fata blocului...si in oras a mai scazut...stat la stopuri si din astea...intelegi? daca nici cu poze nu crezi atunci iti dau pace..numa' bine

          Comment


          • Daca s-a mers cu 50 km/h, si un maxim de 100 km/h, e plauzibil consumul, mai ales daca ai mai si stat in fundul vreunui tir, sau camionete inalte.

            Comment


            • Originally posted by blaxter View Post
              stiu ca esti carcotas .. da cand esti in cluj te invit cu placere la un drive...am mers in localitati si cu 50 ca sunt camere,sau mai stai in spate la vreunu...poate nu m-am exprimat bine, dar maxim 70 si maxim 100...viteza medie am pozat-o cand am ajuns in cluj in fata blocului...si in oras a mai scazut...stat la stopuri si din astea...intelegi? daca nici cu poze nu crezi atunci iti dau pace..numa' bine
              Nu sunt deloc carcotas dar ma indoiesc ca tu sa ai un diesel mai..aparte

              LE: Sau ai prins o portiune de drum favorabila acelui consum, vorba lui Cezar, chiar si un TIR in fata..ceva...intelegi tu
              Last edited by darksid3; 25 January 2009, 20:22.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • glumeam cand am zis ca esti carcotas ;)...dar asa a iesit...ce sa fac...nu poate decat sa ma bucure, n-am avut niciodata pana acum asa consum, cel mai putin parca a fost 4,2 atunci fiind in rodaj si clar mergeam lin: max 2500 rpm, max viteza 110km/h;o sa pun si pozele cu consumu la dus cand am fost 4 pers si bagaj...drumul cluj-zalau are vreo 2 dealuri..si 2 coborari ce-i drept unde mergi in frana de motor.. am mers fara sa accelerez tare, putine frane..am stat si la tir in spate..peace

                Comment


                • Tot respectul pentru consumul scos de tine, dar matematic nu iese orice calcule ai face. Daca ne spui ca inafara ai mers maxim 80 km/h si in localitati maxim 60 km/h atunci poate mai iese ceva. Sper sa nu fie cu suparare!
                  9! 9! 9!
                  sigpic

                  Comment


                  • Aveam un cunoscut cu o Dacie 1310 care mergea cu bidonul in compartimentul motor, da...ati citit bine, cu bidonul (rezervorul era de forma, i-am spus de nenumarate ori ca e foarte riscant ).
                    Si acum ma gandesc ca cea mai buna metoda de consum este sa mergi strict cu o cantitate masurata dintr-un recipient, fara sa mai existe alt carburant in instalatie...
                    Nu prea se poate la masinile astea, noi...
                    Este cea mai riguroasa metoda de determinare a consumului (fata de metoda plin-plin, indicatie CB)
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • conteaza foarte mutlt si combustibilul.


                      eu deobicei bag lukoil sau petrom. bagam motorina normala. acum am bagat super euro luk mai scumpa un pic si a scazut consumul si se aude si mai bine motorul. adica e mai putin zgomotos.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • eu am pozat cb-ul ...asta e ...n-am zis ca am mers continuu 100 afara ci maxim, a mai fost si 90 si 70 si 80...


                        Nu mai folosi limbaj mirc : k in loc de ca, sau altele.
                        Last edited by Cezar; 27 January 2009, 01:14.

                        Comment


                        • 1,5 dci 85cp in oras imi ia 5 5,2
                          iar afara 4,5 4,7 motorina MOL sau Petrom
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • E foarte probabil la o viteza medie de 65 km/h la dizal sa fie un ~4% consum (blaxter) .
                            Dupa logica mea inseamna ca ai mers afara cu 80-85 si urban cu ~50 , ceva de genu.

                            PS: la benzinar iese la o medie de ~65-70 mers frumos, cam 5-5,2%, deci e posibil.

                            LE: ca sa intaresc cele spuse: la microbuz de 2 tone la gol (hdi 2200 cmc 120 cp) mers frumos 70-90/h iese 6,6% consum, atunci cum naiba sa nu fie la un dizal mic consum de scuter daca mergi babeste cu el? )))
                            Last edited by Octavian; 16 February 2009, 13:24.

                            Comment


                            • Am mers babeste datorita conditiilor ;P...altfel nu ma prea uit la consum , pentru 1 l la 300-400 km nu merita sa mergi incet..

                              Comment


                              • N-am facut nici o referire directa la stilul tau de mers (asa am scos si eu 5,2% cu 1.4 , a nins ca naiba).
                                Dar se poate, asta e ideea

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google