Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Eu4yas View Post
    Eu zic ca la 150 nu ai 5.6 nici sa-l bati. ..........
    8,5% iese la benzinar.
    6% cam atata iese(la dci 85 cp). Pt noi benzinarii pare putin SF stiu ))))

    Comment


    • La 150 la benzinar ia mai mult de 8.5...la 160 km/h mers constant pe o portiune de 75 km se apropia vertiginos de 10 l/100 km...9.8% mai exact.
      In principiu diferenta e de 30% intre benzinar si diesel la stil similar de condus si cilindree similara exceptand in urban...acolo e diferenta putin mai mare

      LE: Oricum 5.6 la 150 km/h e marmota sau nu a resetat CB-ul sau a fost distanta scurta
      Last edited by darksid3; 14 May 2009, 22:19.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Sa dea dreacu'n ele .......... 5.6 la 150 mi se pare de domeniul fantasticului. Daca la 100 are 4,5 cum la 150 se poate sa aiba doar 1 litru plus.
        Coleg de serviciu are ford fusion 1.4 68 cp si la 130 se indreapta catre un 7%.

        Din ce-am mers cu diesel mi se pare ca raportul la consum intre un 1.6 90 si 1.5 85 se echilibreaza undeva in jurul vitezei de 130 de km. La benzina ai 7 iar dieselul nu este prea departe - parerea mea - tind sa nu-ti dau dreptate Tavi.
        9! 9! 9!
        sigpic

        Comment


        • Ia peste 6.5 garantat Dci-ul de 85 de cai (sa nu zic 7) la 150...repet...mers constant la viteza aia si pe o portiune lunga, gen autostrada
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Mmmm...la 140 mie imi iese 7,5-7,8% testata de mai multe ori (la Focus 1.6 la 140 pe autostrada aveam 7,8%).
            La 150 8,5-hai 9% maxim , e efort mare de la 150 la 160 pt 1.4,d-aia se duce naiba si consumul.
            La dizal 85, la drum lung iti dai palme ce consum iese (eu raman uimit si la 2000 cmc si 1400 kg dizal, dupa ce resetez cb-ul si merg tare afara sa vad un ~7%)

            PS: daca e gol pe autostrada mers constant cu 150 nu sare de 6% dci-ul 85 cp.
            Mers in Germania cu dci 65 cp, 130-160/h consumul a iesit 6,2% masina full incarcata.
            Cu 407-le de la lucru la stilu asta pe autostrada sta undeva la 6,2-6,4% , clima nicodata oprita (mai tot timpul cu un tip mic si gras in dreapta 120 kg si bagaje).
            Last edited by Octavian; 14 May 2009, 22:38.

            Comment


            • Depinde cat de mult stresezi motorul...unul de 2 l are o rezerva mai mare de putere...dus si ala in blana (adica ~200km/h) pe distanta lunga incepe sa pape bine de tot...toata treaba e sa nu depasesti 70% din viteza constructiva a masinii. In Bucuresti un 407 Hdi 2 l 136 de cai, la ora de varf indica 8-9 la suta iar la trafic lejer (tot in Buc.) are 5.5...oricum Hdi-urile de felul lor papa ceva mai mult decat Dci-urile. Vad asta mereu la 90 de cai
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • Eu sunt mai darnic decat maestrul darkside si spun ca reusesti un 7.5 la 150. Sa spunem ca daca mergi pe autostrada o echilibrezi, o tii constant, fara vant, deal etc......
                Ma dar da-o-n pisici ca nu-i scoti 6 ma....

                De mana mea condus clio pe timp de vara, 4 persoane bagaje A2. Tinut 130-150 pe A2, am avut consum 8.3 facut la pompa, imediat dupa ce am iesit.
                9! 9! 9!
                sigpic

                Comment


                • Eu va zic ca recordul mondial la consum diesel il are un Vw Lupo...a reusit un maxim 45% randament...adica max 45% din energia motorinei transformata in lucru mecanic. Faceti calculele. Restul e Logan ))

                  PS: Un diesel, in cel mai bun caz scoate un 33-34% randament (0,20-0,40), ma refer la 99% din motoarele comerciale

                  LE: Iar randamentul la benzina e de ~25%
                  Last edited by darksid3; 14 May 2009, 23:12.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • care vrea sa ma creada bine care nu asta e
                    ce interes am sa mint? nu sunt dealer dacia


                    ps aici se vb de consum la dci nu la mpi aviz celor care isi dau cu parerea unde nu trebuie

                    cititi bine numele threadului

                    si da, confirm cand dau drumu la ac in afara de o mica trepidatie nu simt scaderea puterii

                    asta e
                    fiecare cu credinta lui

                    Comment


                    • Pai vezi ca altii au condus mai multe diesel-uri pe aici ...deci "unii" nu sunt chiar muhaiele in ceea ce inseamna masinile. Vrei sa-ti dau niste grafice despre termodinamica si randamentul motoarelor termice? Vrei sa vezi ca ce spui tu e SF si ca DOAR in anumite conditii CB-ul iti afiseaza acel consum care e doar temporar?
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • deci
                        am mers pe autostrada 2 ore, motoru a ajuns la temp optima

                        i-am dat 150 si am mentiunut constant
                        resetat compu si mers 10km. cb spune 5,6. daca CB minte, asta e alta problema!

                        Comment


                        • Undeva este o informatie eronata.
                          150 km/h inseamna mai mult de 70% din viteza maxima constructiva a masinii (Dci 85 de cai are 167 max), apoi indicele aerodinamic care face ca de la 120 km/h, la fiecare 10 km in plus rezistenta aerodinamica creste exponential, deci motorul depune mai mult efort pt fiecare 10 km la ora in plus pe vitezometru. Ceva nu se pupa neam.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • cluj-zalau si invers, viteza medie 8o km/h, am si tinut-o foarte mult in turatii mari, pe cand ajungeam la 130-140 trebuia sa reduc viteza, dar cu toate acestea CB indica 5,7%, eu sunt foarte multumit. am un DCI 65 din fabrica, insa la astia s-au mai adaugat ceva pe parcurs (acum am 85 hp dupa spusele unora)

                            Comment


                            • galati-roma 2450km 126litri de motorina consumati cu o medie de viteza 86km/h consum mediu pe toata distanta 5.1l/100km.cam 1/4 din aceasta distanta a fost parcursa cu ac-ul pornit.precizez ca la plecare masina avea 800km facuti abia(inca in rodaj).nu e masina mea e a fratelui meu!

                              Comment


                              • Inca o precizare

                                imediat dupa 150kmh am afcut teste si la 160kmh
                                si am obtinut ceva gen 6,6

                                stiu ca suna cam ciudat dar naiba sa il ia

                                acum sa va mai zic ceva ca sa ma injurati direct

                                de la poiana Tzapului pina la intrare in Ploiesti (mers ca sa zicem asa nitel la vale pina la un moment dat)

                                mers cu 80kmh

                                2,8 la suta

                                daca mint sa-mi trazneasca dumnezeu computaru de bord!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google