Plinul a fost facut in prima varianta. Tot timpul m-am oprit la primul stop al pompei...niciodata nu am pus peste. Si inainte de a reseta, am intrat in "meniul secret" si indica 50 l.
Consum 1,5 DCI 85 CP
Collapse
X
-
-
tii apasat butonul de la ceasuri... pui contact...astepti cateva secunde pana incep sa 'danseze acele...si apesi de 2-a ori pe buton..o sa iti arate cat combustibil mai ai in rezervor.Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by mumus View Posttii apasat butonul de la ceasuri... pui contact...astepti cateva secunde pana incep sa 'danseze acele...si apesi de 2-a ori pe buton..o sa iti arate cat combustibil mai ai in rezervor.
Multumesc anticipat !
Comment
-
Originally posted by mumus View Posttii apasat butonul de la ceasuri... pui contact...astepti cateva secunde pana incep sa 'danseze acele...si apesi de 2-a ori pe buton..o sa iti arate cat combustibil mai ai in rezervor.
Comment
-
Am citeva intrebari de incepator. Am un MCV de citeva ore am facut cam 60 de Km cu el la inceput consum pe la 9 apoi dupa ce am mai rulat in aceleasi conditii de drum pe la 7,5 consuma ceva mai mult in primii Km?
Ceva mult mai curios am mers la OMV sa alimentez si pompa a aratat 60 l fura cei de la OMV sau am eu un rezervor mai mare? Parca este de 50 l. Am luat masina cu becul aprins deci era aproape seaca.
Comment
-
Originally posted by stefanel View PostApesi de doua ori pe acelasi buton de la indicatoare ? Cit de exacta este metoda ? De unde o cunosti ? Mai exista si alte "trucuri" ?
Multumesc anticipat !Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
-
Originally posted by tedugoromania View PostCeva mult mai curios am mers la OMV sa alimentez si pompa a aratat 60 l fura cei de la OMV sau am eu un rezervor mai mare? Parca este de 50 l. Am luat masina cu becul aprins deci era aproape seaca.
Comment
-
Nu are nici pe dracu daca bagi mai mult odata la nu stiu cat timp, dar nici sa nu pici in extrema si sa-i pui de fiecare data pana in buza.
Poti sa-i bagi linistit ~60 L cand stii ca ai un drum mai lung si nu vrei sa mai bagi pe traseu.
Eu am facut lucrul asta de cateva ori si totul e ok.
Pe de alta parte, am tot auzit si eu vorbe ca nu e bine sa bagi mai mult ca nu stiu ce face, ca se da de 7 ori peste cap, etc dar pana una alta sunt vorbe.
Mai am prieteni care au bagat mai mult decat capacitatea data de producator in rezervor la diverse masini si nu au patit nimic, d'asta zic ca deocamdata ce-am auzit ramane la stadiul de basm.ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Eu sunt extrem de multumit de ea,consum foarte mic.motorina pun doar de la MOL si ii fac plinul pana varsa pe jos,iarna mi-a ajuns consumul la 5,7L/% km parcursi numai in oras,momdentan am un consum de 4,5 l/%cu 30 km/h km parcursi in oras.NU ma avut ocazia sa o scot in exterior.abea astept.SALUTARI POSESORILOR DE LOGAN
Comment
-
primii 500km,e-fix,20%oras,80%in afara....cu toate vitezele posibile,kiar si 150km/h,consum de 6,7 %....mie mi se pare cam mare....mi s-a zis sa skimb la 2500 ...ce-i drept,am mai skimbat si pe la 1900-2000.....cum se skimba fiecare treapta pt un consum cat mai mic,la ce turatie?
Comment
-
Nu poti scoate un consum mic la un motor nou. Mergi normal, schimba peste 2500, nu merge subturat, pentru ca s-ar putea sa te coste mai mult reparatiile decat motorina! Este o vorba: lenesul mai mult alearga si scumpul mai mult pagubeste...
Comment
Comment