Consum 1,5 DCI 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cuplul maxim este la 1900. Astazi am facut citiva zeci de Kilometrii prin oras am tinut-o intre 1750-2000, m-am jucat destul de mult cu schimbatorul am scos 5,1 fara a forta motorul. Cred ca secretul este sa schimbi cit mai mult vitezele ca sa o ti in anumiti parametrii si acceleratie lina.

    Comment


    • Daca esti multumit cu turatia de cuplu maxim iti urez succes in reparatii!

      Comment


      • Mai schimba la 2000 RPM si peste vre-o 15-20.000 km o sa te plangi ca ti-au picat injectoarele ...asa ca economia care o faci acum la motorina o dai pe injectoare + un supliment. Vezi ca mai nou nu se mai acorda garantie la astfel de probleme. E vax cuplul ala la 1900 RPM...cand schimbi treapta de viteza pe ce plaja de turatii pica acul turometrului???

        PS: Nu inteleg la ce-si iau unii diesel si mai si merg cu ele la economie ...apoi platesc reparatii costisitoare din motiv de folosinta defectuoasa
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • Si care ar fi problema daca o tine intre 1750-2000 rpm??? (pt ca a spus clar ca acolo o tine, nu acolo schimba) E un regim foarte bun pt economie la dizal.
          Nici macar benzinaru nu sughita daca o ti constant pe tr III sau IV la 1800-2000 rpm, atata timp cat nu accelerezi puternic, asa cum spuse si el.

          Comment


          • Dci 1,5 85Cp
            cuplu maxim 200nm la 1900
            putere maxima 85 cp la 3750
            conform specificatilor de pe situl Dacia.ro
            la reprezentanta mi s-a recomandat sa nu merg peste 2500 de ture si in carte scrie la fel pentru primi 1500km.
            Am specificat ca am tinut-o intre 1750-2000 am schimbat pe la 2500.
            Last edited by tedugoromania; 19 July 2009, 19:50.

            Comment


            • Originally posted by Octavian___30 View Post
              Si care ar fi problema daca o tine intre 1750-2000 rpm??? (pt ca a spus clar ca acolo o tine, nu acolo schimba) E un regim foarte bun pt economie la dizal.
              Nici macar benzinaru nu sughita daca o ti constant pe tr III sau IV la 1800-2000 rpm, atata timp cat nu accelerezi puternic, asa cum spuse si el.
              Una dintre probleme daca accelerezi de la 1700 de ture (sau eventual sub, daca schimbi la 2000) este ca vei consuma mai mult decat daca mergi in plaja unde ai si putere(trebuie sa apesi mai mult pedala ca sa plece - curge mai multa motorina), asta daca chiar vrei sa misti masina pe strada...Daca vrei sa o tarai prin oras, poti merge si la relanti, ca trage dci-ul...
              @tedugoromania: vezi ca au niste sfaturi de tot rahatul pe dacia.ro, s-a fact haz pe un topic la greu de idiotii aia....
              Last edited by detail; 19 July 2009, 20:01.

              Comment


              • Spuneti ce stiti ca nu ma supar si invat.
                Eu sunt un MCV-ist de 5 zile asa ca...iar masina are pe la 400 km parcursi.

                Comment


                • #tedugoromania, uite aici un sector cu lucruri interesante si utile: "Cum conducem un dCi?"
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Originally posted by detail View Post
                    Una dintre probleme daca accelerezi de la 1700 de ture (sau eventual sub, daca schimbi la 2000) ........................................
                    Ai dreptate, dar nici unu din cazuri nu se regaseste la ce a spus tedugoromania.
                    A spus ca merge/o tine intre ~1750-2000 rpm (nu vad nimic rau in asta, mai conduc si eu vreo 4 dizaluri la lucru) si schimba pe la ~2500 rpm, deci pt un consum economic, e ok (asta presupne - economia- fara accelerari fortate de la ~1700 rpm, chiar daca e acolo si tre' sa accelereze, fie schimba treapta, fie accelereaza usor pana la ~2200 si talpa tata...talpa sa rupa asfaltu).

                    Comment


                    • Este vorba de a merge normal intre acele turatii. Daca ai nevoie de acceleratie schimbi intr-o treapta inferioara. Oricum stiu si din auzite dar si din experienta ca subturarea omoara motorul mai tare decit supraturarea. E vorba de un condus eficient!

                      Comment


                      • Originally posted by Octavian___30 View Post
                        de la ~1700 rpm, chiar daca e acolo si tre' sa accelereze, fie schimba treapta, fie accelereaza usor pana la ~2200 si talpa tata...talpa sa rupa asfaltu).
                        "ezact" despre acceleratul de la 1700 la 2200 ii spuneam ca este zona de "lipsa" putere in care accelerezi cu consum mare si eficienta minima...

                        Comment


                        • Din ce poate el (dci 85 cp), e un pic jos la 1700 rpm, dar oricum la 1700 rpm are cuplu mai mare si decat 1.6 16V. E treaba de obisnuinta si cum pune jos acel cuplu (la alte masini n-are nici o treaba motorul la ~1700 rpm).

                          PS: imi aduc aminte cand am mai mers cu soferu la drum lung cu microbuzu (2.2 hdi 120 cp) la deal (cu marfa ~1400-1600 kg) incerca tataie sa urce in regim de 1600-1700 rpm...''nu trage domnu Tavi! n-are putere'' ''pai schimba-i naiba treapta, nu vezi ca moare '' ''nu domle, asta e dizal, nu are rost sa-l turezi mai mult de 2000-2200 rpm
                          Bine ca a intrat la pensie tataia...pacat ca si pe soferu nou l-a instruit in stilu ''omoara motorul''.

                          Comment


                          • mers la 150-160 toata autostrada soarelui, fara aer(era noapte)-consum 6.6 resetare la intrarea pe autostrada si verificare la iesire.in rest consum mediu de 5-5.5(am mers pana la miercurea ciuc si arata 4.1), probabil daca as reseta in oras s-ar apropia de 6.5-7.conteaza foarte mult stilul de mers si traficul
                            in legatura cu turatiile si eu primii 1500 de km nu am depasit 2500 de turatii.oricum recomand schimbarea vitezelor macar pe la 2500(eu acolo schimb minim), in nici un caz aprox. 2000 pentruca se subtureaza clar.numai bine

                            Comment


                            • [QUOTE=Octavian___30;374286]Din ce poate el (dci 85 cp), e un pic jos la 1700 rpm, dar oricum la 1700 rpm are cuplu mai mare si decat 1.6 16V.

                              Adevarat, dar 1.6 16V are cutia cu rapoarte mai mari asa ca la 1700rpm are o viteza mai mica decat dieselul. Asa ca dieselul ca trebui sa dea mai mult cuplu din motor decat da 16. 16V care-si asigura cuplul la roata mai mult din cutie.

                              Comment


                              • salut, am un 1.5 dci 85 si in primii 1000 de km am avut un consum de 5.7 pe cb cu o viteza medie de 26km\h majoritatea mers in oras 2 3 iesiri scurte pe afara am folosit omv sprint diesel, iar ieri i-am facut plinul cu omw premium diesel si am ramas dezamagit....masina trage mai slab. sa fie asa mare diferenta intre combustibili?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google