Singurul reper e sa vezi carburantul pana in buza busonului. Altceva, gen : "am facut plinul la al 2-lea clic de la prima oprire a pompei" , duce la erori de calcul.
Consum 1,5 DCI 85 CP
Collapse
X
-
Totusi diferenta e de 7.4L! Si am renuntat la al treilea click, fata de primul cand m-am oprit la primul (nu am bagat niciodata motorina pana-n buza pt ca nu imi place masina murdara de motorina). Mai am de facut un drum lung si o sa fac testul din nou.
Comment
-
La multi ani tuturor!
Eu m-am intors in 30 decembrie seara tarziu dupa un drum destul de lung timisoara-ungaria-slavocia-cehia(praga mai exact)856 de km,iar de aici germania(Nunberg)-austria-ungaria-timisoara total 2830 km,consum de 6l/100km,eu sunt f.multumit in conditiile in care am fost 4 oameni adulti(2chiar mai plinuti)+bagaje,iar la intoarcere masina ticsita de cumparaturi,forja la greu pe autostrada,viteza maxima atinsa 180 de km/h in panta,iar pe drum drept 170km/h(pedala la maxim)am alimentat in romania de la rompetrol(efix4) iar in rest shell si tesco.
Sa nu uit posesor logan kiss fm 1.5 dci 85cai.
minusuri la masinuta as putea spune ca se mrudaresc mult prea repede geamurile si oglinzile laterale fata de alta marci de masini si se putea lucra mai mult la insonorizare in masina.In rest masina trage chiar f bine.
Comment
-
Porneste mai greu din cauza frigului mai mare de afara.
PS: Aici e topic pentru motorul de 85 CP, nu 65 CP.
Comment
-
salut..si la multi ani...
consum pe autostrada bucuresti constanta mers 130-140-150 km/ora (dupa resetarea calculatorului la intrarea pe autostrada)...viteza medie aratata de comuterul de bord 128.8 km/ora si consumul destul de marisor...6.6l/100km mers normal pana in 100-110 km /ora prin Constanta si imprejurimi a scazut consumul la 5.7l si s-a mentinut asa pana azi cand am ajuns in Bucuresti( pe autostrada la intoarcere am mers cu 110-120-130) cu o urcare pana la 155 km pe ora.
uitasem motorina de la petrom euro 4
_______
foloseste edit daca vrei sa adaugi cevaLast edited by 2fast4u; 2 January 2008, 20:10.
Comment
-
La multi ani ! La mine a mai crescut consumul. 6,7% in oras, mers bara la bara, viteza medie 20 km/h. Pentru DECRVL (cu loganul de 65 CP)---> verifica bujiile incandescente. Poate merg doar trei si atunci porneste mai greu.
Prestige, 85 CP dci
Comment
-
Cand am luat masina de la dealer avea 4Km, computerul arata ca mai are 1l in rezervor, m-am dus la OMV si am bagat 55l de motorina euro 4(cred ca daca ma mai chinuiam un pic bagam 60). Am facut un drum pana la Azuga (300Km) restul in oras. Dupa 691Km CB imi arata un consum de 6,9% si un total de 48l consumati, interesant este ca desi mai avem 7l in rezervor computerul nu imi mai arata nici o informatie privind km ce ii mai pot parcurge pana la urmatoarea alimentare, arata --.--km(de facpt erau 2 functii ale CB care aratau --.-- dar a a doua nu mai stiu exact care era - cred ca era consumul de carburant). M-am dus iar la OMV de data asta am bagat euro 5 si am reusit sa inghesui 50l (dupa care m-am plictisit). De atunci am facut peste 200km numai in oras si consumul afisat este 7.3-7.4%.
Nu e rau dar sper sa mai scada deoarece masina are doar 800km.
Comment
-
eu am 779 km si la fel mia aratat cind sa apris avertizorul de motorina adica liniile alea iar consumul e normal pe vremea asta eu in Iasi am 7,2 in noiembrie pina a da zapada am avut 6,1 - 6,4 trebuie sa revina cind se mai incalzeste (posibil si de la consumatorii - aeroterma care consuma destul de mult curent AC-ul care il foloseste si motorul trebuie sa sutina consumul de curent tragind mai din greu - parca am citit pe undeva tot pe aici prin forum ca ar exista un reglaj automat care atunci cind deschizi consumatori mai mari sa mareasca automat relantiul pastrindul in 900 de ture altfel ar scadea calumea stiu de la dacia veche atunci cind porneam aeroterma daca aveam relantiul la 900 scadea destul de mult daca mai aprindeam si farurile deja trebuia sa reglez relantiul asa ca iarna il tineam la 1000 de ture(cred ca nu spun despre cai verzi pe pereti)
Comment
-
Schimatul treptelor la 2000-2200rot/min nu e daunator motorului? In treapta urmatoare am aprox 1500 si motorul pare ca se chinuie in accelerare. Am observat ca schimband treptele in maniera asta am consum minim, diferenta fiind de aproximativ 1l/100km fata de situatia in care schimb la 2500-2900rot/min.Ma refer doar la condusul in oras.Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp
Comment
-
Bucuresti>Braila>Bucuresti>Pitesti>RamnicuValcea>S ibiu>Sebes>ClujNapoca>Baisoara>ClujNapoca>Turda>Tg . Mures>Brasov>Ploiesti>Buzau>Braila>Bucuresti... 100L motorina.
Consum mediu: 5.9% in conditii de incarcare aproape de greutatea maxima autorizata (4 pasageri si ~500kg bagaje). Cred ca e un consum foarte bun.
Comment
Comment