cum sa mai zis in paginile anterioare
consumul (mers la economic) depinde de inclinarea drumului ( de ex : pt acelasi stil de mers va fi un consum diferit daca mergi bucuresti-predeal si altul va fi predeal-bucuresti)
apoi conteaza felul cum acceperezi, calotatea motorinei ( daca bag de la omw scade consumul cu pana la 0.5 % ) daca in loc sa franezi la intrarea in localitate exista si varianta frana de motor mai din timp- ceea ce va scadea consumul mediu ( in frna de motor consumul este aproape 0. daca acclelerezi mai brusc sau lent adica o crestere a vitezei lenta duce la o scadere a consumului.
mai mergi tu asa mult extrem de economic (3,5)si toata economia inmultita cu 10 o vei baga in injectoare pompa, turbina.
am avut si eu consum de 3.5, 3.8 dar nu ca ma vrut eu ci pt ca am mers u ncard de mai multe masini ( mai vechi) si rar am ajuns la 100km/h dar asta sa zic a fost de 2 ori in 60 000 km. cosumul meu normal de exterior este 4,5-5 %
consumul (mers la economic) depinde de inclinarea drumului ( de ex : pt acelasi stil de mers va fi un consum diferit daca mergi bucuresti-predeal si altul va fi predeal-bucuresti)
apoi conteaza felul cum acceperezi, calotatea motorinei ( daca bag de la omw scade consumul cu pana la 0.5 % ) daca in loc sa franezi la intrarea in localitate exista si varianta frana de motor mai din timp- ceea ce va scadea consumul mediu ( in frna de motor consumul este aproape 0. daca acclelerezi mai brusc sau lent adica o crestere a vitezei lenta duce la o scadere a consumului.
Originally posted by ilouis
View Post
am avut si eu consum de 3.5, 3.8 dar nu ca ma vrut eu ci pt ca am mers u ncard de mai multe masini ( mai vechi) si rar am ajuns la 100km/h dar asta sa zic a fost de 2 ori in 60 000 km. cosumul meu normal de exterior este 4,5-5 %
Comment