eu pe o distanta de 20 km la o viteza de 75 - 80 km/h am scos consumul de 2.5% si mai departe cand am venit de la Victoria la Sibiu cu o viteza de 100 - 105 km/h am scos 4%20052009468.jpg
Consum 1,5 DCI 85 CP
Collapse
X
-
Daca nu meri cu motorinarul si nu creste motorina in rezervor in loc sa scada, degeaba .
Calculeaza un 35% ( cu maxima indulgenta) randamentul unu diesel cu viteza / distanta parcursa si o sa vezi ca nu iese neam asa consum decat daca te deplasezi la vale sau daca resetezi CB-ul in frana de motorIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am si eu un dci albastru mineral 85 Cp ,consumul mediu sta undeva un pic peste 5.0 dar 80 % din km facuti in "bucuresti" ,adica zilnic 30 km acasa (zona dristor)- comuna stefanesti - acasa, sunt km cam extraurbani, dar depinde mult si de stilul de condus adica schimbat trepte undeva la 2600-2700 rpm cu accelerare usoara,cu accelerare brusca nu faci altceva decat sa cresti enorm consumul si alt sfat mai bine mergi cu tr 4 la 2400 rpm decat cu tr 5 la 1600 rpm constant.Inainte si eu schimbam undeva 2200-2300 rpm si cam acelasi consum aveam dar acum sunt si mai multumit si pe langa asta protejez si injectoarele de depuneri (se stie motorina este mai grasa). Masina e decembrie 2007 si are 22.000 km este cea din imaginea de la avatar.CB a fost resetat aprox 180 km si acuma arata 4.7%.
Comment
-
darksid3: cand indraznesc sa ma mai si pis in rezervor ajung sa consum 1,5l/100km, asa ca m-am gandit sa vand urina la OMV
eh mai glumim si noi ce vreti!
ionut.t: ai dreptate, asa e, dar unii pe aici sunt necredinciosi ca sepulturistii cand se duc la biserica!
iarta-i doamne ca nu stiu de ce se contrazic!
Comment
-
Pai cum dracu ' (Doamne iarta-ma) sa nu fie necredinciosi cand voi bagati niste consumuri care sfideaza logica. Adica oameni seriosi care au aceleasi motoare ca si voi si care explica care e treaba cu consumul, apoi vine fizica care da un randament maxim al motoarelor diesel si voi o tineti in penibil ca nu si nu. Conteaza enorm pe unde unde mergi, la ce ora mergi. Vrei sa-ti arat ca scot in Bucuresti consum de 6.5 cu benzinar? Mers numai noaptea, dar am consum de 6.5 in Bucuresti? Am!
Ia traverseaza capitala ziua, adica regim de condus care se preteaza la a spune ca intradevar mergi in Bucuresti si o sa vezi cum sare de 6 % lejer consumul. Si nu oricum, resetezi CB-ul si fa media dupa 200 km si mai vorbim. Degeaba incerci sa fi ferm, nu ai sa ma convingi pentru ca m-am dat intr-o tarla de masini si diesel si benzina si cu siguranta stiu ca acceleratia gravitationala este de 9.8 m/s (La Poli tinde spre 10) asa cat tot la fel se exercita forta de atractie...basca presiunea rotilor, transmisia, indicele aerodinamic. Sau poate ai nimerit vre-un motor Eco ratacit printre LoganeIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Lasati mai baieti, acum am 6,5l/100 (la aproape 2000 de km), mergand toata ziua cu AC, dar sambata (maine am treaba, nu pot sa o târâi) va promit ca fac o tura prin Bucuresti asa cum stiu eu, si la ora pe care o stiu eu, iar duminica va postez si eu 4,3l/100 pe 100 de km in Bucuresti, poate dau masina la licitatie pe forum luni.
Comment
-
eu cand am zis ca am 5,6l/100 am specificat si ce trasee fac., nu am zis ca traversez bucurestiu zilnic. doamne fereste.
mergi corect cu masina si vei consuma si mai putin si vei intretine si motoru mai bine
- pina in 1900 ture las-o usurel dupa 2000 si ceva poti sa apesi
- incearca sa bagi mai rar in a 4-a prin oras
- fa in asa fel incat sa nu franezi prea des (aici se confunda de multe ori ideea de mers sportiv)
mers sportiv are multe conotatzii. fiecare care cum zice ca merge sportiv sa si spuna la ce se refera:
1 pleaca de pe loc sportiv
2 accelereaza puternic pina in curul aluia din fata apoi frana, smecherii, etc
3 schimba benzile des ca sa evite aglomeratia
4 schimba numai de la 3000 in sus
5 nu merge constant cu mai putin de 2000 de ture
unele sportivitati din astea intr-adevar duc la crestere de consum dar unele nu
daca schimb la 2500 si nu la 3000 ca tine nu inseamna ca merg ca un tataie
daca nu plec de pe loc ca armasaru nu inseamna ca merg ca un tataie
daca plec de pe loc mai normal nu inseamna ca merg ca un tataie
daca evit accelerari doar ca sa franez aiurea in curul vecinului din fata nu inseamna ca merg ca un tataie
concluzie:
1 nu tai bucurestiu zilnic:
deseori marsaluiesc prin zona pantelimon, dristor, colentina, etc
2 daca eu am acum pe bord 5,7 mergand prin bucuresti de 1 saptamana (dus si pina in rahova, etc, dar ma repet nu tai bucurestiu ca altii deseori) asta inseamna ca ori sunt mincinos (dar asa scrie pe bord nu mint ca nu sunt vreun smecher de 20 de ani), ori pur si simplu atat consuma masina in conditiile astea de exploatare.
totul bineinteles cu mentiunea ca CB ala mai minte si el nitel, dreaq stie la unii mai mult la altii mai putin asta nu stiu sa zic ca habar nu am.
acum ce mai ramane e sa pun un webcam in bordul masinii si sa inregistrez 1 sapt pe unde merg si ce arata cifrele, dar este evident ca nu o sa o afc ca nu ma stresez atat pentru nimic.
si inca ceva: ma pish pe el de consum ca nu e nicio afacere daca ai 5,6 sau 6,6.
sincer sa fiu pentru ca merg mai mult prin oras acu as vrea o bezina, nu de alta dar dieselu nu e masina numai de oras
saptamanl tre sa ii dai o blana pe afara, oricum icnerc si eu cat pot sa o mai scot si la munte
succese
Comment
-
Originally posted by throwerb View Postmergi corect cu masina si vei consuma si mai putin si vei intretine si motoru mai bine
succese
Iar dieselul dci85 este ideal pentru oras in conditiile cum circul eu cu 6,5l/100, adica rapid si economic. Daca as lua polizorul de acasa, la drumurile pe care le fac eu as consuma minim 10,5-11 l/100.
Comment
-
inseamna ca mergi mult cu ea scoasa din viteza...deja ce e sub 5% e SF...mai ales ca nu ai acelasi cuplu ca la 85 Cp (pt cine nu stie la 1900 rot/min cuplul este maxim de 220 nm iar schimbatul la 2700 arata ca tot pe cuplu maxim cazi cand schimbi treptele;la schimbare turometrul scade cel putin 500 rot/min...deci ca concluzie cine schimba sub 2600-2700 o sa pateasca ca un coleg de trafic caruia i-a "zburat" turbina plus ca o sa aibe un consum "SF" ori sub 5 % ori mult peste 6%).
Nu mai da "quote" la postul anterior!
Si pe langa asta, esti offtopic cu liniutele!Last edited by Zsolt; 4 June 2009, 14:42.
Comment
Comment