Nivel Ulei Pe Joja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by pin67 View Post
    Dupa o revizie m-am trezit cu joja rupta (sau inlocuita).
    Am verificat nivelul cu joja rupta si am completat pana a ajuns la nivel (semnele ce le-am interpretat min si max pe joja rupta).
    Vezi foto joja rupta fata de una intrega.
    Si partea rupta de la joja unde a ramas?

    Comment


    • #47
      Originally posted by IancuMIC View Post
      Citez din Notita de utilizare logan,cap,4 Intretinere;
      motoare 1,4 :3,3ol
      motoare 1,6 :3,30l
      motoare1,6 16v :4,80l
      motoare 1,5dCi :4,10l
      Eu pun fix 3 litri, la primul schimb de ulei mecanicul a turnat 3,3 litri si pe joja nivelul depasea maximul cu vreo 4-5 milimetri, nu s-a intamplat nimic dar am ramas cu aproape un litru de ulei platit si donat ulterior.

      Comment


      • #48
        Originally posted by cristizzi View Post
        Si partea rupta de la joja unde a ramas?
        Nu stiu.
        Revizia am facut-o vara si atunci nu era asa casanta joja. De aia sper sa mi-o fi inlocuit cu asta rupta.
        Daca a ramas in baie cat e de periculos pentru motor?
        Oricum e de un an si o luna acolo si nu a iesit la ultimul schimb de ulei.
        Doamne ajuta in continuare!

        Comment


        • #49
          Ma ajuta cineva cu o informatie? Care e lungimea jojei de diesel de 70 de cai? Lungime totala, lungime pana la semnul de maxim si lungime pana semnul de la minim, masurate de la cotor sau de la inel. Ma intereseaza marimile exacte.

          Comment


          • #50
            cu cea rupta nu poti sa mai masori... e prea scurta si nu mai ajunge in ulei... sper ca nu ai completat ulei pana a ajuns intre semnele > < de pe joja rupta din foto 2... daca da, nu mai umbla cu masina asa, o sa distrugi motorul, ai cel putin 1litru peste nivelul maxim permis de fabricant.. (poate n-am inteles eu bine)

            Comment


            • #51
              Nimeni nu-mi spune marimile?

              Comment


              • #52
                Originally posted by raduSB View Post
                cu cea rupta nu poti sa mai masori... e prea scurta si nu mai ajunge in ulei... sper ca nu ai completat ulei pana a ajuns intre semnele > < de pe joja rupta din foto 2... daca da, nu mai umbla cu masina asa, o sa distrugi motorul, ai cel putin 1litru peste nivelul maxim permis de fabricant.. (poate n-am inteles eu bine)
                Am avut 2 l peste maxim 1 an de zile in baie (conf semnelor <> de pe joja rupta). Fara sa pierd nivel si fara probleme pentru motor.
                Sper sa nu inceapa sa faca mofturi la 4 l.

                Comment


                • #53
                  Joja ulei dci-85cp
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Dar chiar la toti este ros acel inel de care agati joja? la mine e ros deja in 2 parti din cauza ca freaca pe capacul de plastic.

                    Comment


                    • #55
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #56
                        Salutare, stiu ca revin dupa 2 ani pe acest topic dar am si eu o problema pe aceasta tema si ma gandesc ca nu ar avea rost sa deschid alt topic. Am un logan diesel 65cp si desi stiu cum sa "citesc" joja, nu reusesc pentru ca de fiecare data iese pe jumtate plina de ulei. Jos, la graditii, trece cu vreo 2-3 cm de ele si in sus la fel este destul de murdara. Am incercat de vreo 5 ori si degeaba. Ulei peste masura eu sunt destul de sigur ca nu am pentru ca acum 1000 km am facut schimbul si am pus exact cat trebuia (4,1 L). Care ar fi problema?
                        Don't drink and drive. Smoke and fly !

                        Comment


                        • #57
                          Citeste joja pe partea opusa celei cu gradatia. Ea se murdareste pana spre partea superioara, in special doar pe una din laturi, adica aia care se lipeste de conducta ce duce in baie.
                          Last edited by IancuMIC; 8 September 2014, 15:46.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #58
                            Intreb si Io...ai incercat sa o stergi, prima data cand o extragi, apoi sa analizezi nivelul?
                            Ai dreptate cu murdarirea, insa ramane totusi o "amprenta" pentru a-ti indica informatia corecta
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #59
                              Da am tot sters-o normal. Nu sunt chiar novice in domeniul asta dar pana acum nu mi s-a mai intamplat. M-am gandit sa nu scuipe ulei pe la joja ca am mai vazut cazuri din cauza segmentilor (mai ales ca am deja 140k) si am zis sa intreb. O sa mai incerc. Se murdareste la fel pe ambele parti...Multumesc oricum pentru raspunsuri.
                              Don't drink and drive. Smoke and fly !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google