Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-am luat inima-n dinti si le-am trimis intrebarea (care-i cuplul MAXIM suportat de JR5) celor de la renault techno-center. Daca-mi vor raspunde, asta-i alta papa de peste...
    Dar nu-mi fac mari iluzii, parca vad raspunsul: 200Nm.
    Asa cum toti erati de acord, ca sa o spargi (cutia) trebuie sa o tii in regim maxim multa vreme, ceea ce nimeni d-aci nu cred ca face, ca n-avem masini de curse. Ca sa te ajute intr-o depasire mai stransa, nu cred ca se poate trece la regim maxim.

    Comment


    • Ai peste 90000km? Si te dai saptamanal circuit cu ea? Mergi la raliuri in campionatul judetean? Schimbi in 2 din 3 cazuri la peste 5000rpm (hai fie 3500 la diesel)? N-as prea crede, dar esti lliber sa incerci sa ma convingi eu zic sa vb cu mareom si cu virtualmansorin sa-ti povesteasca ei cum merg cu masinile...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pai voi ziceti ca daca fac un cipuire sa nu fortem prea des si prea mult motorul. Eu tocmai dasta vrea modificarea ca imi place sa plec primul la stop seara de langa passat, sa ma bucur pe transfagarasan, sa fac depasiri rapide fara sa ma ia transliratia candnesimtitul de langa mine pe care il depasesc se simte jignit ca il depasesc cu un logan si accelereaza si el.

        si voi facea aceasta modificare dupa sarbatorile de iarna sau poate mai repede. Dar momentan sa schimb porcaria de casetofon cu un mp3 player, si ceva difuzoare si apoi urmatoarea schimbara cred ca va fi un cip..

        asta e singura ingrijorarea a mea

        ca voi ziceti ca dupa o astfel de modificare trebui mers cu grija cat de cat si fara abuzuru fara rost. Ceea ce eu nu voi reusi sa fac.

        si imi e sa nu ma trezesc la un moment dat ca vad in oglinda retrovizoare piese din cutia mea.
        1.5 dc

        Comment


        • Am si eu o intrebare: ce ati vrut sa faceti cu 1.5 DCI 85 cai si nu v-a iesit? Nu serios, dar toti alearga dupa mai mult mai mult cand au facut deja alegerea si au luat masina. Cand iei o masina, insemana ca e pe masura nevoilor tale oricare ar fi ele. Pe mine "I"-ul rosu m-a impresionat placut si nu am intalnit situatie in care sa nu ma multumeasca fie doar cu mine la volan, fie cu inca 2-3 pasageri si bagaje. Imi place sa merg mai vioi si o fac mereu, cand e si siguranta inclusa. Cu Loganul cu "I"-ul rosu am fructificat multe astfel de ocazii cu un consum minim de combustibil. Revin, ce nu va satisface la motorul asta de umblati asa cu limba scoasa dupa resoftare?
          Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

          Comment


          • stii cum e romanaul ? "mai rau ca tiganul" in ziua de azi de ce ai mai mult de aia vrei mai mult, posibil sa fie teribilismul, pentru unii o pasiune, pentru unii o distractie.
            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

            Comment


            • Distractie, clar...Ca doar n-o faci mai puternica ca sa smulgi pomii mai bine. Ca uneori se intampla asta-i altceva, dar eu cred ca toti o fac ca sa se simta mai bine cand dau talpa
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • eu as spune "placerea condusului"

                ps : cine si ce a mai modificat ceva la motor?
                1-B11BFF il vad sambata asta -sunt curios
                http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                Comment


                • O intrebare mai am referitor la cipuit

                  astai modifica softul sau pun un lat soft in calculatorul motorului. Dar programul asta ce face?? Modifica presiunea aerului de dupa turbina? Modifica presiunea motorinei la injector? Se modifica raportul aer/motorina?
                  1.5 dc

                  Comment


                  • Pai cu orice modificare a softului inseamna ca nu mai e ala original, nu? Iti scrie un alt soft (de fapt alte harti de avans, timpi si corectii injectoare, corectie presiuni). Partea de calcul a ecu-ului ramane neschimbata, acele harti sunt niste matrici cu parametrii de functionare a motorului in diferite conditii si ecu in functie de datele de la senzori, se "uita" pe hartile repsective si regleaza debitul de motorina prin injectoare.
                    da, se modifica si presiunea din galeria de admisie dupa remapare, fapt ce duce implicit la modificarea raportului aer/motorina.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by mae View Post
                      O intrebare mai am referitor la cipuit

                      astai modifica softul sau pun un lat soft in calculatorul motorului. Dar programul asta ce face?? Modifica presiunea aerului de dupa turbina? Modifica presiunea motorinei la injector? Se modifica raportul aer/motorina?
                      La remapare iti zic sigur ca nu se modifica parametrii turbinei adica presiunea in turbina noi avand pe logan turbina cu geometrie fixa ea reglanduse doar manual cu cheia de 10

                      Comment


                      • Stand stramb si judecand drept, la prima vedere ai dreptate. Nu ma pricep la turbodiesele, dar din ce m-am interesat, se poate creste presiunea. Ai un regulator mecanic pe turbina si unele turbodieseluri au si regulator comandat de ecu injectie. Posibil si loganul sa aiba. Cauta pe google "boost controller"...Daca ai asa ceva pe masina, se poate regla in anumite limite. Limitatorul ala mecanic de presiune ar trebui sa declanseze dupa comanda ecu-ului, ca protectie suplimentara.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • O sa pun o intrebare care am mai pus-o si altora. Am mai citit dar un raspuns serios nu pot sa zic ca am gasit.

                          cipuirea va creste consumul? Mi se pare normal sa creasca un pic dar daca aveti asa ideea cam cat, la ce valori se ajung? am vazut ca unii zic chiar ca motorul va manca mai putin. uni zic ca e in functie de ceea ce vrei sunt cipuir eco, de putere sau combinate. dar tot asa erau doar niste ideei ,nimic serios.
                          Last edited by mae; 28 October 2008, 17:49.
                          1.5 dc

                          Comment


                          • Deci ai citit bine: in functie de varianta de chiptuning aplicata, motorul poate sa consume mai putin cu o putere mai mica, sa pastreze consumul sau chiar sa scada si totusi sa ai putere mai mare, sau sa creasca si consumul si puterea. La resoftarile uzuale (in genul 65->85, 70->90 si 85->105), nu ar trebui sa creasca consumul. Mai ales daca nu dai blana mereu ca sa simti tot timpul ca ai 20 de cai in plus
                            la dizal poti sa faci tuning cu crestere de putere si sa pastrezi consumul sau chiar sa-l scazi o idee, pt ca nu exista restrictia de raport aer/combustibil, care face benzinarele sa nu fie asa pretabile la chiptuning. Dizalul n-are detonatii, de aia daca pastrezi cantitatea de motorina si cresti aerul, nu mai scoate fum si are si ceva putere in plus. Daca vrei chip agresiv, atunci supraalimentezi si cu aer si cu motorina si va fumega ca un furnal, dar trage tare de tot.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Am inteles. Asta intelesesem si de lpe situri de la producatori - dar acolo era reclama iar reclamele promovarile sunt mai mult sau mai putin adevarate.

                              multumesc Csebalyn
                              1.5 dc

                              Comment


                              • Cine a mai auzit de urmatoarea problema la dCi resoftat: sare din viteza a III-a?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google