Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Asteptam si noi impresiile ...

    Comment


    • #92
      Originally posted by blaze2k View Post
      Sambata ami fac chip tuning la 105cai sper.... Astept sa vad diferente
      Abia astept sa ne zici cum se simte apoi,eventual sa vezi si daca consumul ramane la fel la acelasi stil de condus ca inainte.

      Comment


      • #93
        Nu poate sa-mi zica nimeni pareri care si-a facut tuning la dci pana la 105cai?

        Comment


        • #94
          Si eu vreau pareri la fel ca si blaze2k. Daca s-a scris in alta parte mai mult despre asta, rog indrumare . A cam inceput sa ma manance de-o modificare la putere dar nu stiu ce sa fac cu garantia.

          Comment


          • #95
            Nu te stresa ca ai aproape indetectabila ramparea, daca ai probleme cu computerul de bord sau pe injectie sau alte chestii ce sunt controlate soft poti sa ajungi in postura sa asi dea aia seama de problema si din cate am citit prin alte locuri numai aia de la Pitesti pot sa-si dea seama ca aia se ocupa de probleme soft.

            Comment


            • #96
              Daca se trece de la 70 de cai putere la 85de cai prin remapare imi rezista cutia de JH3???
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #97
                S-a raspuns deja la aceasta intrebare , rezista fara probleme sunt mai multe persoane care au dci de 70cai rampat la 90cai de zeci de mi de km dar nu trebuie sa abuzezi de masina.

                Comment


                • #98
                  Ottonel cica ar avea chiptuning la dci85, dus la 105cp. Cutia va tine, daca nu sari calul...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #99
                    Merci! Mi-ar placea totusi sa ma intalnesc cu cineva care a facut sa vad care e diferenta.

                    Comment


                    • Pai vorbeste, omule, cu ottonel sau otonel, ca nici nu mai stiu cum il cheama
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by csebalyn View Post
                        Ala de 85 de cai are 1,2-1,3 bari. Ala de 70 are 1-1,1bari.
                        si la chiptuning creste limita de presiune din turbo cu 0,1-0,15 bari, deci tine, ca doar nu merge lumea la raliu...Daca numai din cand in cand abuzezi de surplusul de putere, nu-i bai.
                        o turbina mai mare nu merge bine la logan, ca va avea lag mare. Felixb poate confirma.
                        cel de 85 CP are 2,3 bari cel de 70 are 1,9 bari ai in atas mai multe detalii.
                        Attached Files
                        http://www.youtube.com/watch?v=MTi8tV6ZgNA
                        http://www.youtube.com/watch?v=XS0KJAhfQj8

                        Comment


                        • Eu vorbeam de presiune relativa, tu vorbesti de absoluta. Scade aproape 1 bar (presiunea atmosferica) din cifrele prezentate de tine si vezi cat iese
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Originally posted by crc'ul View Post
                            cel de 85 CP are 2,3 bari cel de 70 are 1,9 bari ai in atas mai multe detalii.
                            Nu te lua dupa ce scrie pe site-ul dacia,adevarata presiune e undeva la 1 bar maxim 1.3/1.5 bari cu talpa in podea treapta II sau III

                            Comment


                            • Originally posted by csebalyn View Post
                              Eu vorbeam de presiune relativa, tu vorbesti de absoluta. Scade aproape 1 bar (presiunea atmosferica) din cifrele prezentate de tine si vezi cat iese
                              corect daca e sa o luam asa ;)...Cert e ca in motor ajung 2,3 bari cu 0,4 mai mult decat la 70 CP which is cool
                              http://www.youtube.com/watch?v=MTi8tV6ZgNA
                              http://www.youtube.com/watch?v=XS0KJAhfQj8

                              Comment


                              • "corect" e doar ca ai 0,4bari mai mult decat la motorul de 70 de cai. In motor ajung 1.3-1.4 bari, ca 0.8 ai deja cu aerul pe care il respiri. Sau motorul tau functioneaza in vid?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google