If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Poti remapa linistit dci85 la 100-105CP, are alta cutie, jr5, care tine mai bine decat jh3. cei 20 de cai in plus ii vei simti bine, numai sa nu exagerezi cu ei.
ince sens sa nu exagerezi ?
daca mergi pe a1 cu 130-150 km\h constant dauneaza ?
lamuritima si pe mine... am facut resoftare la logan 1.5 DCI 65 cai acuma are cu vreo 18-19 in plus.trebe sa umblu si la tija westgate? sau nu... raspundetimi cit se poate de repede multumesc anticipat....
@vali_cata: nu;
@dodolorand: nu musai, dar poti da 1-2 spire, mai scade din fum;
@mariusel: s-a mai spus, dar na, fie: alta pompa de injectie, egr electronic, alte injectoare, alt soft de gestiune al motorului.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
pai pe motoarele de 60 si 70 cp - sunt cutii jh3 - care sunt pentru un cuplu de pana la 170 Nm -si asa sunt la limita superioara deja. pt motoarele de 85 cp, cuplul lor este de 200 Nm care este cuplul maxim sigur pt cutia de jr5. dar cutie jr5 mai are o marja de pana la 240-250 Nm - asta pentru ca pentru viteza I motorul nu ajunge niciodata sa ajunga la cuplul maxim - sau oricum in cutie nu ajunge cuplul maxim- primaviteza este cea mai grea pentru cutie. pt ca cuplum motorului se multiplica aproximativ de 3,5-4 ori.deci pe pinoanele de 1-a se transmite -6-800 Nm + demultiplicarile de turatie care sunt mai departe la diferential - de ajunge la roata in jur de 1400 Nm. (teoretic) - Motorul practic nu ajunge la aceasta valoare a cuplului in prima viteza- nici in situatile in care trebuie sa urci o bordura - conditiile in care motorul ajunge sa furnizeze tot cuplul este in urmatoare situatie critici - in care esti la o turatie de 2400 ture, masina in mers,in aI-a si tragi ceva asa de greu sa exista o rezistenta atat de mare impotriva miscarii masinii incat daca apesi pedala la maxim masina nu mai creste viteza- atunci motorul da tot ce are pentru a incerca sa accelereze dar viteza nu creste- asta ar fi situatia extrema si aproape imposibil de obtinut in conditii normale sau extreme. un amic care s-a ocpuat de niste teste pe cutii pe la Dacia ca ei fac teste la peste 2000 Nm pentru cutiile Jr deci ar trebuii sa reziste la un cuplu de 240 Nm (cu cip tuning la motor)
Am auzit pe un prieten care lucreaza in uzina ca acum ,daca achizitionezi o masina noua(Logan, Sandero ,Duster)...iti pot creste ei performantele (din uzina) si ar da si garantie (daca doresti)!Dar asta contra cost bineinteles ...Repet...numai daca o cumperi noua de la ei !Acum astept pe cineva care a mai facut lucrul asta sau daca are deja o masina "tunata" din uzina,si ce bani a dat in plus....detalii etc.
Personal pana nu vad nu cred asa ceva, adica nu oficial...ca pe sub mana poate da pentru ca X il cunoaste pe Y care-l stie la randul lui pe Z care ar putea sa te ajute,samd
Iar asta cu sa iti dea garnatie daca doresti mi se pare cel putin suspecta...pai ori se face oficial si ti se acorda garantie ori se face cum am spus eu mai sus-pe sustache.
Chiar sunt curios daca stie cineva ceva concret in legatura cu treaba asta.
ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
treaba e ca ti o resofteaza direct din fabrica/dealer.exact asa am patit si eu cand am cumparat loganul..pana sa fac toate hartiile vine un tip care la vremea respectiva nu l cunosteam era baiatul care se ocupa de garantie la lion victoria..si imi spune lejer:vrei sa urci puterea motorului la 105cp?fara sa pierzi garantia.la care eu atunci..nuuuuu.imi ajung atatia ) cred ca despre asta e vb.
eu i-as fi zis DA, doar daca imi demonstreaza pe stand dinamometric puterea aia
altfel, pot fi povesti si bani bagati aiurea in buzunarul unul smecheras. nu poti avea incredere in oricine ca-ti pune un soft ok.
Hmm tuning la tractoras.
M-am gandit si eu dar nu prea merita.
Mie la dealer nu mi s-a facut nici o oferta sa imi iau cu motor mai puternic de 85 CP. As fi cerut un tuning sa mi se reduca consumul dar ala il fac eu din acceleratie .
Singurul motiv pentru care mi-am luat de 85 CP si nu de 70CP a fost faptul ca motorul e mai bun tehnologic.
Dar sincer am condus si diesel de 70 CP si daca nu te dai la el nu prea sunt diferente.Sper ca diferenta sa fie in fiabilitate .
Ba chiar etajarea cutiei mi s-a parut ca favorizeaza dieselul de 70 CP .
Una peste alta la cum se prezinta masina la capitolul suspensii si tinuta de drum mi se pare ca nu merita efortul sa iti pui un motor mai puternic de 90 CP cu cat se livreaza acum. Dar eu cand mi-am luat Logan am renuntat la pretentii sportive sau la viteza mare pe autostrada din start. De asta am favorizat si consumul fata de performanta (am facut un drive test cu un 1.6 16V initial). , Masina nu e conceputa sa fie sport IMHO.
Dar mie imi place .
Sal.De astazi sunt posesorul a 20MAGARUSI.Ca prima impresie,este mai vioaie urca mai repede in ture,a disparut acea pauza de raspuns la acceleratie.Multumesc DOC.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment