Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare intrebatoare ... Este cineva , posesor de 1.5 85cp , care a schimbat turbina cu alta (mai mare evident ...) ?

    Comment


    • Sal.Sunt posesorul a 20 MAGARUSI,este mai vioaie cred ca ma va ajuta la depasire,per total multumit.Sa vedem cu consumul,acum am tendinta sa-i dau tute.Multumesc DOC.

      Comment


      • [QUOTE=MihaiCL1981;1062603]
        Ba chiar etajarea cutiei mi s-a parut ca favorizeaza dieselul de 70 CP .
        [QUOTE]

        Tocmai, etajarea cutiei JH5 este foarte Ok pentru Loganul 1.5 dci de 85/90 PS - mai ales daca il resoftezi la 105 PS.

        Motorul va "respira" foarte bine - la 120 km/h ai 3000 rpm... in timp ce la loganul de 65 / 70 PS la turatia aia ai abia 105 km/h.

        Daca e sa mergi cu Loganul la 120 sau 140 km/h constant pe autostrada - tragi singur concluzia care varianta e mai OK. Nu va ganditi la Logan 1.5 dci 85/90 PS ca la o masina sport, ci ca la una cu care te misti foarte bine si cu dinamica buna, atunci cand ai nevoie in trafic --- toate astea la un consum redus de motorina.

        Comment


        • Apropos de ce ziceai de ture am gasit o poza mai veche pe tema aceasta(puteti sa ignorati consumul, am pus poza doar pentru chestia cu X ture viteza Y)...
          1.5 dci 65 cai stock(masina din semnatura insa la vremea aceea fara resoftare)
          Attached Files
          ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
          Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs

          Comment


          • Ciudat... Inseamna ca am retinut eu gresit...

            Totusi trebuie sa fac niste calcule sa vad cum iese.

            Resoftarea nu modifica rapoartele din cutia de viteza si nici raportul de demultiplicare al diferentialului. Sigur poza nu e de la un DCI de 85/90 PS???... sau sa nu fie alta cutie montata pe motorul respectiv... De la 170 Nm la 200 Nm este distanta maricica...

            Comment


            • la cel de 85 sunt valorile din foto, la cel de 90 la 3000U/min ai peste 140 Km/h (pe bord) cel din urma avand o cutie cu rapoarte mai lungi.

              Comment


              • In cazul asta la motorul de 90 PS s-ar preta foarte bine o cutie in 6 trepte, ca nu ii afecteze demarajul pe trepta 5, mai ales daca masina e incarcata.

                Asta da masina sa mergi cu 130 - 140 km/h lunga pe autostrada.

                Comment


                • nu ca ceea ce ma mira este ca cel de 85cp la aceeasi turatie are tot pe acolo maxim daca o fi 140km/h mi se pare ciudat merita facut un test si pus pe urma poza sau filmare ceva in genul.....

                  Comment


                  • Motorizare 85 cp-300rot---130
                    Attached Files

                    Comment


                    • ciao, A înlocuit cineva turbocompresorul la 1.5dci 85CV ( k9k 796 - kp35)?

                      hello,
                      Has anyone updgrade standard turbocharger on 1.5dci 85cv ( k9k 796 - kp35 )?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google