Intrebare intrebatoare ... Este cineva , posesor de 1.5 85cp , care a schimbat turbina cu alta (mai mare evident ...) ?
Tuning 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
[QUOTE=MihaiCL1981;1062603]
Ba chiar etajarea cutiei mi s-a parut ca favorizeaza dieselul de 70 CP .
[QUOTE]
Tocmai, etajarea cutiei JH5 este foarte Ok pentru Loganul 1.5 dci de 85/90 PS - mai ales daca il resoftezi la 105 PS.
Motorul va "respira" foarte bine - la 120 km/h ai 3000 rpm... in timp ce la loganul de 65 / 70 PS la turatia aia ai abia 105 km/h.
Daca e sa mergi cu Loganul la 120 sau 140 km/h constant pe autostrada - tragi singur concluzia care varianta e mai OK. Nu va ganditi la Logan 1.5 dci 85/90 PS ca la o masina sport, ci ca la una cu care te misti foarte bine si cu dinamica buna, atunci cand ai nevoie in trafic --- toate astea la un consum redus de motorina.
Comment
-
Apropos de ce ziceai de ture am gasit o poza mai veche pe tema aceasta(puteti sa ignorati consumul, am pus poza doar pentru chestia cu X ture viteza Y)...
1.5 dci 65 cai stock(masina din semnatura insa la vremea aceea fara resoftare)Attached Filesex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Comment
-
Ciudat... Inseamna ca am retinut eu gresit...
Totusi trebuie sa fac niste calcule sa vad cum iese.
Resoftarea nu modifica rapoartele din cutia de viteza si nici raportul de demultiplicare al diferentialului. Sigur poza nu e de la un DCI de 85/90 PS???... sau sa nu fie alta cutie montata pe motorul respectiv... De la 170 Nm la 200 Nm este distanta maricica...
Comment
-
Comment