Tuning 1.5 dci 85 CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pana la urma cum castigi performante mai bune la dCi'ul de 85 ? Exceptand chiptuningul

    Comment


    • #47
      Foarte greu
      tobe: n-are rost; filtru: n-are rost; alta cutie: nu are rost sau nu se potriveste; bagi benzina: n-are rost, se strica motorul; usurezi masina: arunci bancheta din spate, fetele usilor, pui plexic in loc de geamuri, dai jos vopseaua- nu se merita; chiptuning: nu vrei tu, ca na, nu vrei...
      alte metode nu vad acum...singura metoda ieftina si cu rezultate clare nu-ti convine. vinde-o si ia-ti una mai tare, daca vrei performante.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        Sunt metode destule.... bine inteles mai putin sau mai mult costisitoare ! Dar sunt ! Le stie cineva ? Poate daca intreb pe cineva in domeniu ... voi afla !

        nu cita postul anterior!
        Last edited by Seba; 9 March 2008, 02:19.

        Comment


        • #49
          Nu suuntt!!! Degeaba te contrazici cu baietii ca nu ai dreptate fati chip daca vrei putere daca nu vrei chip vinde'o si ia alta... intreaba'l pe felixb ca el si'a facut si o sa te convingi!

          Comment


          • #50
            Mam convis l'am intrebat si pe taicamiu ! La diesel in general nu poti face multe ? Sau doat la acest motor !

            off-topic : Ce sfat imi dati ! Am scapat ulei pe discul de la bicicleta din greseala si nu mai imi tin franele ! (

            Comment


            • #51
              Faci o coborare la munte si in 2km maxim cu frana stransa o sa tina sau stergi discul foarte bine cu acetona si placutele le pui pe o plita incinsa. Le lasi acolo 10-15minute. Ambele metode testate ...

              Comment


              • #52
                Gutza, esti de coma...iti zicem o gramada ca n-ai ce face altceva, dar degeaba...apoi tatal tau iti confirma acelasi lucru (apropo, el e specialistul pe care voiai sa-l intrebi?). crezi ca noi batem campii aici? Sau vrem sa te sabotam pe tine? Fara suparare, dar vezi-ti de bicicleta ta pana ai macar carnet de conducere. sau documenteaza-te, google iti poate spune multe chestii interesante si foarte utile despre masini, daca intr-adevar esti pasionat.
                poti face multe la orice motor, inclusiv diesel, inclusiv diesel de pe logan. dar cel mai usor e chiptuningul...schimba turbina, axul cu came, injectoarele, usureaza pistoanele, volantul, bielele, dar la urma tot la un alt soft o sa ajungi, pt ca asta de-acum de pe masina nu va sti sa lucreze cu noile piese. asa ca n-ai scapare nicicum de resoftare.
                Last edited by Seba; 9 March 2008, 02:28.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Pana la urma a facut cineva ciptunning pe faimosul 1.5dci 85cp ?
                  Cum e ? ... pareri reale/ date tehnice [ in sec. ] .
                  : Sofer5: : Surf:

                  Comment


                  • #54
                    Da' pentru ce trebuie chiptuning la dci85? eu am observat la mine ca daca dau in ea intr-a doua, pierd controlul directiei (imi oscileaza volanul in mana de parca-i nebun!), asa de tare trage motorul! Plus de asta, pe serpentine, depasiri scurte si alte cele, daca il plesnec cu blana, ma arunca in portbagaj! Trebuie mai mult de-atat?

                    Comment


                    • #55
                      Ca sa nu mai pierzi controlul volanului umbla nitel pe la suspensie si pe la trenul de rulare. Pe urma o sa spui singur ca ar mai trebui citiva caluti.

                      Comment


                      • #56
                        Io zic ca e suficient atat cat poate motoru. daca ma duceam la liniute cu ea imi luam un 16v, tractorul l-am luat pt munca, munca si iar munca. singur in masina cu scaunele pliate si ~900kg greutate in masina, fluieram pe comarnic si pe serpentinele de la predeal. nu cred ca-mi trebuie mai mult.

                        Comment


                        • #57
                          Ma bag si eu poate am dreptate daca schimbati turbina loganul are 0,8 bari iar clio are 1 bar nu stiu daca te tine motorul segmenti piston si alte alea

                          Comment


                          • #58
                            Ala de 85 de cai are 1,2-1,3 bari. ala de 70 are 1-1,1bari.
                            si la chiptuning creste limita de presiune din turbo cu 0,1-0,15 bari, deci tine, ca doar nu merge lumea la raliu...daca numai din cand in cand abuzezi de surplusul de putere, nu-i bai.
                            o turbina mai mare nu merge bine la logan, ca va avea lag mare. felixb poate confirma.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Sunt la al doilea logan cu chiptuning, primnul era de 65 CP dus in 85....am facut cu el 60.000 km si nu am avut nici o problema. Acum am unul de 85 dus in 105...25.000 km cu el...nici o problema. Nici de cutie nu imi fac griji deoarece cu cel vechi am terminat in cei 60.000 km trei seturi de cauciucuri si cel care a cumparat-o face taxi cu ea si acum este trecuta de 100.000 km si e tot cu chip si cu acelasi ambreiaj. Cred ca cel mai mult conteaza uleiul, motorina si chimbarea filtrelor la timp...ele dau viata motorului. Nu cred ca cineva o poate solicita la maxim mereu si din moment ce nu merg cu ea la curse, nu cred ca ii dauneaza cu nimic. Asta este parerea mea

                              Comment


                              • #60
                                Ottonel@ Cati km ai avut cand ai facut tuning-ul (la cel de 85CP)?
                                Ma bate si pe mine un gand similar...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google