Asteptam si noi impresiile ...
Tuning 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
Nu te stresa ca ai aproape indetectabila ramparea, daca ai probleme cu computerul de bord sau pe injectie sau alte chestii ce sunt controlate soft poti sa ajungi in postura sa asi dea aia seama de problema si din cate am citit prin alte locuri numai aia de la Pitesti pot sa-si dea seama ca aia se ocupa de probleme soft.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostAla de 85 de cai are 1,2-1,3 bari. Ala de 70 are 1-1,1bari.
si la chiptuning creste limita de presiune din turbo cu 0,1-0,15 bari, deci tine, ca doar nu merge lumea la raliu...Daca numai din cand in cand abuzezi de surplusul de putere, nu-i bai.
o turbina mai mare nu merge bine la logan, ca va avea lag mare. Felixb poate confirma.Attached Files
Comment
-
-
Originally posted by csebalyn View PostEu vorbeam de presiune relativa, tu vorbesti de absoluta. Scade aproape 1 bar (presiunea atmosferica) din cifrele prezentate de tine si vezi cat iese
Comment
-
"corect" e doar ca ai 0,4bari mai mult decat la motorul de 70 de cai. In motor ajung 1.3-1.4 bari, ca 0.8 ai deja cu aerul pe care il respiri. Sau motorul tau functioneaza in vid?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment