If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1.9TDI Skoda "Noua Octavia" are 105CP si 250nm cuplu. Cu dci85 am vazut eu comparatie in mers: il lasa bine in urma pe dci85. N-am vazut testul la liniuta doar in mers.
Cel remapat s-ar putea sa se fie cam la fel la performante, sau apropiat.
S.
M-am dat eu la liniuta cu skoda 1.9 TDI de 105CP si eu pe masina avand 90CP,vreau sa zic ca in treapta I am plecat de langa el apoi treapta II inca eram in fata cu 1 masina apoi pe final cand sa schimb treapta III ma ajuns din urma si dus a fost.
Dar daca as fi avut 105CP il faceam sigur in primul rand masina la noi e mai usoara
Nu ai stiut sa o calci Supercar(te-ai dus prea mult in ture, sau prea putin...Din cauza asta este bun un Dyno, vezi unde ai puterea maxima si cuplu). NORMAL ERA SA NU TE FACA.Am facut 1,6 16v cu 94 cp(am 3 harti, 94,105,112cp) de 3 ori-poate sa iti confirme respectivul.... 1,6 16v se joaca cu Skoda 1,9 105cp(are in jur de 1250kg)
Felix, hai ca ala cu 16v-ul a fost chiar handicapat daca l-ai facut cu harta de 94 de cai, de 3 ori . 1.6mpi stock bate dci-ul de 65/70 remapat la 85/90. Nu cu mult, dar i-o cam da. Si 16v ii da la 1.6mpi...Stiu ca tu esti turbodieselar convins, dar nici chiar asa
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Buna tuturor. Va tot chinuiti sa cresteti puterea motoarelor. Pt ce eu nu stiu. Fratilor, Loganul nu este un RaceCar, este o masina ieftina, normala, care te ajuta sa te deplasezi din punctul a in punctul b. Parerea mea este ca daca vreti sa faceti asa ceva, luati-va masini care se preteaza la asa ceva. Si in plus la o rescriere a hartii calculatorului, face ca fiabilitatea motorului sa scada drastic. Un constructor cand proiecteaza un motor, face un compromis intre fiabilitate si puterea acestuia. Raportul Putere/fiabilitate, dat de fabrica este cel optim pentru a va bucura de motorasul vostru cit mai mult timp.
Si inca ceva, voi modificati numai softul, dar nu prea va ganditi la transmisie (CV, planetare). De obicei, acele firme care executa lucrari de tuning motor autorizate de fabrica (ABT - pt Audi), fac adevarate tuninguri si nu umbla numai la soft.
Eu, cum am mai zis, lucrez la un service VW Audi. Credeti-ma, am vazut o groaza de clienti ce au venit cu motoarele "in batista". Aveti foarte mare grija!! Altfel numai bine.
Last edited by adicata2003; 27 August 2008, 12:23.
Normal ca ramai cu motorul in batista daca te crezi la formula 1 dupa ce-ai facut o remapare si-i dai de-i sar capacele
Modificarile aduse de producator (in cazul nostru Dacia de la o versiune la alta) nu sunt majore iar masina suporta foarte bine surplusul de putere fata de calutii standard pe care i-a primit din fabrica.
Eu unul nu am remapat-o inca(oricum a mea este de 65 caluti standard) insa cunosc destule persoane cu masini remapate fara alte modificari ulterioare (nu neaparat Logan) si se comporta foarte bine si la > 50-60.000 km de la remapare.
ex-Logan Ambition 1.5 dci Iunie 2006/RIP Dec 2011
Dacia Duster Laureate 1.5 dci 110cp 4X4, ESP + whatever packs
Felix, hai ca ala cu 16v-ul a fost chiar handicapat daca l-ai facut cu harta de 94 de cai, de 3 ori . 1.6mpi stock bate dci-ul de 65/70 remapat la 85/90. Nu cu mult, dar i-o cam da. Si 16v ii da la 1.6mpi...Stiu ca tu esti turbodieselar convins, dar nici chiar asa
Seba vezi sa nu ti-o iei de la BEZMETICU, el este cel la care faci referire si te citez " handicapat'. Nu este de loc asa cum spui...Si se vede treaba ca nu crezi.Treaba ta daca nu crezi.As avea ceva de castigat daca as prosti poporul cu televizorul, nu...Si cate pastile am aruncat eu pe forumul asta , doar de dragul artei. Multe nu ai crezut tu in legatura cu masina mea, dar poate odata si odata iti vine mintea la cap. Este foarte posibil sa faci 16v cu 94 cp, ia gandestete.
Nu cred ca ma face 1.9TDI mai ales ca loganu ai cam rally prepared numa materiale usoare (aka plastice de kakat) si ai destul de usor fara de octavia.M-am dat si cu 1.9TDI un golf 4 variant si din prima impresie nu mi s-a parut mai suparat motorul.
daca pleci cum ar trebui sa pleci si nu ratezi nici o treapta ( atentie la a treia..Are tendinta sa nu intre daca te duci prea in ture cu a doua ), ar fi normal sa iti bati joc de orice cu 1.9 tdi de 105 CP si 240 -250 Nm
m-am dat cu seat leon 1.9 tdi 105 CP si 250 Nm si de 3 ori i-am dat pe 400 de metri cate un tir de coca cola ...Din ala cu luminite pe el ca in reclama de sarbatori...Asa ca spor la "vanatoare"
Seba vezi sa nu ti-o iei de la BEZMETICU, el este cel la care faci referire si te citez " handicapat'. Nu este de loc asa cum spui...Si se vede treaba ca nu crezi.Treaba ta daca nu crezi.As avea ceva de castigat daca as prosti poporul cu televizorul, nu...Si cate pastile am aruncat eu pe forumul asta , doar de dragul artei. Multe nu ai crezut tu in legatura cu masina mea, dar poate odata si odata iti vine mintea la cap. Este foarte posibil sa faci 16v cu 94 cp, ia gandestete.
acum o dam si in amenintari? ... Hai sa ne calmam ...
sigur unul cu 1.6 16V habar n-are sa o calce daca poti sustine ca te poate face un diesel cu 94CP...Cuplul ala te ajuta prea putin ... Pe o plaja de 1800~2000rpm maxim ... La 1.6 16v te ajuta pe 4500rpm ...
mai faceti niste calcule sa vedeti diferentele...Ce pot aparea (maxime) intre masini pe 400m... (tinand cont ca avem soferi identici).
nu vorbim aici de reprize, urcat la munte, masini incarcate, ci de 400m liber :-) masina si soferul ...
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Care ai un grafic de DYno de dci 85 cp remapat?. Daca se gaseste unul, postati si voi va rog. Seba sper ca nu te-ai speriat ca ti-o iei , cum au facut altii.
Acu o dam cu 85 remapat ? Care are 105CP sau o dam cu cel remapat la 94CP ?
si la cel de 85CP remapat ... Plajele sunt cam la fel ... Deoarece forma curbei ramane, in mare, cam la fel tu modifici doar marimea de maxim ale punctelor de pe curba ...
S.
P.S.: eu cand ziceam de amenintari faceam referire la bunul simt si respect ... Dar unde nu e ... Nu e ...
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nu am condus 16v doar un 8v rampat care sigur nu ma face zic eu dupa ce am conduso, sper sa conduc 16v cand ma inlatensc cu cseb sa cu mareom facem un test la o liniuta si vedem.Daca ma uit la ce zice dacia pe sait la acceleratie nu cred sa scoata dci de 105cai sub 16v pai la 1000m dci de 85cai ai mai slab ca 1.4 dupa specificatiile lor.
Blaze2k e si normal. Cuplul e inselator pentru ca la diesel nu tine mult pe cand la benzinar este mai mic dar tine cu mult mai mult (pe plaje de turatii);
daca vorbim de "liniute" pe 400m benzinarul iese mai bine deoarece distributia medie de cuplu pe plaja de turatii este mai mare ca la diesel; (de ce dci85 scoate 0-100 cu 1.10s mai mult ca 1.6MPI de 88CP (reali) ... ? Practic puterea e aproape egala ...)
daca ne gandim la teste pe reprize scurte atunci diesel castiga, sau daca vorbim de consum sau daca vorbim de mers pe drum cu inclinatie (serpentine, munte) unde conteaza mult reprizele si mai putin accelerarea liniara (ca in linie dreapta pe 400m).
unii se ataca pe aici degeaba ... Dar sunt multe de luat in calcul... Nu doar cuplul.
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment