In ce sens sare ? Intr-o viteza inferioara, superioara? Da-ne detalii .
Tuning 1.5 dci 85 CP
Collapse
X
-
Originally posted by unsofer View PostCine a mai auzit de urmatoarea problema la dCi resoftat: sare din viteza a III-a?
Sare in punctul mort si se-ntampla de cand si-a (prietenul unui prieten ) resoftat dCi-ul... Deci daca are sau nu legatura las expertii sa se pronunte.Degeaba gandesti daca esti prost!
Comment
-
In primul rand resoftare = rescriere Ecu, in al doilea rand prietenul ta are probleme la cutia de viteze. Cele doua nu au nici o legatura.
[U]Dar[U] poate ca cv ii uzat. La resoftare se schimba si cuplul si cum poate fi cv uzat la cuplu mai mare sare din viteza.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
La xp sare din viteza de cand si-o "chipuit" timoneria intr-o groapa nu are legatura cu chiptuningul motorului. Doar daca e asa cum zice x@by, datorita cuplului mai mare, in cazul unei cutii uzate, se poate sa "scuipe" pinionul de pe treapta respectiva. Normal ar fi sa sara in 4 si 5, nu in 1,2 sau 3, decat daca vreuna dintre vitezele astea e uzata.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu vad nicio legatura intre resoftarea motorului dci si saritul din viteza a 3-a, doar o coincidenta, ca s-a defectat ceva in cutia de viteze. Poate ca defectul era deja, iar acum s-a pus in evidenta odata cu cresterea in putere.Last edited by valeriu61; 12 November 2008, 17:04.Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)
Comment
-
Nu are nici o treaba cu motorul faptul ca iese din viteza. De asta sunt sigur. Dinti de la sincroane au o forma de romb cu doua laturi mai inclinate si doua la un unghi mai mic datorita unghirilor si fortelor practi este fortat ca sa ramana in fiteza. Deci in principiu cred ca cineva si-a batu joc de acele cutii de viteza. Practic nu prea aveai cun sa uzezi acei dinti in asa hal incat sa iasa din viteza.
acest fenomen de iesire din viteza paotea alarea la o cutie uzata pe o zona de pietrisi, , zapada unde vaiaza aderenta si unde apara socuri mari in transmisie. ( de ex urcat abrupt pe un drum cu pietrisi)1.5 dc
Comment
-
salutare .... intradevar ca sa umblii la motor este o treaba delicata la o dacie logan de 85 de cai ... si eu sunt cu banii pusi deoparte pentru o turbina de megane sport si un flash tuning ... dar nu sunt foarte sigur pe masina ... si decat sa dau o gramada de bani aiurea in tramvai mai bine prefer sa ma duc la un sediu special pentru asa ceva ... sa-mi cumpar niste arcuri sport sau super sport chiar .... si la motor inca sunt in dubii ... nu stiu ce vreau sa-i fac .... pentru ca te coasta foarte mult deoarece trebuie sa schimbi si cutia din cate am inteles ... si sunt niste bani aruncati aiurea... intradevar daca o schimbi cine mai are logan cu 6 trepte :P))
Comment
-
ce vorbesti acolo, de turbina de megane sport si cutii in 6 viteze? tu stii ca ai deja turbina pe tractoras? plus ca megane sport e benzinar, are alta turbina, care nu prea se "pupa" cu evacuarea de la tractorasul dci85; sau crezi ca daca e de megane sport are deja mai multi cai? tot un rahat de t2, hai maxim un t25 o sa ai pe masina. unde mai pui ca la motor de 1.5, nu-ti trebuie turbina mai mare, maxim un t25 ca sa urci la 130 de cai, dar deja trebuie sa umbli serios in electronica. in motor efectiv nu umbli la nimic, doar te rogi sa tina piesele.
in alta ordine de idei, sunt curios sa vad si eu cum potrivesti tu cutia in 6 trepte pe motorul de 85 de cai, ca tare-s curios...aia e cutie pt motoarele de 1.9, respectiv 2.2 si mai nou 2.0 dci sau 3.0v6 benzinar. alte blocuri motor, alte prinderi, alte carccase ale ambreiajului...
fa-i un simplu chiptuning si ajungi la 105CP fara sa schimbi turbina, fara sa fortezi turbina sau componente ale motorului si ti-e suficient pt caroseria loganului. nu-ti trebuie 6 trepte, ca la 105 cai tot atat de repede vei merge ca si cu o cutie in 5 trepte. nu tre sa pui bani deoparte, ca nu e scump un reflash de ecu si in 30 de minute ai alta masina. vrobeste cu userul "Doc" de la noi de pe forum, te rezolva el; e chiar reprezentantul unei firme de tuning, nu face tuning pe genunchi in curtea blocului.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ce vorbesti colega, referitor la cutie in 6 trepte la motor 1.5dci, mai informeaza-te, pe megane exista din 2006 (pe dci 100ps), am in familie un nissan quasquai 1.5dci 106ps tot in 6 trepte... asa ca se poate monta, dar sincer nu-i vad rostul... cu loganul peste 160km/h este o aventura!!!
Atentie la ton!Last edited by Cezar; 24 December 2008, 01:07.
Comment
Comment