Motorina ''Cea De Toate Zilele''

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Craciun fericit!

    La firma unde am lucrat aveam card MOL si alimentam de acolo. Cind foloseam masina in interes personal alimentam de la rompetrol deoarece am card la iei.Masina se comporta mult mai bine.Acum la a mea am ceva probleme nelamurite cu motorul(consum mare,nu prea are vina decit in ture mai mari dar nici fum nu scoate)si cu venirea frigului am pus tot de la rempetrol dar deaia mai buna(si scumpa la 5,08 litrul)si dupa ceva km a inceput sa mearga mi rotund.Cred ca o sa continui cu deasta ca pare buna.
    sigpicPasionat de MCV si natura

    Comment


    • #17
      multumesc pentru informaii cered ca de acum voi baga numai de la rompetrol,,,inca o data va multumesc si va doresc LA MULTI ANI SI SARBATORI FERICITE!!!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by valeriuciprian View Post
        Eu alimentez MUNAI de la Rompetrol si ce pot sa iti spun este faptul ca imi consuma la fel cum scrie in carte....uneori mai putin ...de exemplu am facut drumul galati-Cluj si retur cu 4,1 consum...sau 4,2...sunt poze cu consumul puse pe forum.
        Si iarna tot 4.1-4.2? la mine imi arata 5.2 consumul mediu iar cel instant mai jos de 4.7-4.8 n-am scos.Nici sub 2200-2500 rot/min nu merg

        Comment


        • #19
          Originally posted by CRISX View Post
          nu firmele (Lukoil,Rompetrol, Agip, etc,etc) sunt de vina pt. toate mizeriile din motorina, ci daca au ca angajati cativa smecherasi, incepand cu seful de statie.
          ei hotarasc cand si cata apa baga, e stresant si pt. ei, ca au si controale interne.
          cred ca te contrazic in privinta angajatilor si ma refer la cei de la rompetrol pentru ca acolo cunosc cazul. la rompetrol cisternele sunt automatizate si nu pot fi umblate datorita sigiliilor pe care sunt trecute niste serii care se regasesc si pe factura.
          gurile de la rezervoare sunt dotate cu senzori care dau semnal la supape pentru a fi inchise in caz de gresire carburat, chiar si la apa se inchid, cantitatea maxima este de 40-50 litri. daca se intampla acest lucru se inregistreaza data si ora intr-o dracovenie de aparat (nu stiu cum se numeste). sunt camere puse special pe gura de descarcare iar cisternele au montate pe ele aparat de masurare in litri exact cum sunt cele de la pompa care la finalizarea descarcarii scot un bon cu ora, data si litri descarcati.

          sunt prea multe masuri de siguranta si nerespectarea lor duce de la concedieri pana la caz penal in functie de gravitatea faptei

          sincer nu se merita

          cel mic consum se scoate la drum lung, vara si cand a fost schimbat filtru de motorina. se ajunge usor la acel consum
          Last edited by cristi_timidu; 25 December 2010, 13:50. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Asa am zis si eu ca sunt controale mult prea multe pentru a se face smecherii.Dar se pare ca la unii comercianti nu sunt toate puse in aplicare.Am auzit in 2 cazuri de oameni ce aduc motorina pe sestache(amundoi lucreaza la lukoil)asa ca pina una alta fug de lukoil. Ramin deocamdata la rompetrol sau cind am drum in tara si nu gasesc iau petrom.Eu sper ca am ales bine si m-am bazat doar pe cele constatate de mine(ce-i drept nu sunt profesionist in ale testarii combustibililor)

            Sarbatori fericite!
            sigpicPasionat de MCV si natura

            Comment


            • #21
              Originally posted by padurarud View Post
              Asa am zis si eu ca sunt controale mult prea multe pentru a se face smecherii.Dar se pare ca la unii comercianti nu sunt toate puse in aplicare.Am auzit in 2 cazuri de oameni ce aduc motorina pe sestache(amundoi lucreaza la lukoil)asa ca pina una alta fug de lukoil. Ramin deocamdata la rompetrol sau cind am drum in tara si nu gasesc iau petrom...........
              Aici, asta asa este, combustibilul iesit pe poarta Rafinariei Lukoil este de buna calitate si curat. Se fac verificari drastice inainte de livrare pe poarta. Smecheriile se fac la distributie, transport,...iar in statie nu intra intocmai combustibilul livrat din rafinarie. Este un pic "lucrat"..,si uite asa ni se infunda filtrele.....
              Eu tot de la Rompetrol alimentez,de cand am cumparat masina, si nu am nici o problema la capitolul pornit,consum,....si tot ce tine de combustibil.
              passion 1.5 DCi

              Comment


              • #22
                E foarte periculos....foarte periculos pentru motoarele dci, tdci si in general cele diesel ca motorina sa fie cat se poate de pura.1 miligram de apa si s-a bulit injectorul si usor, usor turbina si e groasa rau treaba.
                Ideea cu SITA e NECESARA in RO unde combustibilul nu prea e combustibil.
                Cunosc cel putin 3-4 persoane care au patit-o.
                Clio 1.5 dci schimbare injectoare+turbina 8000 lei...
                Cheers

                Comment


                • #23
                  Eu de 3 ani de cand am masina numai de la Petrom am bagat motorina si masina merge f bine , am bagat si Top Nordic si in ultimul timp Eurodiesel , am auzit si pe alti ca la Lukoil ar fi probleme la carburanti , dar cei drept a patit-o un coleg cu un logan pe benzina , a alimentat si a fot mizerie in benzina la costat ceva reparatia dar cu factura si devizul de la service cei de la petrom i-au decontat reparatia , au fost cei de la opc la statie in urma unor reclamatii . Acuma cum ti-e si norocul .

                  Comment


                  • #24
                    pana la urma colegu cu loganul pe benzina de unde a alimentat din lukoil sau petrom ? ca ne-ai bagat putin in ceata
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • #25
                      @raduprov: scrie acolo ca de la petrom

                      Nu consider ca defapt toata firma ar fi de vina cand se intampla ceva din cauza combustibilului. Sunt tot atatea persoane care au patit-o la rompetrol ca si cei care au patit-o la alte statii. Multi lauda petromul, altii lauda alte statii. Nu sunt firmele mame de vina ci mai degraba dealerii.
                      Treaba cu sita pare cea mai buna solutie. Intr-adevar nu poti alimenta la pompa un plin cu sita, dar poti baga 2 3 canistre in rezervor si sa alimentezi in alea. Te-ai dus acasa si ai tot timpul din lume sa alimentezi cu palnia

                      Nu mai generalizati. PetromV, Mol, Rompetrol, LukOil sunt firme mari. Nu-si permit ca din rafinariile lor sa iasa un produs de proasta calitate, ca atunci nu s-ar putea mentine in fata concurentei mari.

                      Comment


                      • #26
                        Cine vrea sa facem un sondaj ,fiecare de unde alimentează cu motorina si sa vedem unde sant probleme cu motorina si cati au avut probleme cu injectoarele de unde au alimentat (Rompetrol,PETROM,OMV,luckil ,MOL etc).POATE ASA NU O SA MAI AVEM PROBLEME.ESTE O PĂRERE PERSONALA.

                        Comment


                        • #27
                          Rompetrol- 66000 - nicio problema.

                          Comment


                          • #28
                            ...si eu tot Rompetrol,- 36700km fara probleme....dar de ceva vreme (~3 luni) alimentez si de la Lukoil (pe tichete) si tot nu am probleme....
                            passion 1.5 DCi

                            Comment


                            • #29
                              off: poate se indura un moderator si modifica titlul topicului in sensul ca in cazul de fata "cea" se scrie legat, fara cratima. ma gandesc ca se mai uita si altii pe aici si n-ar fi frumos sa ne facem de ras...

                              Rezolvat!
                              Recomandare: chiar si pentru aceste situatii, un Report este binevenit! Merci!
                              Last edited by 77sky; 10 May 2012, 21:06.
                              Stock is boring...
                              My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                              Comment


                              • #30
                                au am benzinar alimentez numai de la romperol o data am alimentat de la Mol eram la drum lung, pina sa gasesc un rompetrol aproape ca am ramas fara benzina in rezervor asa ca am fost obligat sa bag de la Mol masina a mers dupa de parca era strinsa de git performantele motorului fiind sensibil mai mici cu prima ocazie am completat cu benzina buna si senzatia a disparut.Desi de atunci am mai alimentat ocazional de la divese statii alele decit rompetrol nu sa mai intimplat sa simt ca nu trage masina, asa ca evit benzinariile Mol.Client fidel rompetrol pentru ca experianta ma invatat ca au produse de calitate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google