pun si eu doar o intrebare,cu scuzele de rigoare,dar ma gandesc ca n-are rost sa deschid un topic doar pt o intrebare,si anume: dci-ul euro 4 de 85 de cai mai are probleme cu pilitura,ca am vazut parca si aici pe forum ca nu mai are...daca am inteles eu bine,acum are pompa electrica de injectie?
Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa
Collapse
X
-
Originally posted by gabi04 View Postdci-ul euro 4 de 85 de cai mai are probleme cu pilitura
Comment
-
Originally posted by lenush64 View Post... Celebra modificare,eu o consider "o forma,fara fond...",de e nevoie eu imi argumentez parerea...
2-supune acele componente(cele cu DLC , daca le stii...) la functionare cu un lubrifiant care are pilitura de fier in compozitie si vezi ce rezulta.
3-vezi care sunt sau care ar putea fi efectele inainte si dupa "celebra modificare" si apoi sa vorbesti. asta probabil ti-ar lua o vesnicie.
4-iar te bagi in seama , fara fond(!) , de ramin blocati bietii cititori. spune soro ceva clar si fara fantasmagorii.
Comment
-
Probleme am,cu limba romana...,asta e! Eu si nu numai eu,am constatat efectul tratamentului cu DLC,prin disparitia problemelor.Efectele inainte de modificare,le stiu multi de pe forum,iar dupa modificare,isi face aparitia "efectul Placebo".Regulamentul interzice apelative,gen,"soro",pe forum suntem colegi,fie ca iti place sau nu...!
Comment
-
x
Spre deziluzia ta am demontat destule pompe de inalta presiune,la inceput cu sprijin din partea fratelui meu si mi-am format o parere(nu prea buna) despre 1,5 Delphi.Un prieten de familie,care lucreaza la un "Delphi Point"(reparatii pompe si injectoare),m-a invitat,cu ani in urma, sa vad o dotare a unui asemenea centru de reparatii,ocazie cu care mi-a dezvaluit multe din problemele cu care se confrunta,referitor la pompa de 1,5 Delphi. Referitor la apelativ,sa-i zici "soro",surori tale...,nu mie! Daca folosea-i apelativul "doamna",nu era nici o problema...,dar cred ca cer prea mult!
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Post"efectul Placebo"... , deh , ce sa zicem si noi daca nu avem explicatii in urma practicii...
iar cu "soro" , nu ziceai ca esti fata?
Cred ca ai putea sa incepi prin a-ti cere scuze, daca poti sa faci asta.Last edited by IancuMIC; 25 January 2015, 22:27.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
ok! scuze doamna lenush64!
Originally posted by lenush64 View PostSpre deziluzia ta am demontat destule pompe de inalta presiune,la inceput cu sprijin din partea fratelui meu si mi-am format o parere(nu prea buna) despre 1,5 Delphi.
Comment
-
Scuze,acceptate...! Nu sunt mare specialista,dar nici o necunoscatoare a ceea ce inseamna pompa de inalta 1,5 dci,Renault.In conditiile in care ai de la cine invata(fratele si citiva prieteni),iar curiozitatea mea e debordanta,coroborata cu studii in domeniu,toate acestea mi-au permis sa-mi formez o parere cit,de cit,reala despre subiectul discutiei.Fratele meu a avut "nebunia" de a face celebra modificare,cu ani in urma,prin 2010,dar o facea numai la pompele ce nu prazentau urme de uzura,in capul hidraulic.Caderile care au fost in urmatorii 2,5 ani,l-au descurajat si a intrerupt acea operatiune.Din 14 modificari,2 functioneaza si astazi,restul au revenit la instalatia originala,cu pompa,dupa 2009.La demontarea celor cu probleme,s-au gasit uzura avansata a rolelor(bilelor) palpatoare si a caii de rulare a acestora. De ce unele au rezistat si celelalte nu,e greu de spus,dar concluzia ducea spre calitate slaba a materialelor si tratamente inadecvate.Necazul mare era ca se distrugeau injectoare,ce in conditii corecte a fi functionat mult si bine.Fratele meu a ris mult,cind ai prezentat beneficiile modificarii,unde cred ca ai exagerat intentionat.Cine vrea sa-si faca modificarea,sa o faca dupa ce se documenteaza bine si ii doresc multa bafta si noroc(are nevoie)...!
Comment
-
Am facut si eu modificarea acum 40.000 de km si pot sa spun ca nu am avut probleme. Lenush, nu vreau sa intru in polemica cu tine, dar daca ai vazut pompe de injectie desfacute atunci nu cred ca nu ti-a sarit in ochi prostia conceputa pe post de pompa de joasa. Aia trebuie eliminata pronto. Plus mult blamatul ulei pt. doi timpi Parerea mea... Scuzati off-ul. Eu inchei aici subiectul.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostBun.
Reveniti va rog la subiect.
draga lenushXX, am 137 000km. merge perfect si acum. probabil fratele tau era ocupat cu risul si nu a fost atent la ce facea acolo, atitudine pe care se pare ca o adopti si tu.
iti recomand sa prezinti ceva de la care pot invata si altii , nu vorbe de politician neavenit. eu am incheiat aici polemicile prostesti.
sa revenim la topic.
Comment
-
Din bun simt si conform regulamentului,eu nu am facut nici o remaraca,despre si la adresa persoanei domniei tale... Fratele meu(pe care nu-l cunosti,dar ti-ai permis sa-l faci neatent),este o persoana foarte atenta,in general,dar cind a ajuns la concluzia ca rezultatele modificarilor,ii stirbesc seriozitatea de care se bucura,a sistat operatiunea.Daca nu am facut-o,am sa spun de ce ridea fratele meu: Ai prezentat ca beneficii ale modificarii..., 1.Porneste motorul,chiar cu injectoare defecte; 2 porneste cu motorina de proasta calitate ce ar infunda(colmata) filtrul; 3. electropompa ar avea rol de "blender",ce incalzeste motorina.Cei ce au habar de pornirea unui diesel,vor analiza si poate vor zimbi sau... chiar mai mult...! Decit sa prezint ceva,ce stiu ca are rezultate bune, in proportii reduse,mai bine ma abtin si las pe fiecare temerar sa-si asume riscurile...
Comment
Comment