Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Injectoare 1.5 DCI Plus Injector Blocat In Chiuloasa

    bine v-am gasit pe toti

    Poveste incepe cu vreo luna in urma ,cand loganul meu break de 1.5 DCI 85 cai (nu stiu daca e euro 3 sau euro patru.stiu ca are 6 gauri pe care iese motorina din injector si e din 2007) nu portea necat la a 4 sau a 5cea cheia.Dupa o saptamana nu a mai pornit deloc.Am fost la un service no name si mi-au spus ca lor pe laptop le da 2 erori dar nu zice ce are.M-au trimis la meridian ca ei au soft calumea acolo .Am mers la meridian si dupa ce mi-au facut un test pe PC mi sa spus ca injectorul 2 si 4 sunt infundate si sau doza de retur infundata.Au zis ca eu nu fac injectore doar le schimba de noi pret total 4500 ron.mi sa parut exagerat mai laes ca masina re 65000 de km.
    Am cumparat 2 supape de retur cu 240 ron bucata de la un var din brasov care stiu unde este reprezentanta lu dolphin in romania.Am pornit motorul cu spray (doar un fas mic in nas ) ,am scos mufa de retur si intradevar 2 si 4 dadea motorina la greu.
    Am scos injectorul nr 1 si l-am tinut in diluant ,plus suflat la o pompa de 300 bari (pompa se foloseste la masinile de marcat sosele si in blana are 800 bar)

    Am scos injectorul nr 2 :suflat cu diluant la presiune plus duza retur schimbata.

    am scos pe nr 3 si l-am curatat

    problema a aparut cat sa il scot pe nr 4. 1 2 si 3 le-am scos usor :am dat piulita care e prinsa pe ele cu surub torcs si le-am miscat stanga dreapta cu p cheie de 11 si au iesit cu mana.Cand am ajuns la nr 4 am miscat 3 mm stanga si cand sa il misca dreapta cu ceia de 11 am ramas cu partea superioara in mana.mentionez ca nu l-am fortat cu nimic.Partea inferiaora care are acea garnitura de cupru jos nu a mai iesit.a rama in bloc.am scos cu penseta duza de retur si restul de dore plus ultima cea cu sase gauri care da motorina in piston .Am zis ca le curat asa (fara sa scot parte inferioare din bloc) si le montez la loc.cand bag lanterna in gaura de la bloc surpriza:partea inferioara a injectorului avea filetul spart in 5 locuri.
    Intrebare :cum il dezlipesc de bloc ca de 3 zile ma chinui si ma lasat inspiratia.Am cumparat alt injector dar nu il pot folosi ca nu pot scoate pe cel vechi.

    Multumesc anticipat

  • #2
    Chiulasa jos si daca ai noroc il dai afara, daca nu ai puso de o chiulasa noua. Asta ptr ca nu ai intrebat inainte cum se scoate inj4 blocat in chiulasa
    Last edited by zlate58; 20 April 2010, 18:18.

    Comment


    • #3
      Salut dai chiuloasa jos cum a spus si colegul de mai sus si il dai afara cumperi alta garnitura de chiuloasa si daca nu ai schimbat distributia si pompa de apa o poti face acum,bafta.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #4
        De obicei injectorul de la pistonul 4 iese mai greu pentru ca toata apa de pe capota se scurge pe dedesupt si ajunge exact pe chiuloasa. Pe langa injector se formeaza un fel de rugina si de aceea iese foarte greu. Singura solutie este sa dati chiuloasa jos, altfel nu aveti nici o sansa.

        Comment


        • #5
          Sa dat chiuloasa jos.Multumesc de sfaturi baieti.Se schimba injector nr 4,placute,distributie,pompa de apa,ulei,filtru ulei,filtru motorina,garnitura de chiuloasa.
          In 4 avea o juma de chil de pilitura de la incercarile de al da afara.:P

          Comment


          • #6
            Cat te-au costat in total toate reparatiile astea?

            Comment


            • #7
              Bravo felicitari referitor la cost o caruta de bani cred.
              Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by tvstar1 View Post
                Bravo felicitari referitor la cost o caruta de bani cred.
                Nu cred ca l'a costat mai mult de 700 ron, cu tot cu garnitura de chiuloasa plus manopera.

                Comment


                • #9
                  Scuze de intarziere cu raspunsul


                  ma costa revizia 2000 ron distributie ,placute ulei ulei cutie etc.
                  Injectorul 4 l-am luat la second hand.
                  le-am schimbat duzele de retur la un pompagiu pe luica si sau curatat injectoarele.A mers 10 minute si surpriza: sa oprit motorul.injectoarele sau infundat din nou cu filtru de motorina nou.
                  Motivul:pompa da pilitura.
                  acuma trebuie data jos

                  Comment


                  • #10
                    faceti cum spune ..zlate 58

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zlate58 View Post
                      Chiulasa jos si daca ai noroc il dai afara, daca nu ai puso de o chiulasa noua. Asta ptr ca nu ai intrebat inainte cum se scoate inj4 blocat in chiulasa
                      nu exista nici o solutie sa scoatem injectorul 4 fara a da chiuloasa jos???

                      aceeasi problema am intampinat-o si eu..restul injectoarelor le-am dat foarte usor jos pt a le schimba diuzele de retur dar la acesta am intampinat probleme foarte mari....

                      cineva mi-a zis ca dak merg cu el slabit din acel surub e posibil ca..cosmpresia sa il arunce afara dar trebuie schimbat atunci pe loc...

                      va rog care stie o alta metoda de a-l scoate sa imi trimita si mie un mail la bombonel107@yahoo.com deoare eu nu prea am intrat pe acest forum..l-am descoperit acum cautand pe google cum as putea sa rezolv problema
                      multumesc anticipat tuturor care m-au ajutat...

                      Comment


                      • #12
                        Salut,

                        Am si eu aceeasi problema, nu pot scoate injectorul numarul 4, imi puteti spune cum il scot fara sa dau chiuloasa jos ?

                        Comment


                        • #13
                          Mai sus aveti sfaturi practice care vin de la persoane cu experienta . Sunt mecanici care stiu ce spun, si daca existau mai multe solutii in care sa nu apara complicatii, in afara de a demonta chiulasa, cu siguranta le scriau pe aici.
                          E costisitor , dar nu ai ce face .
                          , sunt cu ochii pe voi !
                          :thumbsup:

                          Comment


                          • #14
                            Cu foarte multa grija si rabdare!!! Trebuie neaparat o solutie pentru degripare filete...Eu am crezut, in situatia in care te afli tu ca daca dai cu un WD40 rezolvi problema . Eiii nu e asa!!! Cel care mi l-a scos a folosit un ...ceva care nu era WD 40 si a "slabit" injectorul din "tencuiala" din chiuloasa iar dupa aceea a folosit o scula creata de mintea unui roman inventiv si pe care la acel moment superspecialistii de la dealer-ul Dacia nu aveau cunostinta..!! Altfel ...tragi de el pina ramii cu jumatate si dupa aceea trebuie sa dai chiuloasa jos!! Asa ca grija mare!!
                            Apropo de postul de mai sus....specialistii de la Dacia au facut aceeasi afirmatie!! Nu se mai poate scoate doar cu demontarea chiuloasei!! Iar cind le-am "povestit cum"...au dat-o la intors!! Le lipsea inventia rominului...nastrusnic!!! Dupa aceea au cerut=o imprumut!!
                            Last edited by Daniel 67; 20 February 2012, 18:30.

                            Comment


                            • #15
                              Este bun si lichid de frana,pui cu o seringa si lasat acolo sa patrunda bine,de scos numai prin bataie,eu am improvizat o scula,...o piulita de conducta injector, sudata in capul unei tije cu o lungime de 35cm, bagi pe tija un ciocan de 2kg fara coada sa poata culisa in sus si jos iar in celalalt capat al tijei sudezi o piulita care sa nu treca ciocanul adica sa se opreasca ciocanul in ea,...deci infiletezi piulita in capul injectorului si culisezi ciocanul cu forta sa loveasca in piulita de sus si tot asa pana iasa injectorul,dar inainte de lovituri sa pui licid de frana la injector,eu am stat 3 zile pina la m scos,ATENTIE daca nu da semne sa iasa nu forta pre mult risti sa rupi injectorul in chiuloasa, mai pui lichid si mai astepti sa patrunda bine,sper ca ai inteles,iti urez bafta si noroc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google